Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Uutiset ja haastattelut
Finnish Simpson:
Facebook-virus huijaa Homer Simpsonilla
Justihin.. Onneksi itse ei tule noita outoja linkkejä klikattua.
Mikko:
Muutamassa Simpsonien jaksossa näytellyt Charles Napier on kuollut 75-vuotiaana. :(
Mikko:
Ilta-Sanomat kysyi lauantaisen uutisensa ohessa, katsovatko ihmiset Simpsoneita. Tämän päivän lehdessä oli tulokset: 9 145 vastaajasta 69 prosenttia ilmoitti katsovansa, 31 prosenttia ei. Toki täytyy muistaa, että kun kyseessä on Simpsonit-aiheisen uutisen yhteydessä ollut gallup, ei tulos varmaan vastaa ihan totuutta.
Smithers:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.10.11 - 18:46 ---Toki täytyy muistaa, että kun kyseessä on Simpsonit-aiheisen uutisen yhteydessä ollut gallup, ei tulos varmaan vastaa ihan totuutta.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä tarkoitat tällä? :)
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.10.11 - 18:46 ---Ilta-Sanomat kysyi lauantaisen uutisensa ohessa, katsovatko ihmiset Simpsoneita. Tämän päivän lehdessä oli tulokset: 9 145 vastaajasta 69 prosenttia ilmoitti katsovansa, 31 prosenttia ei. Toki täytyy muistaa, että kun kyseessä on Simpsonit-aiheisen uutisen yhteydessä ollut gallup, ei tulos varmaan vastaa ihan totuutta.
--- Lainaus päättyy ---
Itse kyllä luin tuon uutisen, mutta tuota galluppia en noteeraanut. Itse uutinen kiinnosti enemmän. Toki olisin itsekin voinut vastata, mutta ei vain huvittanut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta