Kirjoittaja Aihe: Homerin idioottimaisimmat temput  (Luettu 35477 kertaa)

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #30 21.06.09 - 20:22
Itsensä lihottaminen on kyllä idioottimaisin, koska äijä on muutenkin aivan järjettömän läski.(ei pahalla)

Mutta onko se nyt idioottimaisimpia.. :) Tarkoitan, että Homer on koko prosessin aikana niin hilpeä ja hänellä on selvä moraali. Minusta jaksossa hän on enemmänkin tyytyväinen ja Homerimaisen hoopo eikä apea. Hän Näyttää myös tosi hauskalta ;) ;)

Tämähän on minun mielipiteeni, mutta "King-size-Homer"-jaksossa ei ole Homerin idioottimaisin tempaus, vaan sellaiset jaksot jossa hän on ilkeä, eikä hänestä ole helppo pitää.

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #31 07.11.10 - 00:05
Se on kaikista järejettömin (niistä mitä minä olen nähnyt), kun hän lihottaa itsensä hirveän lihavaksi ja vaan sen takia, ettei tarvitse mennä töihin. Jos oikeasti joku lihoisi niin kamalasti, niin siinä olisi paljon terveysriskejä. Mutta piirretyssähän niinkin tyhmät temput ovat mahdollisia. ::)

Sitten on se possunpökälesäiliön kippaaminen järveen, todella typerä teko jonkun ilmaisien donitsien takia. Ei Homerilla tosiaan järki päätä pakota.

Siinä olisi kaksi jännää tempausta. Olisi niitä varmasti lisääkin, mutta ei tule nyt mieleen.

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #32 11.12.10 - 10:34
Tämä ei ole mikään idioottimaisin, mutta ei ole vielä mainittu:

Se grillin teko. En muista mitä englanninkielisille ohjeille tapahtui, mutta niitä ei jostain syystä voinut lukea. Homer päätti käyttää ranskankielisiä: "Le grilli, mikä ihme se on?"

Englanninkielinen ohje oli sementin peitossa.

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #33 27.04.11 - 19:26
Tähän sopii vain yksi:

- lavasti Margen syylliseksi rattijuopumukseen.

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #34 27.04.11 - 19:27
Jaa-a, minusta on aika hauska, ei ehkä niin idioottimainen, kun jaksossa Baarimikko (Homer the Moe) - luulisin sen olevan tuo jakso - Homer tulee avaamaan Moen baaria ja huomaa, että sitä puretaan ja hän "melkein pyörtyy".

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #35 28.04.11 - 18:03
Varmaan oravan jahtaus jaksossa Opiskelija Homer Simpson (5x3).
Homer on muutenkin tuossa jaksossa typerä kuin mikä.  ::)

Aivan totta, se oli aika huvittavaa ja idioottimaista :D

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #36 28.04.11 - 21:22
Yksi idioottimainen tempaus oli se, kun Homer söi sitä pilantunutta leipää ja tuli sairaaksi.
Tekee pahaa ajatellakin, että itse söisin sellaista homehtunutta känttyä. Yök... tekisi mieli puklata.

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #37 01.05.11 - 10:02
Tuli mieleen ruokajutuista, kun 8. kauden kauhujaksossa Homer on kuollut ja menee aaveena takaisin kotiinsa (kuoli syödessään parsakaalia) ja miettii sitten, että miksi ihmeessä hän söi parsakaalia - ja syö sen & kuolee uudestaan :'D

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #38 25.07.11 - 16:55
Tuli mieleen ruokajutuista, kun 8. kauden kauhujaksossa Homer on kuollut ja menee aaveena takaisin kotiinsa (kuoli syödessään parsakaalia) ja miettii sitten, että miksi ihmeessä hän söi parsakaalia - ja syö sen & kuolee uudestaan :'D


Öö... Itse asiassa tuo jakso oli kaudella 12.   

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #39 26.07.11 - 23:06
Kauhujaksossa Homer on kuollut ja menee aaveena takaisin kotiinsa (kuoli syödessään parsakaalia) ja miettii sitten, että miksi ihmeessä hän söi parsakaalia - ja syö sen & kuolee uudestaan :'D

Tuo kuulostaakin ihan pöhköltä, yksi parhaista jutuista mitä Homer on tehnyt. :''D

Yksi Homerin tyhmimmistä tekosista on, kun Homer söi kamalan määrän suklaa saadakseen jonkun lipun vai minkä lieneen. Mutta joo, kyseessä on Homerin Simpson piirrossarjasta, joten ei sitä kannata ottaa tosissaan. :) Huumorin takiahan se teki niin.

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #40 02.08.11 - 20:42
Tyhmimmästä tempusta en ole varma, mutta hauskin on se, kun homer ostaa itse-koottavan grillin, ja kuten aina, siitä tulee täysi katastrofi, ja homer juoksee grilliä kohti sateenvarjon kanssa ja huutaa kuin hullu ja sitten kaatuu. :D

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #41 18.08.11 - 20:29
Minusta on myös aika Homermaista, kun Homer varastaa 7. kauden kauhujaksossa sen jättidonitsin O__O

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #42 19.08.11 - 16:47
Yksi Homerin idioottimaisimmista teoista oli se, kun hän myi sielunsa paholaiselle saadakseen donitsin. Todella epätoivoinen teko. Mutta ilman tuollaisia tekoja Homer ei olisikaan niin hauska. Samainen kauhujakso oli muutenkin hyvä, kenties paras minkä minä olen niistä nähnyt.

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #43 19.08.11 - 18:40
Yksi Homerin idioottimaisimmista teoista oli se, kun hän myi sielunsa paholaiselle saadakseen donitsin. Todella epätoivoinen teko. Mutta ilman tuollaisia tekoja Homer ei olisikaan niin hauska. Samainen kauhujakso oli muutenkin hyvä, kenties paras minkä minä olen niistä nähnyt.

Totta - minusta oli hauskaa, kun Homer yritti olla syömättä donitsia, mutta söi sen kuitenkin :D

Vs: Homerin idioottimaisimmat temput
Vastaus #44 09.01.12 - 22:36
Homer: I think ill get a Tab- soda


Homer vähän ajan päästä: Here is so hot, wheres my Tab- soda?