Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Uutiset ja haastattelut

<< < (7/171) > >>

Lambo:
Tällaisen bongasin iltalehden nettisivuilta: Kuka on Simpsons-suosikkisi?
--- Lainaus ---Vetoaako sinuun Homerin ilmiöimäinen kyky hankkiutua ongelmiin tai Lisan näpsäkkyys? Vai onko laiska Bart lempihahmosi?
--- Lainaus päättyy ---
Kaikki siis äänestelemään vain tuonne. :-D

Tosin jos minulta kysytään niin nuo äänestysvaihtoehdot ovat aika heikohkot.

--- Lainaus ---Homer
Marge
Bart
Lisa
Maggie
Isoisä Abraham
Barney
MrBurns
Moe
Ned Flanders
--- Lainaus päättyy ---
Olisi nyt voinut olla vaihtoehtona myös joku muu, kuka? Ei kovin totuuden mukainen äänestys loppuen lopuksi, mutta tosin suurin osa tietääkin ainoastaan nuo hahmot.

edit;
Äänestys ratkenut.
IL > Me ollaan Homer-faneja!

--- Lainaus ---Homer on ykkönen!

Kuka on Simpsons-suosikkisi? -kyselyyn vastasi lähes 10 000 Iltalehti.fi:n lukijaa.

Äänestyksen ylivoimainen voittaja oli Homer, joka sai 63 % kaikista äänistä. Lukijoiden mukaan Homer on muun muassa ihanan hellyttävä, kuningasäijä sekä tyhmä ja juuri siksi niin hauska.

Äänestyksen kakkossija meni Bartille, joka sai 12 % äänistä. Kolmoseksi selvisi pikku-Maggie 6%:n äänisaaliilla.
--- Lainaus päättyy ---

tOukooo:
http://www.iltalehti.fi/terveys/200810158428272_tr.shtml
Tämmönen hauska uutinen löyty :)

Lambo:

--- Lainaus käyttäjältä: tOukooo - 15.10.08 - 23:19 ---http://www.iltalehti.fi/terveys/200810158428272_tr.shtml

--- Lainaus päättyy ---
Itse naureskelin kanssa tuota uutista tuossa yhtenä päivänä. Pakko se oli heti tsekata, kun Homerin kuva oikein komeili siellä etusivun uutisten joukossa silloin.

--- Lainaus ---Danielssonin mukaan Homerin aktiivinen sosiaalinen elämä, lapsenmielisyys ja perhekeskeisyys ovat keskeisiä onnen elementtejä. Isä-Simpson suhtautuu myös ihailtavan tyynesti työhön ja rahaan.
--- Lainaus päättyy ---
No onhan se aika totta, että rennolla elämänasenteella voi päästä paljonkin helpommalla ja paremmalla fiiliksellä, kuin että nutturat ja pipot kireänä juosten paikasta toiseen. D:

Mutta kuulemman täydellisen rennonelämän esikuvaksi Homeria ei voi asettaa. Syynä tähän oli Homerin liiallinen alkoholin käyttö Danielssonin (tutkija) mielestä. D:

Joulupukki X:

--- Lainaus käyttäjältä: Lambo - 18.10.08 - 03:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tOukooo - 15.10.08 - 23:19 ---http://www.iltalehti.fi/terveys/200810158428272_tr.shtml

--- Lainaus päättyy ---
Itse naureskelin kanssa tuota uutista tuossa yhtenä päivänä. Pakko se oli heti tsekata, kun Homerin kuva oikein komeili siellä etusivun uutisten joukossa silloin.

--- Lainaus ---Danielssonin mukaan Homerin aktiivinen sosiaalinen elämä, lapsenmielisyys ja perhekeskeisyys ovat keskeisiä onnen elementtejä. Isä-Simpson suhtautuu myös ihailtavan tyynesti työhön ja rahaan.
--- Lainaus päättyy ---
No onhan se aika totta, että rennolla elämänasenteella voi päästä paljonkin helpommalla ja paremmalla fiiliksellä, kuin että nutturat ja pipot kireänä juosten paikasta toiseen. D:
Mutta kuulemman täydellisen rennonelämän esikuvaksi Homeria ei voi asettaa. Syynä tähän oli Homerin liiallinen alkoholin käyttö Danielssonin (tutkija) mielestä. D:

--- Lainaus päättyy ---

Sama juttu, itse olin menossa kauppaan niin vastaan tuli Homerin kuva, ja päätin ostaa sitten kyseisen lehden. Itse ihmettelen, miksei Danielssonin mielestä ollut näin: Nimittäin mielestäni jos nyt olisin itse miettinyt tarkkaan tuota Homerin elämäntapaa, mielestäni Homer syö "jokseenkin" liikaa. ;) Ajattelin vain pistää sen mielipiteeni tännekkin, ja ei ollut sitten muuta.

Danielsson  :doh:
Edit: Myös tuosta sain vaikutteita, Homer suhtautuu tyynesti rahaan? tuon kohdalla en laittaisi joka kerta naulaa arkkuun.

Patentti:

--- Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 18.10.08 - 10:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lambo - 18.10.08 - 03:17 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Sama juttu, itse olin menossa kauppaan niin vastaan tuli Homerin kuva, ja päätin ostaa sitten kyseisen lehden. Itse ihmettelen, miksei Danielssonin mielestä ollut näin: Nimittäin mielestäni jos nyt olisin itse miettinyt tarkkaan tuota Homerin elämäntapaa, mielestäni Homer syö "jokseenkin" liikaa. ;) Ajattelin vain pistää sen mielipiteeni tännekkin, ja ei ollut sitten muuta.

Danielsson  :doh:
Edit: Myös tuosta sain vaikutteita, Homer suhtautuu tyynesti rahaan? tuon kohdalla en laittaisi joka kerta naulaa arkkuun.

--- Lainaus päättyy ---
No tuskin tuo Danielsson on mitenkään kauhean paljoa Simpsoneita katsonut, että voisi pitää kaikkia noista väittämistään totena. Se rahaan tyynesti suhtautuminen kyllä vaihtelee paljon jaksoittainkin, kuten esim. joissain jaksoissa Homer laittaa rahansa ihan mihin tahansa ajattelematta, ja jossain jaksossa muistaakseni Homer sanoi "D'oh, lasku" tai jotain sinne päin.. Ja Homerhan on ylipainoinen, sitäkään Danielsson ei ollut huomioinut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta