Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Simpsonien tekemisen lopetus

<< < (11/93) > >>

Joulupukki X:

--- Lainaus käyttäjältä: God Of Reptiles - 03.09.08 - 20:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 03.09.08 - 18:44 ---Minusta tämä olisi kyllä kauhea, mutta kestettävä tapahtuma. Elämässä sattuu niitä vastoinkäymisiä, jotkut ovat pieniä ja jotkut vähän suurempia. Simpsonit ovat jaksaneet jo näinkin pitkälle, ja itse toivon että Simpsonit pinnistelisivät 30. tuotantokauteen, ja se riittäisi minulle. Mutta tällä hetkellä minulla on vain jonkinlainen aavistus, että Simpsonit loppuvat 20-40 tuotantokausilla, ja se olisikin ihan kestettävä asia. Ottakaamme myös huomioon, että ajatella jos Simpson vetelisi mm, kahteensataan tuotantokauteen, voisivat ideat olla jo aika vähissä. Ja mitä vähemmän ideoita, voisi vastata että sitä vähemmän laatua. Niin että siis itse uskon että Simpsonit kokevat tiensä päätteen 20-40 tuotantokausilla. Minua voi kutsua ääliöksi, kun luulen että Simpsonit loppuvat jo näihähkö "pian," mutta se on minun ennusteeni. Jokatapauksessa, kiitos kaikille Simpsoneita tehneille mukavista hetkistä, ja toivon heille vain kaikkea hyvää.

Go Simpsons .
 :doh:

--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän vedetä tuohon kolmeenkymmeneen raja. Tekijät olisivat melkoisia käpyjä 40. kauden tienoilla...

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä, joo kyl minun mielestäni siis Simpsoneitten Pitäisi pinnistellä vielä edes 25. tuotantokauteen, se olisi "vaatimukseni." Sitten vielä joku Juhla jakso, sitten kun viimeinen jakso koittaa..

HeadShots:
Olisihan se tietenkin kauheta jos noinkin loistava sarja kuin simpsonit lopetettaisiin! :'( Toivottavasti sarja jatkuu mahdollisimman pitkään kunhan vaan jaksot ovat mielyttäviä eivätkä ala maistua puulta...  :-\ Mutta toivottavasti lopetus jakso olisi joku 2-3 osainen missä olisi onnellinen loppu.

Lambo:

--- Lainaus käyttäjältä: HeadShots - 30.09.08 - 22:09 ---Olisihan se tietenkin kauheta jos noinkin loistava sarja kuin simpsonit lopetettaisiin! :'( Toivottavasti sarja jatkuu mahdollisimman pitkään kunhan vaan jaksot ovat mielyttäviä eivätkä ala maistua puulta...  :-\ Mutta toivottavasti lopetus jakso olisi joku 2-3 osainen missä olisi onnellinen loppu.

--- Lainaus päättyy ---
Jep, paineet päätösjaksoa varten ovat varmasti todella suuret, koska odotukset sitä jaksoa kohtaan ovat varmasti lähes taivaissa monilla faneilla. Minusta jakson tulisi olla jopa huomattavasti pidempi, kuin normaalin jakson sekä sen tulisi sisältää sopivasti asiaa monista hahmoista mm. miten heidän elämänsä jatkuu jne.

Jaabok:
Simpsonit on ollut niin suosittu että tuskimpa sitä lopetetaan mutta eihän sitä koskaan tiedä...  :-\

Lambo:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaabok - 12.10.08 - 12:24 ---Simpsonit on ollut niin suosittu että tuskimpa sitä lopetetaan mutta eihän sitä koskaan tiedä...  :-\

--- Lainaus päättyy ---
Onhan moni muukin asia suosittua, mutta silti niiden tuotanto/valmistus lopetetaan. Raha ja inspiraatio tosin ratkaisevat yllättävän paljon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta