Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Simpsonien tekemisen lopetus
Mr. X:
Älkää uskoko mitään hiton Ilta-Sanomia tai muita. Aina uutisoivat ihan päin mäntyä. Englanti ei taida ihan niillä siellä pelittää...
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 07.10.11 - 18:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 07.10.11 - 18:06 ---Irkkikanavalla jo jotkut saattoivat huomata tämän uutisen:
Tyly päätös: Simpsonit loppuu!
--- Lainaus päättyy ---
Johan minä eilen tuosta sanoin:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 06.10.11 - 19:26 ---http://www.reuters.com/article/2011/10/05/idUS242893159420111005
Sarjaa lähellä oleva taho kertoo nyt, että vaikka näyttelijät suostuisivat palkanalennukseen, Fox haluaa enää yhden lisäkauden Simpsoneita. Ilman Foxin vahvistusta en tuota usko enkä uutisoi. Huomenna perjantaina joka tapauksessa pitäisi tulla näyttelijöiden vastaus palkkakiistaan.
--- Lainaus päättyy ---
Lähetin IS:lle tuohon oikaisun. Katsotaan, riittääkö roskalehdellä ylpeys virheidensä korjaamiseen.
Edit: Julkaisivat kommenttini, mutta eivät korjanneet mitään uutiseen.
--- Lainaus käyttäjältä: Oikaisu Ilta-Sanomille ---Uutinen on hieman harhaanjohtava ja vaatii muutamaa oikaisua.
Ensinnäkin on melko kyseenalaista uutisoida tällaista vain jonkun nimettömänä pysyttelevän johtajan puheiden perusteella. Tuotantoyhtiö Fox ei ole vahvistanut asiaa. Itse asiassa Foxilta todettiin tiistaina, että sarjaa halutaan tehdä vielä "monta vuotta", kunhan sen tekeminen ei koidu liian kalliiksi.
Toiseksi Fox haluaa ääninäyttelijöiden pudottavan palkkaansa enemmän kuin jutussa mainitun 30 prosentin verran. Tämänhetkisen tiedon mukaan näyttelijät suostuisivat 30 prosentin palkanalennukseen, mutta Fox vaatisi heiltä jopa 45 prosentin leikkauksia. Fox on hylännyt näyttelijöiden 30 prosentin sovintoehdotuksen, ja nyt odotellaan näyttelijöiden vastausta tähän. Lisäksi kiistaa käydään sarjan tuottamista voitoista, muun muassa mainos- ja oheismyyntituloista, joista näyttelijät eivät saa senttiäkään.
Kolmanneksi Simpsoneita on esitetty Suomessa 21 eikä 20 kautta.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Näköjään toimittaja(t) ovat sitä mieltä että he ovat oikeassa, ei auta inttäminen vastaan.. Piti kommentillesi peukuttaa, olen satavarma että täällä foorumilla tieretään enemmän Simpsoneista kuin Iltasanoman väki..
Kommenteista kun katsoo niin monen mielestä hyvä juttu että loppuu.. Ei kai uudet jaksot NIIN huonoja ole?
Bartman1:
Ääninäyttelijät tienaa 400 000$ yhdestä jaksosta, ja se on jo aika paljon. Palkanvähennyksen jälkeen se olisi yli 200 000$, Ja mulle se ainakin kelpaisi. Toivottavasti simpsoneita ei lopeteta kokonaan. :(
Mr. X:
Itse pystyn yleensä jokaisesta uudestakin jaksosta nauttimaan vaikka aika huonoja ovat, mutta Simpsoneiden on jo aika tulla loppuunsa. Nytkin on jo liian kauan jatkunut...
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: El Bart - 07.10.11 - 21:09 ---Ääninäyttelijät tienaa 400 000$ yhdestä jaksosta, ja se on jo aika paljon. Palkanvähennyksen jälkeen se olisi yli 200 000$, Ja mulle se ainakin kelpaisi. Toivottavasti simpsoneita ei lopeteta kokonaan. :(
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tuo 200 000 dollaria mullekin kelpaisi, mahtava summa. Tuosta Simpsonien loppumisesta olen samaa mieltä kuin Mr. X. Ei kannata kiduttaa nyt jo kärsivää sarjaa.
Toimittajat ovat liian itsevarmoja ja sellainen kostautuu juuri tuollaisina virheinä, mitä Mikko kertoi IS:n toimittajien tehneen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta