Simpsonit > Oheistuotteet
Esityskausiboksit
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 29.05.11 - 19:11 ---Discshopin mukaan se ilmestyy 16.9.2011. ::)
Lähde: http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/simpsons_kausi_14/P82726
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos tiedosta! Pyysin jakelijaa vahvistamaan tiedon, vastausta odotellaan ennen uutisointia.
Jumbo Duff:
Olen sitä mieltä, että Discshopista ei kannata tilata mitään. Itse tilasin 12. kauden yli 2 viikkoa sitten, eikä vieläkään ole tullut. :(
Jeee:
--- Lainaus käyttäjältä: Jumbo Duffi - 22.06.11 - 11:38 ---Olen sitä mieltä, että Discshopista ei kannata tilata mitään. Itse tilasin 12. kauden yli 2 viikkoa sitten, eikä vieläkään ole tullut. :(
--- Lainaus päättyy ---
Aijaa, Discshop on ainoa johon mä luotan. Aina tullut perille tilauksesta seuraavana päivänä. Sä varmaan teit tilauksen jotenkin väärin, koska Discshop on luotettavin.
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: Jeee - 23.06.11 - 19:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jumbo Duffi - 22.06.11 - 11:38 ---Olen sitä mieltä, että Discshopista ei kannata tilata mitään. Itse tilasin 12. kauden yli 2 viikkoa sitten, eikä vieläkään ole tullut. :(
--- Lainaus päättyy ---
Aijaa, Discshop on ainoa johon mä luotan. Aina tullut perille tilauksesta seuraavana päivänä. Sä varmaan teit tilauksen jotenkin väärin, koska Discshop on luotettavin.
--- Lainaus päättyy ---
Sitä minäkin. Discshop toimittaa varatun tuotteen jo ennen julkaisupäivää. :)
Jumbo Duff:
No, onneksi saatin sähköpostia, että siellä oli jotain häikkää niin kyllä huomenna sen pitäisi jo viimeistään tulla :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta