Kirjoittaja Aihe: Simpsonit aasialaisittain  (Luettu 23069 kertaa)

Simpsonit aasialaisittain
05.03.08 - 11:21
Eilen selaillessa löyty netistä tämmönen Anime versio simpsoneista.
(en löytänyt sopivaa topicia niin tein oman. mode siirtäköön jos näkee tarpeelliseksi)

Erittäin onnistunut kuva omasta mielestäni jokainen on ihan itsensä näköinen ja jollain tapaa jopa yllätti kun kuvan ekan kerran näin mitenkä aidon näköisiä noista anime versioista on saatu. Todella paljon yksityiskohtia (esim Nelsonin vaatteet ovat rikki, tässä on otettu huomioon nelsonin tausta) joita oikeissa simpsoneissa ei edes ole. Jos virheitä alat etsimään niin lisa on "langan laiha" vaikka oikeissa simpsoneissa on vähän pyöreässä kunnossa.







Enjoy
Viimeksi muokattu05.03.08 - 22:50 Kirjoittaja: KopolanPoika

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #1 05.03.08 - 14:46
No ensinnäkin viilauksena, että periaatteessa kuva on tökerösti sanottuna manga/japanilaisella tyylillä piirretty kuva (onhan tähänkin sitten vielä olemassa tarkentavia kuvauksia, kiinnostuneet voivat itse tutkia enemmän). Kun anime taas tarkoittaa animaatiota ja tietääkseni tämä on ainoastaan yksi kuva ei sarjaksi asti edennyt tyylin vaihdos.

Ei siinä mitään. Olen vain tämän tyylin sarjakuvien/pokkareiden ja sarjojen (animaatioiden) suur kuluttaja/harrastaja joten häiritsi minua ja oikaisin asiaa hieman.

Otsikoksi olisi paremmin sopinut minusta, että Simpsonit Aasialaisittain. Viittaisi kaikista parhaiten kyseiseen kuvan tyyliin.

---

Asiaan kuitenkin ettei offin puolelle mene.
Kuvan olen ennenkin nähnyt ja aikaisemminkin olen siis jo ihastellut tätä kuvaa. On mukavaa nähdä simpsoneista tälläinenkin versio, kun kerran harrastan yleisesti animea ja mangaa joten kyllä passaa tämän kuvan katselu, kuin tikku silmään.

Toki innolla katselisin simpsoneita vaikka yhden jakson verran animeksi väännetynä. Olisi se sellaista vaihtelua, että huhhuijaa. Tosin kuvasta sen verran, että Lisa on aivan upeasti onnistunut hän on koko kuvan henkilöistäni suosikki (piirrustus tyyliltään), tosin taas Homer on huono siitä en pidä yhtään jotenkin liian epä Homer tai muuta vastaavaa.

Erittäin onnistunut kuva.

Edit ~ ai niin, ensimmäisen kerran taisin deviantar sivustolta tuon kuvan pongata itse kyseisen piirtäjän teoksien joukosta kauan sitten. Jos oikein muistan.
Viimeksi muokattu05.03.08 - 15:06 Kirjoittaja: Lambo

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #2 05.03.08 - 21:02
Edit ~ ai niin, ensimmäisen kerran taisin deviantar sivustolta tuon kuvan pongata itse kyseisen piirtäjän teoksien joukosta kauan sitten. Jos oikein muistan.
Sieltä löysin sen itsekin ekan kerran. Simpsoncrazy.com -sivustolla oli linkki ja pieni juttu siitä jo pari vuotta sitten. Kuva löytyy nykyisin koneelta.

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #3 05.03.08 - 22:59
oikesti hain tota manga sanaa päivällä,mutta en saanut sitä päähän en sitten millään niin oli pakko laittaa anime,koska se on jossain määrin vähän saman tapaista.

Itestäni parhaiten onnistuneita on
-Nelson, just semmosen ilkeän näköinen millaista hän esittääkin
-Wiggum, jos MANGAna hänet kuvittelisin (kuvaa näkemättä) niin tuon tapaisena se olisi munkin päässä
- Patty/selma on kyllä kanssa ihan näkösiä jos heidän on tarkotus olla yököttäviä eukkoja kaikkine säärikarvoineen  ;D

sitten semmosia joita en heti mangana kuvittelisi saman näköisinä:
- bart, jotenkin tuo hiusraja tekee semmosen oudon fiiliksen
- maggie, -||-
- Barney, jotenkin liian weird näkönen

mutta kokonaisuutena täydellinen kuva! Nyt simpsoneitten ylläpito ehottamaan tekijöille manga jakson tekoa !  ;D

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #4 10.03.08 - 21:29
Saman tekijän Deviantart sivulta löytyy samantyylisiä kuvia myös muista simpsonit hahmoista.

Mahtava kuva-Hienoina yksityiskohtina mm. Oton Spinal Tap paita ja Simpsoneiden laivataulu. :D
Homer ei kyllä näytä yhtään Homerilta.

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #5 12.03.08 - 14:48
tämä kuva on ihana! löysin sen aikoja sitten, mutten  jäänyt kattomaan pitkäksi aikaa.
 
Barney on ihan omituinen O_o  Samoin Moe. iha weirdo ilmeet ^^


Lisäys: Jos simpsonit näyttäisivät ihmisiltä, uskoisin että juuri tältä se näyttäisi.
          Varsinkin Homer on hyvin "ihmisen näkoinen" miten sen nyt kukin ottaa..

         Ja VIIMEIN nään mr burnsin vanhana! Rypyt on täydelliset.
         Normaalisti päällepäin ei kunnolla voisi arvata moniko vuotias Burns on. (ellei tiedä, kuten aika moni)
Viimeksi muokattu13.03.08 - 20:30 Kirjoittaja: snowball ||

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #6 13.03.08 - 16:11
Milhouse näyttää nörtiltä.Nelson on hulluniloinen.
Flanders on petolinnun perseen näköinen.

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #7 24.03.08 - 12:51
Itse en pidä kyllä animesta enkä mangasta, joten ei tuo kuvakaan mikään ihmeteko ole. Onhan jotkut hahmot piirretty tosi hienosti ynm, mutta pakko sanoa että Bart näyttää aivan kamalalta :-X

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #8 24.03.08 - 19:08
Itsekkään en pidä mangasta. Lisa on siistin näkönen mutta inhoan Apua ja Nediä tossa kuvassa.

Milhouse

Vieras
Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #9 24.03.08 - 19:14
En minäkään pidä mangasta. Mutta Abe ja Otto on tossa kuvassa hienoja.

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #10 28.03.08 - 22:44
En tykkää.. toi japanilainen piirtotyyli ei oikein uppoo muhun...

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #11 29.03.08 - 17:31
hrr. Onkelma tykkää tuosta mangatyylistä. ^^

Olen kyllä samaa mieltä KopolaPojan kanssa, että Maggie ja Bart näyttävät hassuilta tuon hiusrajan takia. Minä en myöskään tykkää tuosta Lisasta. Hänen hiuksensa ovat niin hassut. ^^ Mutta muuten kokonaisuudessaan todella hieno kuva. Onnittelut hänelle, joka tuon on piirtäny. Mangaa parhaimmillaan. ^^

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #12 12.08.08 - 20:42
Itse en pidä tuosta anime-versio kuvasta yhtään. Ei uppoa tuommoinen piirrostyyli yhtään. Kaikki hahmot näyttää todella karseilta. Ukkia ei tunnistaisi tuosta kuvasta, ellei tietäisi että se on se.

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #13 15.08.08 - 19:56
Ööh, tuo kuva oli kyllä aika moista överiä, mutta minä en tykkää. Ensin kun katsoin tuota kuvaa ajattelin että mitä hittoa on tapahtumassa? jos tuosta tehtäisiin sarja, tuhotkaa maailma.



Anime anime, anteeksi, lähden oksentamaan.. Noniin, morjensta!

Vs: Simpsonit aasialaisittain
Vastaus #14 20.10.08 - 10:47
En pidä tosta manga kuvasta, mutta Otto ja Flanders on todella hienoja. :)