Ihme, 15. kaudesta ei ole mitään vielä ilmoitettu. Tuleekohan se edes tänä vuonna?En ole kai vielä veikannut mikä hahmo on kannessa, niin nyt veikkaan.Veikkaan, että kannessa on Otto ja kauden teema on rockfestivaalit.
Itse veikkaan, että 15. kauden kannessa on todella komea Moe.
Amazon: Simpsonien kausi 15 ilmestyy DVD:llä joulukuussaAmazon-verkkokaupan brittisivusto kertoo, että Simpsonien 15. kauden DVD ilmestyy tulevan joulukuun kolmantena päivänä. Amazon on julkaissut myös DVD:n kansikuvan, jossa on bussikuski Otto.Mikäli tieto julkaisupäivämäärästä pitää paikkansa, DVD ilmestynee Suomessakin joulun alla, sillä Suomi kuuluu samaan DVD-aluekoodiryhmään kuin Iso-Britannia.
Veikkaan, että kannessa on Otto ja kauden teema on rockfestivaalit.
Hyvä vaan, että julkaistaan vasta joulukuussa, koska silloin on enemmän rahaa lompakossa.
Niin, tämmöisethän kannattaakin ostaa heti julkaisupäivänä, koska myöhemmin ostettunahan ne voisivat vaikka olla halvempia!
Lainaus käyttäjältä: alappi - 02.08.12 - 07:50Niin, tämmöisethän kannattaakin ostaa heti julkaisupäivänä, koska myöhemmin ostettunahan ne voisivat vaikka olla halvempia! Jos tuote julkaistaan, vaikka syyskuun lopussa ja itse ostaa sen tuotteen joulukuun alussa, niin sen tuotteen hinta ei ole paljon edes muuttunut. Ehkä vitosen halvempi kuin julkaisupäivänä.
Eli yksi boksi vuodessa -meiningillä jatketaan... :
Eli yksi boksi vuodessa -meiningillä jatketaan... : Otto on yksi varhaisimmista sivuhahmoista, joten kyllä hän on kansikuvapojaksi ihan kelpo valinta. Itse olisin kylläkin valinnut mieluummin vaikka Mr. Burnsin, Moen tai vaikka Apun.