Kirjoittaja Aihe: Jatko-osa?  (Luettu 221615 kertaa)

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #75 04.01.10 - 19:53
niin että onko sitä jatko osaa tulossa ja jos on niin milloin ??

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #76 04.01.10 - 20:03
niin että onko sitä jatko osaa tulossa ja jos on niin milloin ??

On: silloin kun helvetti jäätyy ja sinä opit käyttämään hakua.

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #77 05.01.10 - 16:12
voisi tälläkertaa olla että kaikki ei olisi Homerin syytä.
Kun viime leffassa oli. (<--- vaikka vitsit olikin homerin tyhmyydestä ^^)
  Muidenkin vikoja välillä esille :'D
vois jokuin asia välillä olla vaikka margen syytä.

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #78 05.01.10 - 16:43
voisi tälläkertaa olla että kaikki ei olisi Homerin syytä.
Kun viime leffassa oli. (<--- vaikka vitsit olikin homerin tyhmyydestä ^^)
  Muidenkin vikoja välillä esille :'D
vois jokuin asia välillä olla vaikka margen syytä.
Marge ei yleensä mokaile ja tuskin "tulevassa jatko-osassakaan". Jos Homer ei mokaile, niin Bart voisi olla, joka on syypää.  ;)

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #79 05.01.10 - 18:20
voisi tälläkertaa olla että kaikki ei olisi Homerin syytä.
Kun viime leffassa oli. (<--- vaikka vitsit olikin homerin tyhmyydestä ^^)
  Muidenkin vikoja välillä esille :'D
vois jokuin asia välillä olla vaikka margen syytä.
Marge ei yleensä mokaile ja tuskin "tulevassa jatko-osassakaan". Jos Homer ei mokaile, niin Bart voisi olla, joka on syypää.  ;)


Olisihan se ihan mukavaa vaihtelua jos Marge välillä esim. painaisi nappulaa joka aloittaisi koko maailman itsetuhojärjestelmän.

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #80 30.01.10 - 10:12
Elokuva voisi olla vähän samantyyppinen kuin jakso ''22 short films about Springfield'', eli jokaisesta perheenjäsenestä kerrottaisiin oma tarinansa esim. Homer pyrkii presidentiksi, Marge ryhtyy elokuvatähdeksi ja lapset tekevät myös omia juttujaan. Eli vähän samanlaista kuin itse sarjassa, mutta vähän ''suuremmin''. Elokuvan lopussa perheen jäsenet voisivat istahtaa sohvalle ja kertoa toisilleen viimepäivistään. Elokuvassa näkyisi myös kuinka perheen jäsenet menettävät kaiken oltuaan huipulla.

Jonkinlainen episodi-elokuva, hyvä idea! Valittaisiin muutama hahmo, joista jokaisesta kerrotaan n. puolen tunnin pituinen tarina. Muita esiintyisi mukana sivuhahmoina ;)

Joku tollanen kuulotais hyvält :-) (y) Ja btw. The simpsons movie 2 pitäs ilmestyy 2012, ellei maailmanloppu ehi ensin :-D

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #81 31.01.10 - 19:06
Minun mielipiteeni tähän asiaan on että olisi parempi jos ei tulisi... Mutta Wikipedian mukaan jatko-osaa saattapi pukata 2012, itse en elokuvasta pahemmin pitänyt mutta eipä se huonokaan ollut. Yksi elokuvan tekijöistä oli se että piirrosjälki oli mitä oli (liian kehittynyttä)... Mutta toisinaan se on aivan sama tuleeko se, jos tulee aion mennä katsomaan jos ei tule niin sitten ei tule, empä jää murehtimaan tätä asiaa enkä kyllä odotamaankaan... Lugu kiittää ja kuittaa.

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #82 14.02.10 - 15:23
Minun mielipiteeni tähän asiaan on että olisi parempi jos ei tulisi... Mutta Wikipedian mukaan jatko-osaa saattapi pukata 2012, itse en elokuvasta pahemmin pitänyt mutta eipä se huonokaan ollut. Yksi elokuvan tekijöistä oli se että piirrosjälki oli mitä oli (liian kehittynyttä)... Mutta toisinaan se on aivan sama tuleeko se, jos tulee aion mennä katsomaan jos ei tule niin sitten ei tule, empä jää murehtimaan tätä asiaa enkä kyllä odotamaankaan... Lugu kiittää ja kuittaa.
Olen tässä täysin samaa mieltä kuin Lugu. Jos jatko-osa tulee niin tulkoot, mutta jos ei tule niin aivan sama. Kyllähän toi edellinen oli erittäin nautittava, mutta en näe mitään kunnon syytä miksi jatko-osan pitäisi tulla. Minun mielestäni Groeningin ja muiden pitäisi panostaa enemmän tähän varsinaiseen sarjaan, sillä The Simpsons Movien aikoihin jaksot menivät pahasti alamäkeen. Joten haluan heidän jatkavan ja lopettavan tämän sarjan kunnolla eikä hätiköiden ja kehnosti. Joten idea jatko-osasta saa puolestani jäädä hyllylle muhimaan siksi ajaksi, että saadan tämä varsinainen sarja lopetettua.

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #83 06.05.11 - 12:07
Itse henkilökohtaisesti en pitänyt elokuvasta niin paljon kuin sarjasta. http://www.postikulta.com/ Jatko-osat yleensä tuppaavat olevan yleensä huonompia kuin ensimmäiset rainat.
Viimeksi muokattu11.05.11 - 12:03 Kirjoittaja: muffeli

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #84 13.05.11 - 01:06
Olen samaa mieltä kuin Lugu ja Dirty Homer, ei ole vielä jatko-osan aika, vaan kannattaa ensin lopettaa sarja tyylikkäästi ja arvokkaasti. Sarja meni ikävästi pilalle Simpsonit elokuvan aikana, mikä oli harmi. Eikä sitä jatko-osaa välttämättä tarvitsisikaan tehdä, ne kun yleensä ovat huonoimpia kuin edeltäjänsä. Eikä sekään The Simpsons Moviekaan ole kuin kolmen ja puolen donitsin arvoinen, sillä puutteet tulevat juonen keskinkertaisuudesta, vitsien vähyydestä ja joistakin virheistä. En ala itkemään vaikka jatkista ei tuliskaan, mutta jos se tuleekin niin voi sen silti teatterissa katsoakin.

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #85 15.09.11 - 19:13
Hank Azaria jatko-osasta: "Who knows when they’re going to do it again? But they’ll do it again. For sure. The first one made too much money for them not to." Eli mies uskoo vahvasti jatko-osaan, koska eka osa tuotti niin hyvin fyrkkaa :D http://www.avclub.com/articles/hank-azaria,61696/

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #86 15.09.11 - 19:18
Kai jatko-osa voisi olla ihan paikallaan, mutta en tiedä, onnistuisiko se yhtä hyvin kuin ensimmäinen ja jos siihen mennessä ohjelmaa ei ole vielä lopetettu, voi koko jatko-osa epäonnistua ja pilata Simpsonit-brändin.

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #87 15.09.11 - 20:35
Itse kun visioin tuota jatko-osaa niin miksei yksi vaihtoehto voisi olla kaksiosainen jakso jonka viimeinen osa olisi tämä TSM2.

No, antaa Azarian ja muiden päättää tulooko jatko-osa vai ei.. Fanit(, minä mukaanlukien) odottakoot kädet hikisinä vastausta..

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #88 12.10.11 - 16:16
Al Jean haluaa, että jos jatko-osa tehdään, se tapahtuu sarjan loppumisen jälkeen: http://www.tvguide.com/News/Simpsons-Executive-Producer-1038600.aspx (haastattelun lopussa)

Vs: Jatko-osa?
Vastaus #89 10.03.12 - 13:58
Groening sanoo, etteivät tekijät enää halua paiskia samaan aikaan sarjan ja leffan parissa: http://www.metro.co.uk/tv/892550-matt-groening-i-could-easily-fill-up-my-entire-life-just-working-on-futurama