Kirjoittaja Aihe: Esityskausiboksit  (Luettu 199036 kertaa)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #150 19.10.11 - 19:33
14. kauden boksi näyttää todella upealta ja yksityiskohtaiselta. Ehdottomasti juoksen heti ostamaan sen "pääboksin", joka tällä kertaa on paljon hienompi kuin normaali. Itse jaksotkin ovat mielestäni ehkä jopa "huonompien kausien" parhaimmistoa, joten odotan tätä innolla. Pitäisi vaan jaksaa odottaa vielä kuukausi... :(

Briteissähän tuo on julkaistu jo, eli jos tekstitysten puuttuminen ei haittaa, niin eiköhän se boksi sieltä Suomeen parissa päivässä lennä... :)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #151 21.10.11 - 20:40
14. kauden boksi näyttää todella upealta ja yksityiskohtaiselta. Ehdottomasti juoksen heti ostamaan sen "pääboksin", joka tällä kertaa on paljon hienompi kuin normaali. Itse jaksotkin ovat mielestäni ehkä jopa "huonompien kausien" parhaimmistoa, joten odotan tätä innolla. Pitäisi vaan jaksaa odottaa vielä kuukausi... :(

Briteissähän tuo on julkaistu jo, eli jos tekstitysten puuttuminen ei haittaa, niin eiköhän se boksi sieltä Suomeen parissa päivässä lennä... :)

Totta, mutta en mielelläni ostele mitään netistä... tietyistä syistä. :)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #152 22.10.11 - 14:14
14. kauden boksi näyttää todella upealta ja yksityiskohtaiselta. Ehdottomasti juoksen heti ostamaan sen "pääboksin", joka tällä kertaa on paljon hienompi kuin normaali. Itse jaksotkin ovat mielestäni ehkä jopa "huonompien kausien" parhaimmistoa, joten odotan tätä innolla. Pitäisi vaan jaksaa odottaa vielä kuukausi... :(

Briteissähän tuo on julkaistu jo, eli jos tekstitysten puuttuminen ei haittaa, niin eiköhän se boksi sieltä Suomeen parissa päivässä lennä... :)

Totta, mutta en mielelläni ostele mitään netistä... tietyistä syistä. :)
Et luota nettikauppoihin koska huijauksiakin voi tulla vastaan?

Ja nyt kysyn että onko Suomessa on julkaistu tuotantokaudet 1-13(14. kausi kohta)?

Selaa hyvä ihminen niitä viestejä tai lue uutisiamme. No, säästän vaivan tämän kerran ja vastaan, että 1-13 on julkaistu ja 14 julkaistaan 18.11.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #153 17.11.11 - 14:50
Huomenna sitten julkaistaan se 14. kausi, mutta taitaa jäädä boksin osto myöhäisemmäksi, koska rahatilanne on huono opiskelun takia.  :(

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #154 18.11.11 - 07:12
Simpsonien 14. kauden DVD on saapunut kauppoihin Suomessa. Kauteen kuuluu 22 jaksoa, ja se esitettiin ensimmäisen kerran Yhdysvalloissa vuosina 2002–2003.

DVD-boksi sisältää kaikkien kauden jaksojen lisäksi muun muassa poistettuja kohtauksia, piirroshahmotelmia, erilaisia koostepätkiä teemoittain sekä yhden jakson dubattuna neljälle eri kielelle. Tuttuun tapaan boksi on saatavilla myös kohokuvallisena keräilijäpainoksena.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #155 18.11.11 - 11:33
Juu, huoomasin tuon uutisen 14. kaudesta etusivulla. Olenkin päättänyt ostaa sen, mutta valitettavasti minullakin se menee myöhemmäksi. Tarkoitukseni on siis kerätä 15 boksia, ensin 10 ensimmäistä ja sitten vasta loput viisi.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #156 19.11.11 - 14:43
Iloiset 14. kauden omistajat, onko boksi samanlainen pahvikotelo kuin ennenkin?

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #157 21.11.11 - 11:10
Do diih, tämäkin nyt vihdoinkin ulkona, tämänhän piti alunperin (mitä on tultu luettua) tulla jo syyskuussa, mutta lykkäsivät parilla kuukaudella.

Itse en taida vielä hankkia, koska edellisetkin kaudet ovat hankkimatta. Tai ei kaikki oikeastaan, iloisia uutisia, lokakuussa tuli vihdoinkin alotettua näiden boksien keräys 6. kaudella, jonka ostin Stockmannilta 18.90 €:lla. Laadukas tarjous, ottaen huomioon kuinka paljon Simpsonit-boksit Stokkalla normaalisti maksaa. Niin miksi aloitin kuudennesta enkä sieltä ihan alusta, you might ask? No varmaan siksi, että se sattuu olemaan meikäläisen suosikkikausi ja ei oikein huvittanut tyytyä melko keskinkertaiseen ykköskauteen.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #158 21.11.11 - 15:31
Niin miksi aloitin kuudennesta enkä sieltä ihan alusta, you might ask? No varmaan siksi, että se sattuu olemaan meikäläisen suosikkikausi ja ei oikein huvittanut tyytyä melko keskinkertaiseen ykköskauteen.

Tuohan on ihan ymmärrettävää, itsekin ostin kuudennen kauden ensimmäisenä samasta syystä. Se on loogista, että ostaa tietyn kauden ensimmäiseksi, koska haluaa sen heti eikä 15. päivä.

Niin joo, hyvä että tuokin 14. kausi tuli ulos. Fanien ei tarvitse odottaa sitä puolta vuosisataa (liian kauan). Tähän väliin sopisikin hauska mukaelma eräästä sanonnasta: Tähän asti on tullut 14 pullaa ulos uunista. Ei ehkä paras mahdollinen tulkinta asiasta, mutta kuitenkin. Lyhyt ja ytimekäs info.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #159 21.11.11 - 16:21
Tähän asti on tullut 14 pullaa ulos uunista.

15. Unohdit 20. kauden.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #160 22.11.11 - 18:58
HALLELUJAH! V*ttumaiset ongelmat estivät mua ostamasta tätä heti ensimmäisenä päivänä, mutta nyt sitten sain. Periaate on aina ollut että viimeistään viikko julkaisun jälkeen on ostettava (ehdin ihan ajoissa). :)

Todella upea tämä "pääboksi". Ei se kymppi sinne tänne mitään haittaa. Upean yksityis kohtaisia nämä sisäpuolen piirrokset ja kaikki. En malta odottaa päästä katsomaan itse jaksoja. :)   

Iloiset 14. kauden omistajat, onko boksi samanlainen pahvikotelo kuin ennenkin?

Ihan perus kamaa.


Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #161 23.11.11 - 09:12
Tähän asti on tullut 14 pullaa ulos uunista.

15. Unohdit 20. kauden.

Niin no, 20. kausi onkin niin paljon surkeampi laadultaan, että sen mielellään unohtaisikin. :D Mutta kiitos silti kun korjasit.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #162 27.11.11 - 18:30
Nyt olen taas jokaisen tähän mennessä julkaistun Simpsons-boksin onnellinen omistaja. :) Ostin tänään tuon 20. kauden vaikka aika surkea onkin. Useimmat jaksot ovat todella huonoja (kaikkien aikojen huonoimpia), mutta kyllä siellä onneksi pari ihan hyvääkin on. Boksin sisäpuolen piirrokset ovat upeita, mutta muuten se on todella huono ja epäkäytännöllinen. Ärsyttävästi pakattu, ja tietysti kauhistuttavat taskut joihin ne levyt on survottu. Ei niitä sieltä saa millään naarmuttamatta. Toivottavasti ovat vielä katselukunnossa. ::)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #163 27.11.11 - 20:14
Ärsyttävästi pakattu, ja tietysti kauhistuttavat taskut joihin ne levyt on survottu. Ei niitä sieltä saa millään naarmuttamatta. Toivottavasti ovat vielä katselukunnossa. ::)

Eli huonommat boksit kuin klasarikausilla... Saisivat pitää sen alkuperäisen tyylin, niissä ei levyt ainakaan naarmuunnu.

Mä taas olen niinkin jääräpäinen, että kerään vain 15 kautta... ;D Ihan kiusallani tästä jankkaan, ei mun juttuja aina kannata ottaa todesta.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #164 10.12.11 - 00:27
Heitän nyt tyhmän kysymyksen(myönnän olevani nyt laiska enkä gooogleta), mutta Olikos se 13. kausi jonka kannessa oli Kang/Kodos?

Ja onkos siitä joku Collector's Edition semmoinen jossa näkyy jomman kumman avaruusolion silmä(tai kykloopin risteytyksiä kun yksi silmä vain) vai onko tuo yksisilmäinen joku erikoisuus. Tuli tässä pari päivää sitten huomattua yhdessä kaupassa kys. boxi mutta siinä ei lukenut mitään Collector's Edition..