Simpsonit > Hahmot

Homerin idioottimaisimmat temput

<< < (4/43) > >>

tanz:
Se itsensä lihottaminen varmaan saadakseen työskennellä kotona ........ tai sitten se kun se jaksossa Homer the Smithers esitti Burnsin äitiä puhelimessa X) "Hi mr. Burns! This is your mother!"

Simpsons fani62:
Varmaan idioottimaisin temppu oli se kun Homer yritti hypätä rullalaudalla rotkon yli ja Homer tuhosi (vahingossa) Springfieldin 8)

Joulupukki X:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 26.07.08 - 22:17 ---Tokan kauden jaksossa Veri Veljet. Kun Bart laittoi sen kirjeen postiin, niin postitoimistossa Homer koitti hakea sitä kirjettä ja sanoi, että hän on Mr. Burns. Kun se mies kysyi: "Noniin Mr. Burns. Mikä on Etunimenne?" Homer Vastaa: "en minä tiedä". se oli Homerin Idioottimaisin temppu. :doh:

--- Lainaus päättyy ---

Joo tuo oli hyvä, oli myös siinä 138th jaksossa näytetty.. Ja sit tuo yhes jaksos jotain tälläistä: Homer:" Niin Marge, Onhan tämä Iloinen maailma (It's Happy World) jossa sateenkaaren päässä on pata täynnä kultaa ja menninkäiset tanssivat keijukaisten soittaessa, ja jotain tollasta ja sitten vielä Homer siihe:"  Ja josset huomannut, olin sarkastinen! Marge:" Daa.

Duffless:
Mun milestä kaikkein tyhmin tempaus on lihottaa itsensä niin lihavaksi,että saa tehdä töitä kotona(paitsi etää lopuksi juuri se pelastaa koko Springfieldin). Jakso oli King size Homer.

homersimpsondoh:
Minusta typerin temppu oli se yhen Kauhujen talo jakson Y2K juttu. Tai sit idioottimaisin oli New Yorkissa ku se lähti ajaan ku se lukko oli kiinni sen auton renkaassa. :) mukavasti hajos auto siinä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta