Simpsonit > Hahmot

Homerin idioottimaisimmat temput

<< < (9/43) > >>

Bartman1:
Tyhmimmästä tempusta en ole varma, mutta hauskin on se, kun homer ostaa itse-koottavan grillin, ja kuten aina, siitä tulee täysi katastrofi, ja homer juoksee grilliä kohti sateenvarjon kanssa ja huutaa kuin hullu ja sitten kaatuu. :D

JustACat:
Minusta on myös aika Homermaista, kun Homer varastaa 7. kauden kauhujaksossa sen jättidonitsin O__O

Vince_Simpson:
Yksi Homerin idioottimaisimmista teoista oli se, kun hän myi sielunsa paholaiselle saadakseen donitsin. Todella epätoivoinen teko. Mutta ilman tuollaisia tekoja Homer ei olisikaan niin hauska. Samainen kauhujakso oli muutenkin hyvä, kenties paras minkä minä olen niistä nähnyt.

JustACat:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 19.08.11 - 16:47 ---Yksi Homerin idioottimaisimmista teoista oli se, kun hän myi sielunsa paholaiselle saadakseen donitsin. Todella epätoivoinen teko. Mutta ilman tuollaisia tekoja Homer ei olisikaan niin hauska. Samainen kauhujakso oli muutenkin hyvä, kenties paras minkä minä olen niistä nähnyt.

--- Lainaus päättyy ---

Totta - minusta oli hauskaa, kun Homer yritti olla syömättä donitsia, mutta söi sen kuitenkin :D

Woohoo:
Homer: I think ill get a Tab- soda

Homer vähän ajan päästä: Here is so hot, wheres my Tab- soda?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta