Simpsonit > Hahmot
Homerin idioottimaisimmat temput
little Wiggy:
--- Lainaus käyttäjältä: otto_dude - 10.05.09 - 20:49 ---Itsensä lihottaminen on kyllä idioottimaisin, koska äijä on muutenkin aivan järjettömän läski.(ei pahalla)
--- Lainaus päättyy ---
Mutta onko se nyt idioottimaisimpia.. :) Tarkoitan, että Homer on koko prosessin aikana niin hilpeä ja hänellä on selvä moraali. Minusta jaksossa hän on enemmänkin tyytyväinen ja Homerimaisen hoopo eikä apea. Hän Näyttää myös tosi hauskalta ;) ;)
Tämähän on minun mielipiteeni, mutta "King-size-Homer"-jaksossa ei ole Homerin idioottimaisin tempaus, vaan sellaiset jaksot jossa hän on ilkeä, eikä hänestä ole helppo pitää.
Vince_Simpson:
Se on kaikista järejettömin (niistä mitä minä olen nähnyt), kun hän lihottaa itsensä hirveän lihavaksi ja vaan sen takia, ettei tarvitse mennä töihin. Jos oikeasti joku lihoisi niin kamalasti, niin siinä olisi paljon terveysriskejä. Mutta piirretyssähän niinkin tyhmät temput ovat mahdollisia. ::)
Sitten on se possunpökälesäiliön kippaaminen järveen, todella typerä teko jonkun ilmaisien donitsien takia. Ei Homerilla tosiaan järki päätä pakota.
Siinä olisi kaksi jännää tempausta. Olisi niitä varmasti lisääkin, mutta ei tule nyt mieleen.
homersimpsondoh:
--- Lainaus käyttäjältä: Lady Asensio - 31.03.09 - 00:06 ---Tämä ei ole mikään idioottimaisin, mutta ei ole vielä mainittu:
Se grillin teko. En muista mitä englanninkielisille ohjeille tapahtui, mutta niitä ei jostain syystä voinut lukea. Homer päätti käyttää ranskankielisiä: "Le grilli, mikä ihme se on?"
--- Lainaus päättyy ---
Englanninkielinen ohje oli sementin peitossa.
lari:
Tähän sopii vain yksi:
- lavasti Margen syylliseksi rattijuopumukseen.
JustACat:
Jaa-a, minusta on aika hauska, ei ehkä niin idioottimainen, kun jaksossa Baarimikko (Homer the Moe) - luulisin sen olevan tuo jakso - Homer tulee avaamaan Moen baaria ja huomaa, että sitä puretaan ja hän "melkein pyörtyy".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta