Kirjoittaja Aihe: Uutiset ja haastattelut  (Luettu 411690 kertaa)


Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #541 12.11.12 - 19:27
Vuosittaiseen tapaan tänäkin vuonna on joulun alla luvassa Simpsonit-maratooneja

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #542 14.11.12 - 16:52

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #543 18.11.12 - 20:52
Al Jean paljasti lempikohtauksensa

Ja kyseessä ei ole edes tv-jakson kohtaus..


Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #545 22.11.12 - 16:51
Judd Apatowin 22 vuotta vanha Simpsons-käsikirjoitus päätyy televisioon

Ohoh! Todella mielenkiintoista. Ihan kuin jäästä kaivetun mammutin DNA:sta yritettäisiin kloonata elävä yksilö. Pahoin kyllä pelkään, että Simpsonien tiimi tyrii operaation pahasti ja lopputuloksena on vaivoin hengittävä, epämääräinen sekasikiö.


Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #547 03.12.12 - 22:06
IS: Simpsonit-jakso toi 22 tuhannen euron sakot Turkissa

"Kanava oli esittänyt osan suosittua Simpsonit-sarjaa, jossa viranomaisen mukaan tehtiin pilkkaa Jumalasta.

CNBC-e-kanava joutuu maksamaan yli 22000 euroa sakkoa ohjelmasta. Kanava ei halunnut maanantaina kommentoida päätöstä.

Ohjelmassa paholainen muun muassa pyytää Jumalaa keittämään hänelle kahvia."

Mitä hel.. :D

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #548 04.12.12 - 16:05
IS: Simpsonit-jakso toi 22 tuhannen euron sakot Turkissa

"Kanava oli esittänyt osan suosittua Simpsonit-sarjaa, jossa viranomaisen mukaan tehtiin pilkkaa Jumalasta.

CNBC-e-kanava joutuu maksamaan yli 22000 euroa sakkoa ohjelmasta. Kanava ei halunnut maanantaina kommentoida päätöstä.

Ohjelmassa paholainen muun muassa pyytää Jumalaa keittämään hänelle kahvia."

Mitä hel.. :D

Kyseessä on kaiketi Kauhujen talo 22 ja tämä kohtaus.

Milloinkohan joku nostaa Suomessa kanteen Subia vastaan? Meillähän on myös rikoslakiin kirjattu uskonrauhan rikkominen :) Pakko kai Suomessakin on olla ihmisiä, joiden mielestä tuo pilkkaa Jumalaa.

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #549 04.12.12 - 16:37
IS: Simpsonit-jakso toi 22 tuhannen euron sakot Turkissa

"Kanava oli esittänyt osan suosittua Simpsonit-sarjaa, jossa viranomaisen mukaan tehtiin pilkkaa Jumalasta.

CNBC-e-kanava joutuu maksamaan yli 22000 euroa sakkoa ohjelmasta. Kanava ei halunnut maanantaina kommentoida päätöstä.

Ohjelmassa paholainen muun muassa pyytää Jumalaa keittämään hänelle kahvia."

Mitä hel.. :D

Kyseessä on kaiketi Kauhujen talo 22 ja tämä kohtaus.

Milloinkohan joku nostaa Suomessa kanteen Subia vastaan? Meillähän on myös rikoslakiin kirjattu uskonrauhan rikkominen :) Pakko kai Suomessakin on olla ihmisiä, joiden mielestä tuo pilkkaa Jumalaa.
Melko pahasti on tamppoonit väärinpäin ja hiekat karvakolmiossa (*ysk*, pahoittelut rivoista ilmaisuista) jos tuommoisista suuttuu :D Mua enemmänkin naurattaa tuo kohta jossa Jumalaa pyydetään keittämään kahvia.

Ja jos tuollaisesta kohtauksesta suututaan, niin eikö yhtä paljon tämän jakson kohtauksista pitäisi suuttua (mm. jossa itse Jumalasta paljastuu jonkinsortin urheilufani). Tai en minä tiedä, tälläinen ajatus tuli vain mieleen..

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #550 04.12.12 - 23:07
IS: Simpsonit-jakso toi 22 tuhannen euron sakot Turkissa

"Kanava oli esittänyt osan suosittua Simpsonit-sarjaa, jossa viranomaisen mukaan tehtiin pilkkaa Jumalasta.

CNBC-e-kanava joutuu maksamaan yli 22000 euroa sakkoa ohjelmasta. Kanava ei halunnut maanantaina kommentoida päätöstä.

Ohjelmassa paholainen muun muassa pyytää Jumalaa keittämään hänelle kahvia."

Mitä hel.. :D

Kyseessä on kaiketi Kauhujen talo 22 ja tämä kohtaus.

Milloinkohan joku nostaa Suomessa kanteen Subia vastaan? Meillähän on myös rikoslakiin kirjattu uskonrauhan rikkominen :) Pakko kai Suomessakin on olla ihmisiä, joiden mielestä tuo pilkkaa Jumalaa.
Melko pahasti on tamppoonit väärinpäin ja hiekat karvakolmiossa (*ysk*, pahoittelut rivoista ilmaisuista) jos tuommoisista suuttuu :D Mua enemmänkin naurattaa tuo kohta jossa Jumalaa pyydetään keittämään kahvia.

Ja jos tuollaisesta kohtauksesta suututaan, niin eikö yhtä paljon tämän jakson kohtauksista pitäisi suuttua (mm. jossa itse Jumalasta paljastuu jonkinsortin urheilufani). Tai en minä tiedä, tälläinen ajatus tuli vain mieleen..

En ole varma, mutta johtuisikohan se sakko siitä, että kahvi on jossakin vaiheessa luokiteltu huumausaineisiin. Noissa piireissä huumausaineet ovat kiellettyjä. Tämä ainakin selittäisi tämän tapauksen.

Epäilen myös, että syy miksi sarja on tuohonkin pisteeseen päätynyt, johtuisi siitä että se pilkkaa sitä mikä noille ihmisille tärkeää, eli uskonnolliset perinteet. Simpsonithan on satiiri. Veikkaan kuitenkin, että sarjan huumori on leikkisää. Tämä oli vain minun arvailuani tai päätelmää, ei sen kummempaa.

Täytyy kyllä myöntää, että ottaa päähän tuollainen kiihkouskovaisuus ja että suututaan pienestäkin. Jokainen saa tietysti päättää mikä naurattaa ja mikä ei, mutta ei nyt sentään tarvitse ihan tiukkis taukkikseksi ruveta. Sitä paitsi liika hermoilu ja stressaaminen on epäterveellistä, mikä on tutkittu juttu. Huumorilla siitäkin selviää.

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #551 04.12.12 - 23:16
IS: Simpsonit-jakso toi 22 tuhannen euron sakot Turkissa

"Kanava oli esittänyt osan suosittua Simpsonit-sarjaa, jossa viranomaisen mukaan tehtiin pilkkaa Jumalasta.

CNBC-e-kanava joutuu maksamaan yli 22000 euroa sakkoa ohjelmasta. Kanava ei halunnut maanantaina kommentoida päätöstä.

Ohjelmassa paholainen muun muassa pyytää Jumalaa keittämään hänelle kahvia."

Mitä hel.. :D

Kyseessä on kaiketi Kauhujen talo 22 ja tämä kohtaus.

Milloinkohan joku nostaa Suomessa kanteen Subia vastaan? Meillähän on myös rikoslakiin kirjattu uskonrauhan rikkominen :) Pakko kai Suomessakin on olla ihmisiä, joiden mielestä tuo pilkkaa Jumalaa.
Melko pahasti on tamppoonit väärinpäin ja hiekat karvakolmiossa (*ysk*, pahoittelut rivoista ilmaisuista) jos tuommoisista suuttuu :D Mua enemmänkin naurattaa tuo kohta jossa Jumalaa pyydetään keittämään kahvia.

Ja jos tuollaisesta kohtauksesta suututaan, niin eikö yhtä paljon tämän jakson kohtauksista pitäisi suuttua (mm. jossa itse Jumalasta paljastuu jonkinsortin urheilufani). Tai en minä tiedä, tälläinen ajatus tuli vain mieleen..

En ole varma, mutta johtuisikohan se sakko siitä, että kahvi on jossakin vaiheessa luokiteltu huumausaineisiin. Noissa piireissä huumausaineet ovat kiellettyjä. Tämä ainakin selittäisi tämän tapauksen.

Epäilen myös, että syy miksi sarja on tuohonkin pisteeseen päätynyt, johtuisi siitä että se pilkkaa sitä mikä noille ihmisille tärkeää, eli uskonnolliset perinteet. Simpsonithan on satiiri. Veikkaan kuitenkin, että sarjan huumori on leikkisää. Tämä oli vain minun arvailuani tai päätelmää, ei sen kummempaa.

Täytyy kyllä myöntää, että ottaa päähän tuollainen kiihkouskovaisuus ja että suututaan pienestäkin. Jokainen saa tietysti päättää mikä naurattaa ja mikä ei, mutta ei nyt sentään tarvitse ihan tiukkis taukkikseksi ruveta. Sitä paitsi liika hermoilu ja stressaaminen on epäterveellistä, mikä on tutkittu juttu. Huumorilla siitäkin selviää.
Mitää helv... Uskontopiireissä kahvi kiellettyä, sitäkö meinaat :D No täälläpäin ei kys. kieltoa oo ainakaan rippileireillä noudattanut uskovaiset :)
Mun puolesta aivan sama uskooko siihen kristinuskoon vai johonkin muuhun asiaan, mutta ei sitä perkkeles tarvitse tulla tuputtamaan muille. Tiukkapivoille en ensimmäisenä suosittelisi Simpsoneita, pikemminkin päinvastoin.

/OT

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #552 04.12.12 - 23:42
Tarkoitin siis, että se on noissa lähi-idän uskonnoissa kiellettyä. :) Se on taas eri asia, mitä länsimainen kristinusko siitä sanoo.
En menisi minäkään Simpsoneita tiukkiksille tyrkyttämään. Olkoot rauhassa.

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #553 05.12.12 - 18:02
En ole varma, mutta johtuisikohan se sakko siitä, että kahvi on jossakin vaiheessa luokiteltu huumausaineisiin. Noissa piireissä huumausaineet ovat kiellettyjä. Tämä ainakin selittäisi tämän tapauksen.

Siis kyse on siitä, että jaksossa Saatana käskyttää Jumalaa. Ei sillä kahvilla ole asian kanssa mitään tekemistä. Turkki ja islamhan ovat päinvastoin tunnettuja kahvistaan.

Turkin nykyhallitus yrittää tällaisilla teoilla vahvistaa islaminuskon asemaa maassa. Uskonnon avulla ihmisiä on helppo hallita :)

Vs: Uutiset ja haastattelut
Vastaus #554 05.12.12 - 21:23
En ole varma, mutta johtuisikohan se sakko siitä, että kahvi on jossakin vaiheessa luokiteltu huumausaineisiin. Noissa piireissä huumausaineet ovat kiellettyjä. Tämä ainakin selittäisi tämän tapauksen.

Siis kyse on siitä, että jaksossa Saatana käskyttää Jumalaa. Ei sillä kahvilla ole asian kanssa mitään tekemistä. Turkki ja islamhan ovat päinvastoin tunnettuja kahvistaan.

Turkin nykyhallitus yrittää tällaisilla teoilla vahvistaa islaminuskon asemaa maassa. Uskonnon avulla ihmisiä on helppo hallita :)

Jaaa? No sittenhän mä puhuin soopa (ja miksei nuo "paasaukseni" voisi poistaakin?) :D Joten syön sanani ja lyön itseäni avokämmenellä jakaukseen.
Pitää paikkansa tuo uskonnolla hallitseminen. Mutta kuten eräs viisas sananlasku sanoo, ihminen hallitsee toista ihmistä hänen vahingokseen. Koskee siis useimpia hallitsijoita ja uskontoja. Historia osoittaa tämän selvästi.

Menipä taas vaihteeksi offiksi.