Kirjoittaja Aihe: Simpsonien tekemisen lopetus  (Luettu 118775 kertaa)

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #75 04.01.09 - 15:39

Eikös se ole myös tärkeää, että laatu säilyy ja sarja lopetetaan silloin kun ideat loppuvat? Eikä tahkottaisi rahan perässä ilman kunnollisia ideoita.

Niin. Ois aika tyhmää jos varastettais vitsejä yms. Edellisistä jaksoista.

Niin, nyt on vain toivottava että tekijät osaavat päättää oikean ajankohdan lopettaa simpsonit, mutta mielelläni katsoin simpsoneita vielä 4-5 kautta

Juu. Enintään 30 kauteen vois tulla mut olis se 25 ihan tarpeeks.

Epäilen että sarja loppuu kauteen 26. Tämä on oma veikkaukseni
Itse veikkaan, että sarja loppuu joko kauden 23 tai 24 jälkeen. Tai aikaisemmin, mitä nyt olen yhden 20. tuotantokauden jakson katsonut, niin sen perusteella voin sanoa että on taso taas vähän laskenut.
Viimeksi muokattu04.01.09 - 15:42 Kirjoittaja: Patentti

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #76 04.01.09 - 16:04
Ainiin, unohdin että ideat saattavat alkaa loppumaan. Se voi vaikuttaa katsojien vähenemiseen ja se taas lopetukseen. :(

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #77 11.01.09 - 20:37
Ainiin, unohdin että ideat saattavat alkaa loppumaan. Se voi vaikuttaa katsojien vähenemiseen ja se taas lopetukseen. :(

Tuo ideoiden loppuminen onkin usein KAIKKIEN sarjojen lopetus syy.

Bartnes

Vieras
Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #78 14.01.09 - 17:56
Uskon että heillä aiheita riittäisi vielä pitkään.Ainakin toivon niin.Voihan olla että ideat ovat lopuillaan :-\

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #79 23.01.09 - 23:06
Maailmani romahtaisi ! Nykyään linnoittaudun tv:n ääreen joka ilta klo 20.30 katsomaan simpsoneita sub:ilta. Mitä minä sitten tekisin ennen nukkumaanmenoa ? Toivon, että Simpsoneita ei lopeteta pitkään aikaan. Jos lopetetaan niin aion ostaa kaikki dvd-boxit ja näyttää niitä sitten lapsillenikin kunhan he ovat tarpeeksi vanhoja.  :D
Viimeksi muokattu24.01.09 - 18:32 Kirjoittaja: Hepsuli

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #80 29.01.09 - 19:17
Tuleeko Homerin takaraivossa oleva M ja korvan G Matt Groeningin etu -ja sukunimen alkukirjaimista?

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #81 29.01.09 - 20:47
Maailmani romahtaisi ! Nykyään linnoittaudun tv:n ääreen joka ilta klo 20.30 katsomaan simpsoneita sub:ilta. Mitä minä sitten tekisin ennen nukkumaanmenoa ? Toivon, että Simpsoneita ei lopeteta pitkään aikaan. Jos lopetetaan niin aion ostaa kaikki dvd-boxit ja näyttää niitä sitten lapsillenikin kunhan he ovat tarpeeksi vanhoja.  :D
12-vuotias ja lapsia!? Okei...
Viimeksi muokattu29.01.09 - 20:49 Kirjoittaja: Patentti

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #82 31.01.09 - 19:40
Tietystihän Simpsonit joskus loppuu. Kaikki hyvä loppuu aikanaan, valitettavasti myös Simpsonit. Ei maailma siihen kaatuisi, mutta jokatapauksessa yrittäisin hamstrata kaikki kaudet DVD:inä.

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #83 01.02.09 - 20:14
Maailmani romahtaisi ! Nykyään linnoittaudun tv:n ääreen joka ilta klo 20.30 katsomaan simpsoneita sub:ilta. Mitä minä sitten tekisin ennen nukkumaanmenoa ? Toivon, että Simpsoneita ei lopeteta pitkään aikaan. Jos lopetetaan niin aion ostaa kaikki dvd-boxit ja näyttää niitä sitten lapsillenikin kunhan he ovat tarpeeksi vanhoja.  :D
12-vuotias ja lapsia!? Okei...
Tarkoitin siis kunhan minulla on lapsia.

Bartholomew-Jo-Jo

Vieras
Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #84 20.02.09 - 20:22
Ensimmäinen sanani olisi varmaankin  :doh:
En tiedä mitä ensiksi ajattelisin... Varmaankin manaisin ensin pari kertaa kaikki mahdolliset tuottajat.
Mutta eihän mikään ole kestävää.
Mattin poikahan piirtää osana simpsoneita, eikö hän voisi viedä mattin jälkeen sarjaa eteenpäin ?
Joo en oo ihan perillä tästä, mutta ainakin itse ajattelen noin  ;o

SIMPSONEITA EI SAA LOPETTAA :'(  :o

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #85 21.02.09 - 01:43
Mattin poikahan piirtää osana simpsoneita, eikö hän voisi viedä mattin jälkeen sarjaa eteenpäin ?
Tuota, lause oli hieman huonosti muotoiltu, joten en ole varma ymmärsinkö sen oikein eli tarkoititko siis Matt Groeningin poika piirtää simpsoneita ja tuumit jospa hän jatkaisi ns. "isänsä jalanjäljissä"?

Onhan tuokin yksi mahdollisuus, mutta en usko että tulee toteutumaan. Joissakin tapauksissa luoja haluaa viedä teoksensa mukanaan, kun päättää sen tekemisen (esim. tintti). Groeningista en tiedä miten sumplii simpsonien jatkamisoikeudet, kun itse päättää työuransa tuolla saralla.

Bartholomew-Jo-Jo

Vieras
Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #86 21.02.09 - 21:03
Juu itsekkin lähetettyäni huomasin, että olen lauseen järjestellyt hieman huonosti.
Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, eiväthän kaikki voi seurata "jalanjälkiä".  :doh:
On vain todella inhottavaa, kun simpsonit joudutaan joskus lopettamaan :(

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #87 21.02.09 - 22:36
 :doh:
En voi edes ajatella tuollaista! Järkyttävää !
Tietenkään mikään ei kestä ikuisesti, mutta siltikin aivan järkyttävää ajateltavaa  :(
Sillalta alas vaan !  Köysi kattoon !  Koko maailmani olisi sekaisin !  :(

Onko Amerikasa nyt 20 tuotantokausi menossa?

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #88 22.02.09 - 09:15
Onko Amerikasa nyt 20 tuotantokausi menossa?

On menossa.

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #89 24.02.09 - 10:13
loppuminen olisi surullista, mutta toisaalta sen komediataso voi heiketä jos sarjaa jatketaan loputtomiin.