Simpsonit > The Simpsons Movie
Jatko-osa?
superkoira123:
Olisko hyvä idea, jos Maggie oppisi puhumaan ja tarinassa näytetään mitä tapahtuu kun Maggie kasvaisi. Tietenkin näkyisi myös mitä muille hahmoille kävisi.
Mutta se olisi varmaan huono idea, koska sittenhän ei enää luultavasti tulisi jatko osaa siihen :D
Dr. Nick:
Minun mielestäni olisi vähän tökeröä jos näytettäisiin kun Maggie puhuu (lukuunottamatta hänen ensinmäisiä sanoja) Häneen on tottunut sellaisena kun hän on yksinkertaisesti hänen ei kuulu puhua.
Mikko:
The Simpsons Movien jatko-osaa saadaan luultavasti odottaa vielä pitkään - jos sellaista edes tulee.
Simpsonien isä Matt Groening hillitsi fanien toiveita kakkososasta Simpsonien 20-vuotisjuhlallisuuksissa Ranskan Cannes'sa. Groeningin mukaan ensimmäisen elokuvan työstäminen itse televisiosarjan ohella oli sen verran rankka koettelemus, ettei jatko-osa synny helpolla.
"Turhauduimme, koska elokuvan tekeminen kesti neljä vuotta, vaikka sen piti valmistua kahdessa vuodessa", mies kertoo Varietyn mukaan. "Kenties teemme vielä toisenkin, mutta älkää odotelko liikoja."
On mahdollista, että jatko-osa tehdään vasta sen jälkeen, kun televisiosarja aikanaan loppuu. Päättymisajankohtaa ei Matt Groening eikä Simpsonien päätuottaja Al Jean tapojensa mukaan tahtoneet lähteä pohtimaan. Sarjaa esitetään kuitenkin varmuudella ainakin vuoteen 2011 saakka.
Snpp:
Olen muuten alkanut keräillä näitä jatko-osaan liittyviä lausuntoja snpp.comiin, samaan tapaan kuin keräilin niitä ekaa leffaa koskien liki 10 vuotta kaikkien epämääräisten huhujen vastapainoksi.
LisaS:
Haluaisin jatko-osan olevan sellainen, missä simpsonien perhe lähtee lomalle ja joutuu väärään koneeseen. He huomaavat olevansa Ranskassa, vaikka he halusivat Italiaan. He joutuvat johonkin tyypilliseen Simpsonit-seikkailuun.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta