Kirjoittaja Aihe: Simpsonien tekemisen lopetus  (Luettu 118619 kertaa)

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #45 20.07.08 - 22:58
Jos simpsonit lopetetaan, en anna groenille koskaan anteeksi. :'(

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #46 20.07.08 - 23:17
Jos simpsonit lopetetaan, en anna groenille koskaan anteeksi. :'(
No onhan he simpsoneita tehneetkin niin älyttömän monta vuotta, propsit siitä tekijätiimille. Ennemminkin sinun pitäisi kiittää Groeningia siitä, että hänen päähänsä välähti idea televisio-ohjelmasta nimeltä simpsonit.

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #47 08.08.08 - 13:53
groening on luvannut tehdä loppu elämänsä simpsoneita! hänen sukulaisistaan tuleehänen seuraajiaan!
Mistä olet tuonkin keksinyt... "No end in a sight" tai jotain vastaavaa Groening on ainakin sanonut haastattelussa.

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #48 03.09.08 - 18:44
Minusta tämä olisi kyllä kauhea, mutta kestettävä tapahtuma. Elämässä sattuu niitä vastoinkäymisiä, jotkut ovat pieniä ja jotkut vähän suurempia. Simpsonit ovat jaksaneet jo näinkin pitkälle, ja itse toivon että Simpsonit pinnistelisivät 30. tuotantokauteen, ja se riittäisi minulle. Mutta tällä hetkellä minulla on vain jonkinlainen aavistus, että Simpsonit loppuvat 20-40 tuotantokausilla, ja se olisikin ihan kestettävä asia. Ottakaamme myös huomioon, että ajatella jos Simpson vetelisi mm, kahteensataan tuotantokauteen, voisivat ideat olla jo aika vähissä. Ja mitä vähemmän ideoita, voisi vastata että sitä vähemmän laatua. Niin että siis itse uskon että Simpsonit kokevat tiensä päätteen 20-40 tuotantokausilla. Minua voi kutsua ääliöksi, kun luulen että Simpsonit loppuvat jo näihähkö "pian," mutta se on minun ennusteeni. Jokatapauksessa, kiitos kaikille Simpsoneita tehneille mukavista hetkistä, ja toivon heille vain kaikkea hyvää.

Go Simpsons .
 :doh:

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #49 03.09.08 - 20:55
Minusta tämä olisi kyllä kauhea, mutta kestettävä tapahtuma. Elämässä sattuu niitä vastoinkäymisiä, jotkut ovat pieniä ja jotkut vähän suurempia. Simpsonit ovat jaksaneet jo näinkin pitkälle, ja itse toivon että Simpsonit pinnistelisivät 30. tuotantokauteen, ja se riittäisi minulle. Mutta tällä hetkellä minulla on vain jonkinlainen aavistus, että Simpsonit loppuvat 20-40 tuotantokausilla, ja se olisikin ihan kestettävä asia. Ottakaamme myös huomioon, että ajatella jos Simpson vetelisi mm, kahteensataan tuotantokauteen, voisivat ideat olla jo aika vähissä. Ja mitä vähemmän ideoita, voisi vastata että sitä vähemmän laatua. Niin että siis itse uskon että Simpsonit kokevat tiensä päätteen 20-40 tuotantokausilla. Minua voi kutsua ääliöksi, kun luulen että Simpsonit loppuvat jo näihähkö "pian," mutta se on minun ennusteeni. Jokatapauksessa, kiitos kaikille Simpsoneita tehneille mukavista hetkistä, ja toivon heille vain kaikkea hyvää.

Go Simpsons .
 :doh:

Eiköhän vedetä tuohon kolmeenkymmeneen raja. Tekijät olisivat melkoisia käpyjä 40. kauden tienoilla...

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #50 03.09.08 - 21:59
Minusta tämä olisi kyllä kauhea, mutta kestettävä tapahtuma. Elämässä sattuu niitä vastoinkäymisiä, jotkut ovat pieniä ja jotkut vähän suurempia. Simpsonit ovat jaksaneet jo näinkin pitkälle, ja itse toivon että Simpsonit pinnistelisivät 30. tuotantokauteen, ja se riittäisi minulle. Mutta tällä hetkellä minulla on vain jonkinlainen aavistus, että Simpsonit loppuvat 20-40 tuotantokausilla, ja se olisikin ihan kestettävä asia. Ottakaamme myös huomioon, että ajatella jos Simpson vetelisi mm, kahteensataan tuotantokauteen, voisivat ideat olla jo aika vähissä. Ja mitä vähemmän ideoita, voisi vastata että sitä vähemmän laatua. Niin että siis itse uskon että Simpsonit kokevat tiensä päätteen 20-40 tuotantokausilla. Minua voi kutsua ääliöksi, kun luulen että Simpsonit loppuvat jo näihähkö "pian," mutta se on minun ennusteeni. Jokatapauksessa, kiitos kaikille Simpsoneita tehneille mukavista hetkistä, ja toivon heille vain kaikkea hyvää.

Go Simpsons .
 :doh:

Eiköhän vedetä tuohon kolmeenkymmeneen raja. Tekijät olisivat melkoisia käpyjä 40. kauden tienoilla...

Ehkä, joo kyl minun mielestäni siis Simpsoneitten Pitäisi pinnistellä vielä edes 25. tuotantokauteen, se olisi "vaatimukseni." Sitten vielä joku Juhla jakso, sitten kun viimeinen jakso koittaa..

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #51 30.09.08 - 22:09
Olisihan se tietenkin kauheta jos noinkin loistava sarja kuin simpsonit lopetettaisiin! :'( Toivottavasti sarja jatkuu mahdollisimman pitkään kunhan vaan jaksot ovat mielyttäviä eivätkä ala maistua puulta...  :-\ Mutta toivottavasti lopetus jakso olisi joku 2-3 osainen missä olisi onnellinen loppu.

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #52 01.10.08 - 09:16
Olisihan se tietenkin kauheta jos noinkin loistava sarja kuin simpsonit lopetettaisiin! :'( Toivottavasti sarja jatkuu mahdollisimman pitkään kunhan vaan jaksot ovat mielyttäviä eivätkä ala maistua puulta...  :-\ Mutta toivottavasti lopetus jakso olisi joku 2-3 osainen missä olisi onnellinen loppu.
Jep, paineet päätösjaksoa varten ovat varmasti todella suuret, koska odotukset sitä jaksoa kohtaan ovat varmasti lähes taivaissa monilla faneilla. Minusta jakson tulisi olla jopa huomattavasti pidempi, kuin normaalin jakson sekä sen tulisi sisältää sopivasti asiaa monista hahmoista mm. miten heidän elämänsä jatkuu jne.

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #53 12.10.08 - 12:24
Simpsonit on ollut niin suosittu että tuskimpa sitä lopetetaan mutta eihän sitä koskaan tiedä...  :-\

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #54 14.10.08 - 01:01
Simpsonit on ollut niin suosittu että tuskimpa sitä lopetetaan mutta eihän sitä koskaan tiedä...  :-\
Onhan moni muukin asia suosittua, mutta silti niiden tuotanto/valmistus lopetetaan. Raha ja inspiraatio tosin ratkaisevat yllättävän paljon.

Duffless

Vieras
Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #55 18.10.08 - 19:41
Toivottavasti Simpsonit jatkuisivat ainakin vielä viisi tuotantokautta eli 25.tuotantokauteen asti. Sen jälkeen jaksot olisivat jo aika loppuun kuluneita.

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #56 19.10.08 - 11:43
Yh, en mitenkään haluaisi että Simpsonit jatkuisivat 25. tk:hon asti. Makuhan niistä jaksoista on mennyt. Ja luulen että tekijätkin lopettavat mielummin huipulla, kuin pohjalla.  :P

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #57 19.10.08 - 18:41
Luulen, että Simpsoneista tulee vielä muutama kausi  :). Kyllä se harmittaa sitten kun Simpsonit loppuu  :(.

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #58 19.10.08 - 21:54
No kaikkihan joskus loppuu, mutta kyllä niissä 25 tuotantokaudessa riittää katsottavaa vielä senki jälkeen ku uusia ei enää tule.

Jep, kiitetään tekijöitä siitä mitä on tähän asti tullut, ja voihan niitä vanhoja aina katsella hyvissä mielin, kun Simpsoneitten uudet jaksot loppuvat, voi ajatella että tämä sarja teki historiaa. Kyynel  :'(

Vs: Simpsonien tekemisen lopetus
Vastaus #59 22.10.08 - 00:54
Kaikki hyvä loppuu aikanaan niinkun joku sanoi jo aikaisemmin. Turhaahan on väkisin yrittää jatkaa ja pingertää hyviä vitsejä jos niitä ei vapaasti enää tule. Jos huhupuheet pitää paikkansa niin on 20tuotantokautta jo hyvä määrä. Säästyypähän rahaa, kun tarkotus olisi kaikki tuotantokaudet hyllyyn napata. :D hehhe. Eivaan. Saa tosin nähdä miten onnistuu ja kauanko menee. ja jos pitää vähän taukoa niin voihan sitä aina alottaa kauden kattomiset alusta, kun ei ole enää muistissa niin tarkasti noi jaksot.