Kirjoittaja Aihe: Simpsonien tekemisen lopetus  (Luettu 118881 kertaa)

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #60 23.10.08 - 16:27
Minusta tämä olisi kyllä kauhea, mutta kestettävä tapahtuma. Elämässä sattuu niitä vastoinkäymisiä, jotkut ovat pieniä ja jotkut vähän suurempia. Simpsonit ovat jaksaneet jo näinkin pitkälle, ja itse toivon että Simpsonit pinnistelisivät 30. tuotantokauteen, ja se riittäisi minulle. Mutta tällä hetkellä minulla on vain jonkinlainen aavistus, että Simpsonit loppuvat 20-40 tuotantokausilla, ja se olisikin ihan kestettävä asia. Ottakaamme myös huomioon, että ajatella jos Simpson vetelisi mm, kahteensataan tuotantokauteen, voisivat ideat olla jo aika vähissä. Ja mitä vähemmän ideoita, voisi vastata että sitä vähemmän laatua. Niin että siis itse uskon että Simpsonit kokevat tiensä päätteen 20-40 tuotantokausilla. Minua voi kutsua ääliöksi, kun luulen että Simpsonit loppuvat jo näihähkö "pian," mutta se on minun ennusteeni. Jokatapauksessa, kiitos kaikille Simpsoneita tehneille mukavista hetkistä, ja toivon heille vain kaikkea hyvää.

Go Simpsons .
 :doh:


Niin että jos 40 tuotantokausi ilmestyis se olis aika ihme!
Viimeksi muokattu24.10.08 - 12:27 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #61 24.10.08 - 20:19
Minusta tämä olisi kyllä kauhea, mutta kestettävä tapahtuma. Elämässä sattuu niitä vastoinkäymisiä, jotkut ovat pieniä ja jotkut vähän suurempia. Simpsonit ovat jaksaneet jo näinkin pitkälle, ja itse toivon että Simpsonit pinnistelisivät 30. tuotantokauteen, ja se riittäisi minulle. Mutta tällä hetkellä minulla on vain jonkinlainen aavistus, että Simpsonit loppuvat 20-40 tuotantokausilla, ja se olisikin ihan kestettävä asia. Ottakaamme myös huomioon, että ajatella jos Simpson vetelisi mm, kahteensataan tuotantokauteen, voisivat ideat olla jo aika vähissä. Ja mitä vähemmän ideoita, voisi vastata että sitä vähemmän laatua. Niin että siis itse uskon että Simpsonit kokevat tiensä päätteen 20-40 tuotantokausilla. Minua voi kutsua ääliöksi, kun luulen että Simpsonit loppuvat jo näihähkö "pian," mutta se on minun ennusteeni. Jokatapauksessa, kiitos kaikille Simpsoneita tehneille mukavista hetkistä, ja toivon heille vain kaikkea hyvää.

Go Simpsons .
 :doh:


Niin että jos 40 tuotantokausi ilmestyis se olis aika ihme!

Ääninäyttelijöillä/tekijöillä ku vielä henki piisais "mahdollisella" 40. tuotantokaudella...

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #62 27.10.08 - 20:14
Ainakin pari tuotantokautta vielä lisää olis hyvä. Jos jo nyt loppuis, sanoisin  :doh:.

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #63 28.10.08 - 19:49
Itseäni ainakin harmittais melko paljon jos noin hyvä lopetettais :/ Varmaan ostaisin sitten kaikki tuotantokaudet siihen saakka mitä on julkaistu, jos ei edes kaikkia julkaistaisi jatietysti eri 'fanituotteita' muistoksi. Ja mitä tuohon tulee mitä porukka arvelee et koska loppuu niin veikkaisin itse että 20.tuotantokausi jälkeen tulisi mahdollisesti jonkin pituinen tauko ja sitten vielä muutama tuotantokausi. Toivottovasti jatkuu tietysti mahdollisimman kauan :P

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #64 10.11.08 - 08:30
sitku loppuu säästelen rahaa ja meen kauppaan ostaan kaikki tuotannot :D

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #65 29.12.08 - 11:56
Uskon että simpsonit pinnnistelee viellä jonnekkin 25 tuotantokaudelle..

Näin itsekkin olen ajatellut. Onhan se kurjaa sitten, kun joudutaan simpsonit hyvästelemään. Mutta ainakin vanhoja kausia voi aina katsella, ja epäilen että kyllä simpsonien kuuluisuus säilyy vielä niiden loppumisen jälkeenkin. Varsinkaan todelliset fanit jotka ovat nähneet kaikki kaudet ja näin niin tuskin luopuvat simpsoneista. ^^  Mutta toivotaan me, että saisimme katsella Springfieldin asukkaita ainakin se 3-4 kautta vielä ;)

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #66 01.01.09 - 16:26
Simpsoneita ei ainakaan vielä kannattaisi lopettaa, kun Simpsonit tekevät niin paljon voittoa ympäri maailmaa. Jos Simpsonit loppuvat, niin silloin vain katselisin vanhoja jaksoja DVD:ltä. Saattaisi Simpsonien lopetus vähän järkyttää.

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #67 02.01.09 - 19:27
Simpsoneita ei ainakaan vielä kannattaisi lopettaa, kun Simpsonit tekevät niin paljon voittoa ympäri maailmaa.
Eikös se ole myös tärkeää, että laatu säilyy ja sarja lopetetaan silloin kun ideat loppuvat? Eikä tahkottaisi rahan perässä ilman kunnollisia ideoita.

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #68 02.01.09 - 20:28

Eikös se ole myös tärkeää, että laatu säilyy ja sarja lopetetaan silloin kun ideat loppuvat? Eikä tahkottaisi rahan perässä ilman kunnollisia ideoita.
[/quote]


Sarja kannattaa lopettaa hyvään kohtaan eikä sillälailla että sarjaa tehdään vielä 10 kautta ja jaksot huononisivat koko ajan. Vaan toivottavasti simpsonit lopetetaan tavalla jonka kaikki tulisivat muistamaan :)

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #69 02.01.09 - 20:45

Eikös se ole myös tärkeää, että laatu säilyy ja sarja lopetetaan silloin kun ideat loppuvat? Eikä tahkottaisi rahan perässä ilman kunnollisia ideoita.

Niin. Ois aika tyhmää jos varastettais vitsejä yms. Edellisistä jaksoista.

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #70 02.01.09 - 20:59

Eikös se ole myös tärkeää, että laatu säilyy ja sarja lopetetaan silloin kun ideat loppuvat? Eikä tahkottaisi rahan perässä ilman kunnollisia ideoita.

Niin. Ois aika tyhmää jos varastettais vitsejä yms. Edellisistä jaksoista.

Niin, nyt on vain toivottava että tekijät osaavat päättää oikean ajankohdan lopettaa simpsonit, mutta mielelläni katsoin simpsoneita vielä 4-5 kautta

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #71 02.01.09 - 21:01

Eikös se ole myös tärkeää, että laatu säilyy ja sarja lopetetaan silloin kun ideat loppuvat? Eikä tahkottaisi rahan perässä ilman kunnollisia ideoita.

Niin. Ois aika tyhmää jos varastettais vitsejä yms. Edellisistä jaksoista.

Niin, nyt on vain toivottava että tekijät osaavat päättää oikean ajankohdan lopettaa simpsonit, mutta mielelläni katsoin simpsoneita vielä 4-5 kautta

Juu. Enintään 30 kauteen vois tulla mut olis se 25 ihan tarpeeks.

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #72 02.01.09 - 21:08

Eikös se ole myös tärkeää, että laatu säilyy ja sarja lopetetaan silloin kun ideat loppuvat? Eikä tahkottaisi rahan perässä ilman kunnollisia ideoita.

Niin. Ois aika tyhmää jos varastettais vitsejä yms. Edellisistä jaksoista.

Niin, nyt on vain toivottava että tekijät osaavat päättää oikean ajankohdan lopettaa simpsonit, mutta mielelläni katsoin simpsoneita vielä 4-5 kautta

Juu. Enintään 30 kauteen vois tulla mut olis se 25 ihan tarpeeks.

Epäilen että sarja loppuu kauteen 26. Tämä on oma veikkaukseni

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #73 04.01.09 - 14:04
Miks lopettaisi, ainakaan lähiaikoina? Suosittu sarja, pakkohan sille jatkoa on tulla kun tahkoo rahhaa.

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #74 04.01.09 - 15:11
Miks lopettaisi, ainakaan lähiaikoina? Suosittu sarja, pakkohan sille jatkoa on tulla kun tahkoo rahhaa.

Totta, mutta kyllä sekin aika tulee, kun Simpsonit eivät enään kiinnosta ihmisiä ja on vain pakko lopettaa niiden tekeminen. Se on karu totuus :(