Kirjoittaja Aihe: Esityskausiboksit  (Luettu 199022 kertaa)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #105 28.11.10 - 20:28
En pidä nettikaupoista, joten paras ostopaikka on ehdottomasti Anttila.  Kaudet 7, 11, 12 ja 13 pitäisi vielä hankkia.
Oli vaikka Anttilan tai jonkun Halpahallin nettikauppa, en luota oikeastaan yhtään niihin....

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #106 01.12.10 - 00:12
En pidä nettikaupoista, joten paras ostopaikka on ehdottomasti Anttila.  Kaudet 7, 11, 12 ja 13 pitäisi vielä hankkia.
Kyllä nuo kunnon tavaratalot ovat parempia nettikaupat, siellä kun näkee toutteen fyysisesti ja boksit mahtuvat paremmin reppuun tai ostoskassiin kuin postiluukusta. Ja joskus boksit voi mennä rikki jos osuu huonossa kulmassa lattiaan. Itseltä puuttu vielä monta tuotantokautta, kun aloitin keräilemisen aika myöhään. Tarkoitus olisi kerätä 15 kautta.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #107 13.12.10 - 19:00
Onko kenelläkään tietoa mistä 12. kauden collector's editionin eli sarjakuvahemmon pään muotoisen boksin vielä saisi ostettua? Se on kadonnut jo ainakin suurista kauppaketjuista ja discshopin ja cdonin kaltaisista verkkokaupoista. Huuto.netistäkään en löytänyt. Netti ja pääkaupunkiseudun kaupat olisi vaihtoehtoina.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #108 14.12.10 - 07:44
Onko kenelläkään tietoa mistä 12. kauden collector's editionin eli sarjakuvahemmon pään muotoisen boksin vielä saisi ostettua? Se on kadonnut jo ainakin suurista kauppaketjuista ja discshopin ja cdonin kaltaisista verkkokaupoista. Huuto.netistäkään en löytänyt. Netti ja pääkaupunkiseudun kaupat olisi vaihtoehtoina.
Eipä ole tietoa, jotenkin on vain semmoinen kutina että ehkä Tuurista voisi löytyä....

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #109 14.12.10 - 12:14
Onko kenelläkään tietoa mistä 12. kauden collector's editionin eli sarjakuvahemmon pään muotoisen boksin vielä saisi ostettua? Se on kadonnut jo ainakin suurista kauppaketjuista ja discshopin ja cdonin kaltaisista verkkokaupoista. Huuto.netistäkään en löytänyt. Netti ja pääkaupunkiseudun kaupat olisi vaihtoehtoina.
Eipä ole tietoa, jotenkin on vain semmoinen kutina että ehkä Tuurista voisi löytyä....

Miten tämä vastaus auttoi mitään? Anyway, jos tekstitykset eivät ole tärkeät ja ulkomailta tilaaminen onnistuu, niin Play.comista saa ainakin ja vieläpä ihan hyvään hintaan.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #110 02.01.11 - 12:33
Pitäisi hankkia kaudet 13 ja 20. Hinnat ovat kyllä nousseet. Yksi boxi n.40€/kpl. Pitää odottaa, että hinnat laskee... Harmi vaan, että täällä misä asun ei myydä Simpsonit boxeja - en ole ainakaan nähnyt misään.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #111 16.05.11 - 13:28
Verkkokauppa Amazonista voi ennakkotilata Simpsonien 14. esityskauden DVD:n, joka sivuston mukaan ilmestyy Isossa-Britanniassa 19. syyskuuta. Iso-Britannia ja Suomi kuuluvat samaan DVD-aluekoodiryhmään, joten julkaisu tapahtunee meilläkin noihin aikoihin.

DVD:n normaalipainoksen kansikuva on nähtävillä täällä ja erikoispainoksen kansikuva täällä.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #112 16.05.11 - 20:26
Niin ja kertokaa tosiaan jos näette jostain, milloin tämä 14. kausi ilmestyy Suomessa.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #113 16.05.11 - 23:05
Niin ja kertokaa tosiaan jos näette jostain, milloin tämä 14. kausi ilmestyy Suomessa.
Se on mun tapa ollut aina, kun silmäilen päivitäin cdon.comia jne.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #114 29.05.11 - 19:11
Discshopin mukaan se ilmestyy 16.9.2011.   ::)

Lähde: http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/simpsons_kausi_14/P82726

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #115 29.05.11 - 19:39
Discshopin mukaan se ilmestyy 16.9.2011.   ::)

Lähde: http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/simpsons_kausi_14/P82726

Kiitos tiedosta! Pyysin jakelijaa vahvistamaan tiedon, vastausta odotellaan ennen uutisointia.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #116 22.06.11 - 11:38
Olen sitä mieltä, että Discshopista ei kannata tilata mitään. Itse tilasin 12. kauden yli 2 viikkoa sitten, eikä vieläkään ole tullut.  :(

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #117 23.06.11 - 19:59
Olen sitä mieltä, että Discshopista ei kannata tilata mitään. Itse tilasin 12. kauden yli 2 viikkoa sitten, eikä vieläkään ole tullut.  :(
Aijaa, Discshop on ainoa johon mä luotan. Aina tullut perille tilauksesta seuraavana päivänä. Sä varmaan teit tilauksen jotenkin väärin, koska Discshop on luotettavin.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #118 23.06.11 - 21:15
Olen sitä mieltä, että Discshopista ei kannata tilata mitään. Itse tilasin 12. kauden yli 2 viikkoa sitten, eikä vieläkään ole tullut.  :(
Aijaa, Discshop on ainoa johon mä luotan. Aina tullut perille tilauksesta seuraavana päivänä. Sä varmaan teit tilauksen jotenkin väärin, koska Discshop on luotettavin.
Sitä minäkin. Discshop toimittaa varatun tuotteen jo ennen julkaisupäivää.  :)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #119 26.06.11 - 15:36
No, onneksi saatin sähköpostia, että siellä oli jotain häikkää niin kyllä huomenna sen pitäisi jo viimeistään tulla   :)