Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Simpsonit aasialaisittain
Monorail:
--- Lainaus käyttäjältä: homer123 - 05.05.09 - 19:58 ---en ole kamalan suuri anime fani ja olisi hirveää jos simpsonit piirrettäisi tolla tavalla
--- Lainaus päättyy ---
En minäkään yhtään piittaa animeista tai mangoista. Mutta tuo on hyvä, koska se on erilainen ja omaperäinen, ja tämähän on mielipidekysymys. Monet ajattelevat sitä rumaksi, mutta mitä järkeä on hylätä hienosti piirretty kuva, vaikka hahmot olisivat eri piirrostyylillä? Samalla kun haukutte kuvan, haukutte osan sarjasta. Kuvaa sanon itse hienoksi, vaikka se ei ole samanlainen kuin aidot hahmot. Kuvassa on omaperäisyyttä, koska se on hyvä idea piirtää eri hahmoista tai sarjoista japanilainen kuva. Minusta tuo on oikein hieno.
Zergon:
Eitse en pitänyt tuosta kuvasta, mutta oli hauskaa katsoa eroavaisuuksia.
Finnish Simpson:
Crabapple ja Krusty on kyllä komeimmat, ja kyllä tuo Skinnerkin on hieno...
LMS:
Mulle tulee Flandersist mieleen Risto Räppääjä kirjojen se naapurin lies, se joku Lindgren tai sellanen.
Ette muuten arvaa liten monta kertaa piti kirjottaa jokainen sana, kun tää yrittää koko anan syöttää mulle jotain ihmesanoja niitten
Sama juttu kirjotusvirheide kanssa kun tämä ei Anna korkars nitä..........
Inhoon tätä kaskonas.... Ja kaskonasin kohalla luki oikeesti masiina.
Argh tass... Kjolen..
Vince_Simpson:
Bart, Lisa ja Maggie oli hienoja. Bartista oli kyllä liian kiltti tuohon kuvaan, alkuperäisessähän se yrittää potkaista Homerin nurin. Homerin ei ole lainkaan hyvän näköinen. Krusty on mangatyylisenä aika raju ja Wiggum on yhtä hauska kuin Simpsonit-tyylisenä. Patty ja Selma ovat naurettevan näköisiä, sellaisten katkerien vanhojenpiikojen näköisiä. Nelson oli myös aika cool.
Ai niin joo, Edna oli kyllä hyvän näköinen... Ja niin oli Skinnerkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta