Simpsonit > Oheistuotteet

Esityskausiboksit

<< < (35/139) > >>

JustACat:
Ostin juuri eilen 9. kauden dvd-boxin ja jouluna minä sain 11. kauden dvd-boxin. Eli tarvitsen enää 10. kauden ja silloin minulla olisi kaikki kaudet 7.-12., haha. Kolmas minulla niiden lisäksi myös.

alappi:
Koetan nyt herättää jotain keskustelua kysymällä että ketäs ihmiset veikkaatte seuraavan boksin kansikuvapojaksi ja minkälainen teema? Nämähän liittyvät toisiinsa melko paljon, esim. kuka muu voisi olla sarjisteemaisessa kuin Comic Book Guy?

No itse veikkaan että ainakin jossain vaiheessa käytetään Flandersiä ja sitten jokin kirkko- tai piknikteema. Toinen olisi Burns ja ydinvoimala, en sitten tiedä houkutteleeko tuo naama Simpsoneista tietämättömiä ostamaan. Skinner + koulu, näitähän on loputtomasti.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. Plow - 02.04.12 - 15:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 02.04.12 - 15:01 ---Koetan nyt herättää jotain keskustelua kysymällä että ketäs ihmiset veikkaatte seuraavan boksin kansikuvapojaksi ja minkälainen teema? Nämähän liittyvät toisiinsa melko paljon, esim. kuka muu voisi olla sarjisteemaisessa kuin Comic Book Guy?

No itse veikkaan että ainakin jossain vaiheessa käytetään Flandersiä ja sitten jokin kirkko- tai piknikteema. Toinen olisi Burns ja ydinvoimala, en sitten tiedä houkutteleeko tuo naama Simpsoneista tietämättömiä ostamaan. Skinner + koulu, näitähän on loputtomasti.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä boksin tyyli tietääkseni vaihtuu viiden kauden välein, eli 15. kausi on kai "naamasarjan" viimeinen osa.

--- Lainaus päättyy ---

Hmm, enpä ollutkaan huomannut tuota viiden kauden välein vaihtuvaa tyyliä. Kausien 1-5 kansissa on perhe telkkarissa. Kausien 6-10 normaalipainosten kansissa on mitään kaavaa noudattamaton kuva ja erikoispainoksien kansissa yksi perheenjäsenistä kussakin. Kausien 11-14 kansissa on yksi hahmo sekä normaali- että erikoispainoksissa. Eiköhän 15. kaudellakin sitten ole joku yksittäinen hahmo. Minäkin veikkaan Burnsia tai Flandersia, kummallakin on kaudella "oma jakso".

Jarpeez:
Itse veikkaan, että 15. kauden kannessa on todella komea Moe.

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 02.04.12 - 17:19 ---Minäkin veikkaan Burnsia tai Flandersia, kummallakin on kaudella "oma jakso".
--- Lainaus päättyy ---
Oliko muuten 13. kaudella yhtään Ralph jaksoa?

alappi:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 02.04.12 - 17:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. Plow - 02.04.12 - 15:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 02.04.12 - 15:01 ---Koetan nyt herättää jotain keskustelua kysymällä että ketäs ihmiset veikkaatte seuraavan boksin kansikuvapojaksi ja minkälainen teema? Nämähän liittyvät toisiinsa melko paljon, esim. kuka muu voisi olla sarjisteemaisessa kuin Comic Book Guy?

--- Lainaus päättyy ---

Tämä boksin tyyli tietääkseni vaihtuu viiden kauden välein, eli 15. kausi on kai "naamasarjan" viimeinen osa.

--- Lainaus päättyy ---

Hmm, enpä ollutkaan huomannut tuota viiden kauden välein vaihtuvaa tyyliä. Kausien 1-5 kansissa on perhe telkkarissa. Kausien 6-10 normaalipainosten kansissa on mitään kaavaa noudattamaton kuva ja erikoispainoksien kansissa yksi perheenjäsenistä kussakin. Kausien 11-14 kansissa on yksi hahmo sekä normaali- että erikoispainoksissa. Eiköhän 15. kaudellakin sitten ole joku yksittäinen hahmo. Minäkin veikkaan Burnsia tai Flandersia, kummallakin on kaudella "oma jakso".

--- Lainaus päättyy ---

No yhdellä tavalla ajateltuna 6-10 kausissakin on hahmokannet, onhan niissä aina joku yksi hahmo ylitse muiden. Kuitenkin tuosta viiden välein vaihtumisesta, en usko että sitä käy tällä kertaa. Jää niin paljon hahmoja käyttämättä. Jos tyyli kuitenkin vaihtuu, eikö sen pitäisi olla jotenkin 20. kauden boxin tyylinen? Paitsi jos nyt kaupoissa oleva on ns. spesiaaliversio ja sitten aikanaan 19. kauden jälkeen tulee erillainen versio.

Edit:Damn, viestejä poistettiin ja viestit johon vastasin siirtyivät eri sivulle joten lisäsin lainaukset

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta