Simpsonit > Oheistuotteet

Esityskausiboksit

<< < (26/139) > >>

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 13.08.11 - 21:52 ---Ok, vähän aikaa sitten ei vielä ollut mitään tietoa sivuilla. No eiköhän tuo paikkansa pidä, tosin ovathan nuo päivämäärät menneet aiemminkin uusiksi.

--- Lainaus päättyy ---
Toivon, että julkaisu siirtyy eteen päin, koska mun raha tilanne on todella huono tällä hetkellä (opiskelu on kallista). Toi 18.11.2011 olisi todella hyvä julkaisupäivä.

Mr. X:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 20.08.11 - 14:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 13.08.11 - 21:52 ---Ok, vähän aikaa sitten ei vielä ollut mitään tietoa sivuilla. No eiköhän tuo paikkansa pidä, tosin ovathan nuo päivämäärät menneet aiemminkin uusiksi.

--- Lainaus päättyy ---
Toivon, että julkaisu siirtyy eteen päin, koska mun raha tilanne on todella huono tällä hetkellä (opiskelu on kallista). Toi 18.11.2011 olisi todella hyvä julkaisupäivä.

--- Lainaus päättyy ---
No eihän sitä varmaan ihan heti ole pakko ostaa? Itse kylläkin kiiruhdan välittömästi hakemaan, että saa sen erikoisversion. :)

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 20.08.11 - 16:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 20.08.11 - 14:46 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
No eihän sitä varmaan ihan heti ole pakko ostaa? Itse kylläkin kiiruhdan välittömästi hakemaan, että saa sen erikoisversion. :)

--- Lainaus päättyy ---
Mutta mulla on tapana heti ostaa se!

JustACat:
Minulla on kolmannen, seitsemännen, kahdeksannen ja kahdennentoista kauden boxsit, mutta offina mainittakoon, että minulla on näitä muutaman jakson levyjä yli kymmenen.

Jarpeez:
Nyt Levykauppa Äx:kin on vaihtanut julkaisupäiväksi 18.11.2011.  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta