Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Uutiset ja haastattelut

<< < (79/171) > >>

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.01.12 - 13:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 30.01.12 - 00:27 ---Tähän mennessä liimaklöntistä on tarjottu 152,200£, eli äkkiä laskettuna yli 180 000€. Tuon huudon voittaja saa kyllä olla aikamoisen mielikuvituksen kanssa, että saa ihasteltua Helsingin keskustan yksiöasunnon hinnan edestä liimaklönttiä. Tuolla muuten vielä myydään erillisenä huutona tuota liimatuubia josta tuo Homer putkahti, hintaa on tällä hetkellä 100£.

Eli siitä vaan nokkelat ja myyntimiehen puheentaidoilla siunatut alkaa tekemään Simpsonit-hahmoja ympäriinsä ja tekee huutokaupalla tuhansien voitot :) Kyllä varmasti löytyy Kellog's muro joka näyttää tarpeeksi paljon Homerilta.

--- Lainaus päättyy ---

Alkoi jo tuon kahden tuhannen punnan uutisen kohdalla tuntua siltä, että tuota huudetaan huvikseen. Ei kyllä myyjä tule saamaan kahta tonnia saatikka 150 tonnia.

Itse en maksaisi edes euroa.

--- Lainaus päättyy ---
Mä veikkaan että se joka tulee huutamaan tuon mahrollisesti 20 000 tai 50 000£ hintaan, on tehnyt niinsanotun pilahuudon, eli tiedä sitten saako tuo edes sataa puntaa tuosta.. Erään suomalaisen musiikkivideonkin auto myytiin alunperin Huuto.netissä mutta pilahuutojen takia loppujen lopuksi tämä kys. kohre myytiin Xtreme Tuning Car Showssa..

Jaahas, lipsahti offtopicin puolelle. Päätin pistää vain esimerkin.

Mr. X:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.01.12 - 18:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 09.01.12 - 09:12 ---http://www.sub.fi/uutiset/simpsonit-fanit-yrittavat-hurjaa-maailmanennatysta/1473117

--- Lainaus päättyy ---

Marko Ahonen kirjoitti tähän ennätysyritykseen liittyen Etelä-Suomen Sanomissa ja muutamassa muussa lehdessä viime perjantaina:

--- Lainaus päättyy ---

Oikein kiinnostava kirjoitus. Kaverin mielestä ei ole ollut mitään huomattavaa laadun romahdusta? Tuota ei usein (koskaan) kuule. Onhan niitäkin jotka pitävät uudempia jaksoja hulvattoman hauskoina, mutta he ovat yleensä nuorempia katsojia, jotain ala-aste ikäisiä. Eivät mistään sen syvemmästä satiirista välitä. Kunhan parodioidaan uusinta hittielokuvaa tai tehdään älyttömiä pieruvitsejä. Noh, jokaisella on omat mielipiteensä. ::)

alappi:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.01.12 - 18:20 ---Marko Ahonen kirjoitti tähän ennätysyritykseen liittyen Etelä-Suomen Sanomissa ja muutamassa muussa lehdessä viime perjantaina

--- Lainaus päättyy ---

"Simpsoneiden 500. jakso nähdään USAssa 19. helmikuuta."
"Itse olen nähnyt Simpsoneita ainakin 2000 jaksoa"

Itsekin haluaisin nähä nuo Amerikassa esittämättömät jaksot

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.01.12 - 13:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 30.01.12 - 00:27 ---Tähän mennessä liimaklöntistä on tarjottu 152,200£, eli äkkiä laskettuna yli 180 000€. Tuon huudon voittaja saa kyllä olla aikamoisen mielikuvituksen kanssa, että saa ihasteltua Helsingin keskustan yksiöasunnon hinnan edestä liimaklönttiä. Tuolla muuten vielä myydään erillisenä huutona tuota liimatuubia josta tuo Homer putkahti, hintaa on tällä hetkellä 100£.

Eli siitä vaan nokkelat ja myyntimiehen puheentaidoilla siunatut alkaa tekemään Simpsonit-hahmoja ympäriinsä ja tekee huutokaupalla tuhansien voitot :) Kyllä varmasti löytyy Kellog's muro joka näyttää tarpeeksi paljon Homerilta.

--- Lainaus päättyy ---

Alkoi jo tuon kahden tuhannen punnan uutisen kohdalla tuntua siltä, että tuota huudetaan huvikseen. Ei kyllä myyjä tule saamaan kahta tonnia saatikka 150 tonnia.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä hulluja löytyy. Yksin tuon kuvan perusteella en ikinä olisi huomannut mitään yhdennäköisyyttä.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 31.01.12 - 14:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.01.12 - 18:20 ---Marko Ahonen kirjoitti tähän ennätysyritykseen liittyen Etelä-Suomen Sanomissa ja muutamassa muussa lehdessä viime perjantaina

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Melko maukas painovirhepaholainen ;D En edes itse huomannut tuota virhettä, hyvä että on tarkkasilmäisempiäkin.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 31.01.12 - 16:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 31.01.12 - 14:31 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Melko maukas painovirhepaholainen ;D En edes itse huomannut tuota virhettä, hyvä että on tarkkasilmäisempiäkin.

--- Lainaus päättyy ---

Silmät käteen... Ahonenhan sanoo, että on katsonut jokaisen jakson useampaan kertaan. Ei se mikään painovirhe ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta