Kirjoittaja Aihe: Muista elokuvista lainattuja kohtia  (Luettu 38038 kertaa)

Oletteko huomanneet The Simpsons moviessa kohtia jotka olisivat otettu jostain muusta Elokuvasta tai sarjasta?

Itse huomasin kohdan jossa Simpsonit ovat päässeet kuvun ulkopuolelle ja Marge kysyy: "Mitäs nyt?"
Ja Homer vastaa: "Nyt juostaan."

Kohta on siis selvästi otettu Paon (Pako) ensimmäisen tuotantokauden viimeisestä jaksosta, loppukohdasta, jossa Fernando Sucre kysyy: " Mitä me nyt teemme?"
Ja Michael Scofield vastaa: " Juoksemme."

Bartnes

Vieras
Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #1 19.01.09 - 17:52
Oletteko huomanneet The Simpsons moviessa kohtia jotka olisivat otettu jostain muusta Elokuvasta tai sarjasta?

Itse huomasin kohdan jossa Simpsonit ovat päässeet kuvun ulkopuolelle ja Marge kysyy: "Mitäs nyt?"
Ja Homer vastaa: "Nyt juostaan."

Kohta on siis selvästi otettu Paon (Pako) ensimmäisen tuotantokauden viimeisestä jaksosta, loppukohdasta, jossa Fernando Sucre kysyy: " Mitä me nyt teemme?"
Ja Michael Scofield vastaa: " Juoksemme."

Joo olen myös pako fani ja katson kyseistä ohjelmaa ja tuo on selvästi lainattu siitä.Itse en ole muuta huomannut.

Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #2 10.02.09 - 17:24
Ei taida löytyä enempää kuin tuo Pako -juttu.
Itse huomasin tuon Pako -jutun, kun olin katsomassa sitä elokuvissa.  :)

Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #3 22.02.09 - 15:25
No siis simpsoneiden tekijät ovat mestareita viittaamaan niin elokuvassa kuin jaksoissakin muihin sarjoihin. Sehän juuri tekeekin siitä hauskoja.
 
Esim, he parodoivat jo alussa Titanic elokuvaa, kun Green day- lava uppoaa tavalla millä Titanickin. ( suoraan käsikirjoituksesta, ja kyllä kuuntelen kaikki kommentaarit ja olen täysihullu.. :D)
Sitten se Pako viittaus, ja jotain muutakin siinä oli en nyt muista. Kannattaa muuten ostaa simpsons+matrix- t paita. tosi hieno. Okei tää ei ole enää niin aiheeseen liittyvää..

Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #4 22.02.09 - 15:56
No siis simpsoneiden tekijät ovat mestareita viittaamaan niin elokuvassa kuin jaksoissakin muihin sarjoihin. Sehän juuri tekeekin siitä hauskoja.
 
Esim, he parodoivat jo alussa Titanic elokuvaa, kun Green day- lava uppoaa tavalla millä Titanickin. ( suoraan käsikirjoituksesta, ja kyllä kuuntelen kaikki kommentaarit ja olen täysihullu.. :D)
Sitten se Pako viittaus, ja jotain muutakin siinä oli en nyt muista. Kannattaa muuten ostaa simpsons+matrix- t paita. tosi hieno. Okei tää ei ole enää niin aiheeseen liittyvää..

Eihän tuo uppoamis kohta ihan täydellinen ole koska Titanic halkesi keskeltä kahtia

Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #5 24.02.09 - 09:51
tiedän, mutta kuuntele kommentaarit...

Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #6 22.04.09 - 14:52
Green Day soittaa kappaleen "Käyn kohti sinua, oi Herrani" viuluilla, kun heidän proomunsa uppoaa, mikä viittaa elokuvaan Titanic. Elokuvan lopussa yleisön juhlinta viittaa Tähtien sota: Episodi VI – Jedin paluu-elokuvaan ja Carl  näyttää aika samalta kuin Lando Calrissian. Pomminpurkajarobotti perustuu Vincent D'Onofrio hahmoon Leonard "Pyle" Lawrence elokuvasta Full Metal Jacket, jossa hahmo tekee itsemurhan samalla tavalla. Tos ois pari!

Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #7 25.04.09 - 19:56
Green Day soittaa kappaleen "Käyn kohti sinua, oi Herrani" viuluilla, kun heidän proomunsa uppoaa, mikä viittaa elokuvaan Titanic. Elokuvan lopussa yleisön juhlinta viittaa Tähtien sota: Episodi VI – Jedin paluu-elokuvaan ja Carl  näyttää aika samalta kuin Lando Calrissian. Pomminpurkajarobotti perustuu Vincent D'Onofrio hahmoon Leonard "Pyle" Lawrence elokuvasta Full Metal Jacket, jossa hahmo tekee itsemurhan samalla tavalla. Tos ois pari!

Oletko samallainen outo olento kuin minä ja kuuntelet kommenttiraidat vai mistä tiedät..?

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #8 13.05.09 - 21:33
Oletteko huomanneet The Simpsons moviessa kohtia jotka olisivat otettu jostain muusta Elokuvasta tai sarjasta?

Itse huomasin kohdan jossa Simpsonit ovat päässeet kuvun ulkopuolelle ja Marge kysyy: "Mitäs nyt?"
Ja Homer vastaa: "Nyt juostaan."

Kohta on siis selvästi otettu Paon (Pako) ensimmäisen tuotantokauden viimeisestä jaksosta, loppukohdasta, jossa Fernando Sucre kysyy: " Mitä me nyt teemme?"
Ja Michael Scofield vastaa: " Juoksemme."

Kyllä tuo on aivan selvästi Paosta otettu kohtaus ja muistan muutenkin paosta tuon kohdan kun Sucre kysyy tuon ja Michael vastaa "Juoksemme"  ;D

Green Day soittaa kappaleen "Käyn kohti sinua, oi Herrani" viuluilla, kun heidän proomunsa uppoaa, mikä viittaa elokuvaan Titanic. Elokuvan lopussa yleisön juhlinta viittaa Tähtien sota: Episodi VI – Jedin paluu-elokuvaan ja Carl  näyttää aika samalta kuin Lando Calrissian. Pomminpurkajarobotti perustuu Vincent D'Onofrio hahmoon Leonard "Pyle" Lawrence elokuvasta Full Metal Jacket, jossa hahmo tekee itsemurhan samalla tavalla. Tos ois pari!

Tuo Green day kohtakin on jäänyt mukavasti mieleen kun soittaa tuon samaisen kappaleen. Kylläpäs Simpsoneissa on paljon muista elokuvista
lainattuja kohtia :D

Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #9 12.10.09 - 18:29
Tämä ei kyllä ole mistään elokuvasta mutta oletteko huomanneet, kun Homer ja Bart hyppäävät moottoripyörällä sen rotkon yli, siellä on se ambulanssi joka oli ykkös tai kakkoskaudella kun Homer tippuu rotkoon skeittilaudalla.

Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #10 04.06.10 - 13:10
Ja sitten oli kun ne olivat siellä Alaskassa. Kun Homer ja Marge jäivät kaksistaan sinne taloon ja menivät sänkyyn niin se oli Lumikista.

Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #11 07.06.10 - 03:58
OFF: Eikös sen voisi sanoa lainaamiseksi kun Homer ja Marge ovat makuuhuoneessa, niin sinne tulee se mikälie eläin onkaan, Bambi kummiskin.

Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #12 21.07.10 - 15:29
Itse tunnistin sen alussa olevan Titanic -lainauksen, koska leffa itse on mulla äärettömän tuttu.
Sitä Pako -juttua en tunnistanut, koska en ole seurannut kyseistä sarjaa. Se oli kohtauksena kyllä todella hyvä.
Sekin Homerin ja Margen riisuutumiskohtaus oli helppo tunnistaa - Lumikkiahan siinä lainattiin. Se oli hieno romanttinen kohtaus.


Vs: Muista elokuvista lainattuja kohtia
Vastaus #14 08.10.21 - 11:25
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт