Simpsonit > The Simpsons Movie

Jatko-osa?

<< < (12/154) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Circus - 27.02.09 - 11:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: homersexual - 22.02.09 - 14:41 ---Järkevästi laitettu se ihan loppuun koska melkein kukaan ei jaksa katsoa lopputekstejä(ainakaan loppuun asti)

--- Lainaus päättyy ---

Laitettiinko tuo Maggie sanomaan lopputekstien jälkeen tuosta kakkososasta vain sen takia, että jännitys säilyisi
ja kukaan ei tietäisi, että kakkososa ilmestyisi vaan se tulisi Simpson faneille yllätyksenä? Minä luulisin ainakin näin
sillä itse en ainakaan katsonut lopputekstejä ollenkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Vaikka koko leffassa olisi ollut vain yksi jatko-osasta kertova freimi tai piilotettu tekstinpätkä, joku olisi kaivanut sen esiin ja levittänyt tiedon nettiin. Ei tässä siis mistään salaisuuden piilottelusta ollut kyse, vaan siitä, että jos kerran jatko-osa halutaan mainita, on ainoa sopiva kohta tälle käytännössä lopputekstien jälkeen.

Monorail:
Tulisipa jatko-osa pian! Epäilen kyllä, että se saattaisi olla hieman huonompi kuin ensimmäinen, mutta ei sitä ikinä tiedä. Oli hauska idea siihen loppuun laittaa Maggie sanomaan "jatko-osa?". Katsoin kyllä tekstit loppuun vasta DVDllä.

Jatko-osassa olisi hyvä olla joitan muita hahmoja, kuten lempparini Ralph.

homersexual:
Minun mielestäni siinä saisi näyttää enemmän kaupunkia,koska olen aina halunnut katsella sitä isona

Lady Asensio:
Haluaisin sellaisen leffan, jossa olisi hieman parodiaa muista leffoista ja tv-sarjoista. Esim. sarjassa on ollut 24 -jakso ja Star wars -alkuintro.

Ei kuitenkaan koko jaksoa jotain parodiaa, vaan muutama läppä jotka viittaavat selvästi johonkin leffaan tai tv-sarjaan.

ultimate-guy:

--- Lainaus käyttäjältä: Lady Asensio - 24.03.09 - 01:43 ---Haluaisin sellaisen leffan, jossa olisi hieman parodiaa muista leffoista ja tv-sarjoista. Esim. sarjassa on ollut 24 -jakso ja Star wars -alkuintro.

Ei kuitenkaan koko jaksoa jotain parodiaa, vaan muutama läppä jotka viittaavat selvästi johonkin leffaan tai tv-sarjaan.

--- Lainaus päättyy ---

Totta. ei kukaan varmasti haluasi katsoa Elokuvaa: The Simpsons movie 2: The clown wars.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta