Jos simpsonit lopetetaan, en anna groenille koskaan anteeksi. :'(
groening on luvannut tehdä loppu elämänsä simpsoneita! hänen sukulaisistaan tuleehänen seuraajiaan!
Minusta tämä olisi kyllä kauhea, mutta kestettävä tapahtuma. Elämässä sattuu niitä vastoinkäymisiä, jotkut ovat pieniä ja jotkut vähän suurempia. Simpsonit ovat jaksaneet jo näinkin pitkälle, ja itse toivon että Simpsonit pinnistelisivät 30. tuotantokauteen, ja se riittäisi minulle. Mutta tällä hetkellä minulla on vain jonkinlainen aavistus, että Simpsonit loppuvat 20-40 tuotantokausilla, ja se olisikin ihan kestettävä asia. Ottakaamme myös huomioon, että ajatella jos Simpson vetelisi mm, kahteensataan tuotantokauteen, voisivat ideat olla jo aika vähissä. Ja mitä vähemmän ideoita, voisi vastata että sitä vähemmän laatua. Niin että siis itse uskon että Simpsonit kokevat tiensä päätteen 20-40 tuotantokausilla. Minua voi kutsua ääliöksi, kun luulen että Simpsonit loppuvat jo näihähkö "pian," mutta se on minun ennusteeni. Jokatapauksessa, kiitos kaikille Simpsoneita tehneille mukavista hetkistä, ja toivon heille vain kaikkea hyvää.Go Simpsons .
Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 03.09.08 - 18:44Minusta tämä olisi kyllä kauhea, mutta kestettävä tapahtuma. Elämässä sattuu niitä vastoinkäymisiä, jotkut ovat pieniä ja jotkut vähän suurempia. Simpsonit ovat jaksaneet jo näinkin pitkälle, ja itse toivon että Simpsonit pinnistelisivät 30. tuotantokauteen, ja se riittäisi minulle. Mutta tällä hetkellä minulla on vain jonkinlainen aavistus, että Simpsonit loppuvat 20-40 tuotantokausilla, ja se olisikin ihan kestettävä asia. Ottakaamme myös huomioon, että ajatella jos Simpson vetelisi mm, kahteensataan tuotantokauteen, voisivat ideat olla jo aika vähissä. Ja mitä vähemmän ideoita, voisi vastata että sitä vähemmän laatua. Niin että siis itse uskon että Simpsonit kokevat tiensä päätteen 20-40 tuotantokausilla. Minua voi kutsua ääliöksi, kun luulen että Simpsonit loppuvat jo näihähkö "pian," mutta se on minun ennusteeni. Jokatapauksessa, kiitos kaikille Simpsoneita tehneille mukavista hetkistä, ja toivon heille vain kaikkea hyvää.Go Simpsons . Eiköhän vedetä tuohon kolmeenkymmeneen raja. Tekijät olisivat melkoisia käpyjä 40. kauden tienoilla...
Olisihan se tietenkin kauheta jos noinkin loistava sarja kuin simpsonit lopetettaisiin! :'( Toivottavasti sarja jatkuu mahdollisimman pitkään kunhan vaan jaksot ovat mielyttäviä eivätkä ala maistua puulta... :-\ Mutta toivottavasti lopetus jakso olisi joku 2-3 osainen missä olisi onnellinen loppu.
Simpsonit on ollut niin suosittu että tuskimpa sitä lopetetaan mutta eihän sitä koskaan tiedä... :-\
No kaikkihan joskus loppuu, mutta kyllä niissä 25 tuotantokaudessa riittää katsottavaa vielä senki jälkeen ku uusia ei enää tule.