Simpsonit > Oheistuotteet
Esityskausiboksit
Mr. X:
HALLELUJAH! V*ttumaiset ongelmat estivät mua ostamasta tätä heti ensimmäisenä päivänä, mutta nyt sitten sain. Periaate on aina ollut että viimeistään viikko julkaisun jälkeen on ostettava (ehdin ihan ajoissa). :)
Todella upea tämä "pääboksi". Ei se kymppi sinne tänne mitään haittaa. Upean yksityis kohtaisia nämä sisäpuolen piirrokset ja kaikki. En malta odottaa päästä katsomaan itse jaksoja. :)
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 19.11.11 - 14:43 ---Iloiset 14. kauden omistajat, onko boksi samanlainen pahvikotelo kuin ennenkin?
--- Lainaus päättyy ---
Ihan perus kamaa.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 21.11.11 - 16:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 21.11.11 - 15:31 ---Tähän asti on tullut 14 pullaa ulos uunista.
--- Lainaus päättyy ---
15. Unohdit 20. kauden.
--- Lainaus päättyy ---
Niin no, 20. kausi onkin niin paljon surkeampi laadultaan, että sen mielellään unohtaisikin. :D Mutta kiitos silti kun korjasit.
Mr. X:
Nyt olen taas jokaisen tähän mennessä julkaistun Simpsons-boksin onnellinen omistaja. :) Ostin tänään tuon 20. kauden vaikka aika surkea onkin. Useimmat jaksot ovat todella huonoja (kaikkien aikojen huonoimpia), mutta kyllä siellä onneksi pari ihan hyvääkin on. Boksin sisäpuolen piirrokset ovat upeita, mutta muuten se on todella huono ja epäkäytännöllinen. Ärsyttävästi pakattu, ja tietysti kauhistuttavat taskut joihin ne levyt on survottu. Ei niitä sieltä saa millään naarmuttamatta. Toivottavasti ovat vielä katselukunnossa. ::)
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 27.11.11 - 18:30 ---Ärsyttävästi pakattu, ja tietysti kauhistuttavat taskut joihin ne levyt on survottu. Ei niitä sieltä saa millään naarmuttamatta. Toivottavasti ovat vielä katselukunnossa. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Eli huonommat boksit kuin klasarikausilla... Saisivat pitää sen alkuperäisen tyylin, niissä ei levyt ainakaan naarmuunnu.
Mä taas olen niinkin jääräpäinen, että kerään vain 15 kautta... ;D Ihan kiusallani tästä jankkaan, ei mun juttuja aina kannata ottaa todesta.
Finnish Simpson:
Heitän nyt tyhmän kysymyksen(myönnän olevani nyt laiska enkä gooogleta), mutta Olikos se 13. kausi jonka kannessa oli Kang/Kodos?
Ja onkos siitä joku Collector's Edition semmoinen jossa näkyy jomman kumman avaruusolion silmä(tai kykloopin risteytyksiä kun yksi silmä vain) vai onko tuo yksisilmäinen joku erikoisuus. Tuli tässä pari päivää sitten huomattua yhdessä kaupassa kys. boxi mutta siinä ei lukenut mitään Collector's Edition..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta