Simpsonit > The Simpsons Movie
Jatko-osa?
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 10.03.13 - 16:11 ---Minä uskon että koko jatko-osaa ei tule olemaankaan. Sarja loppuu kuitenkin parissa vuodessa, eikä nykytasolla varmaan hyvää leffaa saataisikaan.
--- Lainaus päättyy ---
Vähän sama fiilis. Ja parempi niin, kummiskin siitä tulisi yksi vierasäänien ja teknologiasonnan sekoitus.
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 10.03.13 - 16:11 ---Matt Groening sanoo että jatko-osa on hyvin hyvin kaukana.
http://movies.yahoo.com/news/matt-groening-simpsons-movie-far-far-away-050000813.html
Minä uskon että koko jatko-osaa ei tule olemaankaan. Sarja loppuu kuitenkin parissa vuodessa, eikä nykytasolla varmaan hyvää leffaa saataisikaan.
--- Lainaus päättyy ---
En olisi ollenkaan varma Simpsonien loppumisesta noin pian. Ja olihan sarjan taso vuonna 2007:kin huono, mutta leffasta tuli silti ihan hyvä.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 10.03.13 - 16:11 ---Matt Groening sanoo että jatko-osa on hyvin hyvin kaukana.
http://movies.yahoo.com/news/matt-groening-simpsons-movie-far-far-away-050000813.html
--- Lainaus päättyy ---
Eli joskus silloin kun sarja loppuu, jos silloinkaan.
Mä taas veikkaan Simpsoneita tehdään vielä kauankin, kun kerran jo näinkin pitkälle, että ollaan jo tähän uusimpaankin kauteen päästy. Olisi parempi, että sarja lopetettaisiin kaikessa rauhassa ja sitten vasta mietittäisiin, tehdäänkö uutta elokuvaa vaiko ei.
Nelson:
Mun mielestä vois olla semmonen
että: Simpsonit matkustavat suomeen, Bart saa uusia ystäviä
(todenäköisesti minut ja muut simpsonit.orgin käyttäjät)
Lisa löytää uuden kulttuurin ja huomaa suomen talven
Marge katsoo suomalaisia esineitä ja muuta suomalaista
Homer ihmettelee miksi suomalaisilla ei ole yhtä paljon baareja
sitten hän huomasi McDonaldsin ja osti yhden jokaista ;) ;) :D
TeeJii:
Itselleni tuli sellainen villi-idea, kun tätä paremmin pohdin, joten kerronpa sen teille vaikka ette sitä haluaisi tietääkkään ;)
Kaikkihan tietävät, että Homerilla on ne Crayon-kynät aivoissa....eli toisaalta olisi hienoa tietää mitä Homerista olisi tullut, jos niitä ei olisi sinne tunkenut eli toisin sanoen millaisen neron maailma hänessä menettikään....siinä voisi olla yksi aihe..?
Koska kaikki myös tiedämme, että Simpsoit loppuu sarjana jossakin vaiheessa niin jos vaikka tulisi leffa noin 3-4 vuoden välein siis esimerkiksi...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta