Kirjoittaja Aihe: Uutiset ja haastattelut  (Luettu 411546 kertaa)

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #30 22.09.08 - 10:42
Tällaisen bongasin iltalehden nettisivuilta: Kuka on Simpsons-suosikkisi?
Lainaus
Vetoaako sinuun Homerin ilmiöimäinen kyky hankkiutua ongelmiin tai Lisan näpsäkkyys? Vai onko laiska Bart lempihahmosi?
Kaikki siis äänestelemään vain tuonne. :-D

Tosin jos minulta kysytään niin nuo äänestysvaihtoehdot ovat aika heikohkot.
Lainaus
Homer
Marge
Bart
Lisa
Maggie
Isoisä Abraham
Barney
MrBurns
Moe
Ned Flanders
Olisi nyt voinut olla vaihtoehtona myös joku muu, kuka? Ei kovin totuuden mukainen äänestys loppuen lopuksi, mutta tosin suurin osa tietääkin ainoastaan nuo hahmot.

edit;
Äänestys ratkenut.
IL > Me ollaan Homer-faneja!

Lainaus
Homer on ykkönen!

Kuka on Simpsons-suosikkisi? -kyselyyn vastasi lähes 10 000 Iltalehti.fi:n lukijaa.

Äänestyksen ylivoimainen voittaja oli Homer, joka sai 63 % kaikista äänistä. Lukijoiden mukaan Homer on muun muassa ihanan hellyttävä, kuningasäijä sekä tyhmä ja juuri siksi niin hauska.

Äänestyksen kakkossija meni Bartille, joka sai 12 % äänistä. Kolmoseksi selvisi pikku-Maggie 6%:n äänisaaliilla.
Viimeksi muokattu26.09.08 - 10:56 Kirjoittaja: Lambo

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #31 15.10.08 - 23:19

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #32 18.10.08 - 03:17
http://www.iltalehti.fi/terveys/200810158428272_tr.shtml
Tämmönen hauska uutinen löyty :)
Itse naureskelin kanssa tuota uutista tuossa yhtenä päivänä. Pakko se oli heti tsekata, kun Homerin kuva oikein komeili siellä etusivun uutisten joukossa silloin.

Lainaus
Danielssonin mukaan Homerin aktiivinen sosiaalinen elämä, lapsenmielisyys ja perhekeskeisyys ovat keskeisiä onnen elementtejä. Isä-Simpson suhtautuu myös ihailtavan tyynesti työhön ja rahaan.
No onhan se aika totta, että rennolla elämänasenteella voi päästä paljonkin helpommalla ja paremmalla fiiliksellä, kuin että nutturat ja pipot kireänä juosten paikasta toiseen. D:

Mutta kuulemman täydellisen rennonelämän esikuvaksi Homeria ei voi asettaa. Syynä tähän oli Homerin liiallinen alkoholin käyttö Danielssonin (tutkija) mielestä. D:

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #33 18.10.08 - 10:13
http://www.iltalehti.fi/terveys/200810158428272_tr.shtml
Tämmönen hauska uutinen löyty :)
Itse naureskelin kanssa tuota uutista tuossa yhtenä päivänä. Pakko se oli heti tsekata, kun Homerin kuva oikein komeili siellä etusivun uutisten joukossa silloin.

Lainaus
Danielssonin mukaan Homerin aktiivinen sosiaalinen elämä, lapsenmielisyys ja perhekeskeisyys ovat keskeisiä onnen elementtejä. Isä-Simpson suhtautuu myös ihailtavan tyynesti työhön ja rahaan.
No onhan se aika totta, että rennolla elämänasenteella voi päästä paljonkin helpommalla ja paremmalla fiiliksellä, kuin että nutturat ja pipot kireänä juosten paikasta toiseen. D:
Mutta kuulemman täydellisen rennonelämän esikuvaksi Homeria ei voi asettaa. Syynä tähän oli Homerin liiallinen alkoholin käyttö Danielssonin (tutkija) mielestä. D:

Sama juttu, itse olin menossa kauppaan niin vastaan tuli Homerin kuva, ja päätin ostaa sitten kyseisen lehden. Itse ihmettelen, miksei Danielssonin mielestä ollut näin: Nimittäin mielestäni jos nyt olisin itse miettinyt tarkkaan tuota Homerin elämäntapaa, mielestäni Homer syö "jokseenkin" liikaa. ;) Ajattelin vain pistää sen mielipiteeni tännekkin, ja ei ollut sitten muuta.

Danielsson  :doh:
Edit: Myös tuosta sain vaikutteita, Homer suhtautuu tyynesti rahaan? tuon kohdalla en laittaisi joka kerta naulaa arkkuun.
Viimeksi muokattu18.10.08 - 10:16 Kirjoittaja: Joulupukki X

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #34 18.10.08 - 11:38
http://www.iltalehti.fi/terveys/200810158428272_tr.shtml
Tämmönen hauska uutinen löyty :)
Itse naureskelin kanssa tuota uutista tuossa yhtenä päivänä. Pakko se oli heti tsekata, kun Homerin kuva oikein komeili siellä etusivun uutisten joukossa silloin.

Lainaus
Danielssonin mukaan Homerin aktiivinen sosiaalinen elämä, lapsenmielisyys ja perhekeskeisyys ovat keskeisiä onnen elementtejä. Isä-Simpson suhtautuu myös ihailtavan tyynesti työhön ja rahaan.
No onhan se aika totta, että rennolla elämänasenteella voi päästä paljonkin helpommalla ja paremmalla fiiliksellä, kuin että nutturat ja pipot kireänä juosten paikasta toiseen. D:
Mutta kuulemman täydellisen rennonelämän esikuvaksi Homeria ei voi asettaa. Syynä tähän oli Homerin liiallinen alkoholin käyttö Danielssonin (tutkija) mielestä. D:

Sama juttu, itse olin menossa kauppaan niin vastaan tuli Homerin kuva, ja päätin ostaa sitten kyseisen lehden. Itse ihmettelen, miksei Danielssonin mielestä ollut näin: Nimittäin mielestäni jos nyt olisin itse miettinyt tarkkaan tuota Homerin elämäntapaa, mielestäni Homer syö "jokseenkin" liikaa. ;) Ajattelin vain pistää sen mielipiteeni tännekkin, ja ei ollut sitten muuta.

Danielsson  :doh:
Edit: Myös tuosta sain vaikutteita, Homer suhtautuu tyynesti rahaan? tuon kohdalla en laittaisi joka kerta naulaa arkkuun.
No tuskin tuo Danielsson on mitenkään kauhean paljoa Simpsoneita katsonut, että voisi pitää kaikkia noista väittämistään totena. Se rahaan tyynesti suhtautuminen kyllä vaihtelee paljon jaksoittainkin, kuten esim. joissain jaksoissa Homer laittaa rahansa ihan mihin tahansa ajattelematta, ja jossain jaksossa muistaakseni Homer sanoi "D'oh, lasku" tai jotain sinne päin.. Ja Homerhan on ylipainoinen, sitäkään Danielsson ei ollut huomioinut.

Duffless

Vieras
Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #35 21.10.08 - 14:43
Eräässä jaksossa ,missä Bart ja Milhouse joivat supersokeroitua pirtelöä , niin Homer ei edes tiennyt mitä raha on kun se löysi 20 dollaria sohvan alta. Homer myös tekee useasti heräteostoksia kuten aura-auton jaksossa Mr.Plow senkin Homer osti vain, koska myyjä teki ruoskan ääntä ja esim. jaksossa Homer Simpson vs. New York Homer heitti lompakon takkaan ettei New Yorkilaiset saisi sitä. Onhan se rahaan tyynesti suhtautumista,mutta pitäiskö tuosta ottaa mallia.  ;D Homer on myös saanut sydänköhtauksen useasti ja hänelle on tehty sepelvaltimon ohitusleikkaus.
Viimeksi muokattu21.10.08 - 14:48 Kirjoittaja: Duffless

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #36 03.11.08 - 21:08
Sub alkaa muuten esittämään kuudennen tuotantokauden jälkeen yhdettätoista tämän viikon perjantaista lähtien arkipäivisin.

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #37 03.11.08 - 21:21
Sub alkaa muuten esittämään kuudennen tuotantokauden jälkeen yhdettätoista tämän viikon perjantaista lähtien arkipäivisin.
Jep. Aivan älytöntä, koska nyt jää kaksiosaisen jakson toinen osa näyttämättä. Ihme poukkoilua muutenkin.

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #38 04.11.08 - 10:03
Sub alkaa muuten esittämään kuudennen tuotantokauden jälkeen yhdettätoista tämän viikon perjantaista lähtien arkipäivisin.
Jep. Aivan älytöntä, koska nyt jää kaksiosaisen jakson toinen osa näyttämättä. Ihme poukkoilua muutenkin.
Olen samaa mieltä. Voisi vain ihan edetä järjestyksessä niitä eikä aina välillä hypätä toisaalle ja myöhemmin taas palata siihen mihin aikoinaan jäi.

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #39 04.11.08 - 15:47
Sub alkaa muuten esittämään kuudennen tuotantokauden jälkeen yhdettätoista tämän viikon perjantaista lähtien arkipäivisin.
Jep. Aivan älytöntä, koska nyt jää kaksiosaisen jakson toinen osa näyttämättä. Ihme poukkoilua muutenkin.
Olen samaa mieltä. Voisi vain ihan edetä järjestyksessä niitä eikä aina välillä hypätä toisaalle ja myöhemmin taas palata siihen mihin aikoinaan jäi.

Perhana, nyt päätetään  näyttä se tuotantokausi, kun se ilmesty suomessa, voi jee. Olis voinu edet samaa tahtii ja näyttää vast sitte ku on sen vuoro  :-\

Duffless

Vieras
Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #40 05.11.08 - 15:12
Sub alkaa muuten esittämään kuudennen tuotantokauden jälkeen yhdettätoista tämän viikon perjantaista lähtien arkipäivisin.
Jep. Aivan älytöntä, koska nyt jää kaksiosaisen jakson toinen osa näyttämättä. Ihme poukkoilua muutenkin.
Olen samaa mieltä. Voisi vain ihan edetä järjestyksessä niitä eikä aina välillä hypätä toisaalle ja myöhemmin taas palata siihen mihin aikoinaan jäi.

Perhana, nyt päätetään  näyttä se tuotantokausi, kun se ilmesty suomessa, voi jee. Olis voinu edet samaa tahtii ja näyttää vast sitte ku on sen vuoro  :-\

Perhana mua (sanotaan nyt nätisti) ketutti, kun näin tuon uutisen. En oo noihin jaksoihin tutustunu,koska haluan kahtoa ne sitten rauhassa DVD:ltä ja nyt sub näyttää ne,ei uskalla kääntää subille ettei mee maku sit jouluna.  :-\

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #41 05.11.08 - 20:55
Sub alkaa muuten esittämään kuudennen tuotantokauden jälkeen yhdettätoista tämän viikon perjantaista lähtien arkipäivisin.
Jep. Aivan älytöntä, koska nyt jää kaksiosaisen jakson toinen osa näyttämättä. Ihme poukkoilua muutenkin.
Olen samaa mieltä. Voisi vain ihan edetä järjestyksessä niitä eikä aina välillä hypätä toisaalle ja myöhemmin taas palata siihen mihin aikoinaan jäi.

Perhana, nyt päätetään  näyttä se tuotantokausi, kun se ilmesty suomessa, voi jee. Olis voinu edet samaa tahtii ja näyttää vast sitte ku on sen vuoro  :-\

Perhana mua (sanotaan nyt nätisti) ketutti, kun näin tuon uutisen. En oo noihin jaksoihin tutustunu,koska haluan kahtoa ne sitten rauhassa DVD:ltä ja nyt sub näyttää ne,ei uskalla kääntää subille ettei mee maku sit jouluna.  :-\
No luulis että jokane Simpsons-fani on noi 11. tuotantokauden jaksot nähny ainaki kertaalleen.. En ainakaan ite hanki kausia sen takia koska en olis nähny niitä jaksoja

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #42 06.11.08 - 16:45
Lainaus
No luulis että jokane Simpsons-fani on noi 11. tuotantokauden jaksot nähny ainaki kertaalleen.. En ainakaan ite hanki kausia sen takia koska en olis nähny niitä jaksoja


Sanoin,että en ole tutustunu, olen kyllä ne katsonut,mutta nyt ennen joulua jos katsoisin niin ne olis tuoreessa muistissa ja ei sitte kiinnostais jouluna katsoa. Miksi sekaannt joka asiaan vaikket ylläpitäjä olekkaan?
No sori nyt vaan jos 'sekaannun joka asiaan'. Tietääkseni tämä on keskustelupalsta(olenko väärässä?), eikä mikään "jee mul on noi tuottikset"-toteamissivusto. Niin herkkää...

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #43 07.11.08 - 16:19
Sub alkaa muuten esittämään kuudennen tuotantokauden jälkeen yhdettätoista tämän viikon perjantaista lähtien arkipäivisin.
Jep. Aivan älytöntä, koska nyt jää kaksiosaisen jakson toinen osa näyttämättä. Ihme poukkoilua muutenkin.
Olen samaa mieltä. Voisi vain ihan edetä järjestyksessä niitä eikä aina välillä hypätä toisaalle ja myöhemmin taas palata siihen mihin aikoinaan jäi.
Meilasin alkuviikosta Subin ulkomaisten ohjelmien vastaavalle ohjelmatuottajalle Marko Karvolle ja ulkomaisista ohjelmista sekä kanavatiedotuksesta vastaavalle tiedottajalle Kaisa Herleville ja kyselin, millä perusteella seuraavaksi esitettävä tuotantokausi valitaan ja miksei tällä kertaa edetty oikeassa järjestyksessä. Kumpikaan ei suostunut vastaamaan. Aika törkeää, ettei firmaa tämän vertaa kiinnosta katsojien perustellut tiedustelut.

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #44 07.11.08 - 20:10
Meilasin alkuviikosta Subin ulkomaisten ohjelmien vastaavalle ohjelmatuottajalle Marko Karvolle ja ulkomaisista ohjelmista sekä kanavatiedotuksesta vastaavalle tiedottajalle Kaisa Herleville ja kyselin, millä perusteella seuraavaksi esitettävä tuotantokausi valitaan ja miksei tällä kertaa edetty oikeassa järjestyksessä. Kumpikaan ei suostunut vastaamaan. Aika törkeää, ettei firmaa tämän vertaa kiinnosta katsojien perustellut tiedustelut.

Ei voi käsittää tuommoista toimintaa. Siis aivan saakelin törkeätä tuommoinen >:(. Itsekin koulussa kavereiden kanssa ihmetelty tuota toimintaa, että ei näytetä kaksiosaisen jakson toista osaa. Ihme toimintaa Subilta. ???