Simpsonit > The Simpsons Movie

Jatko-osa?

<< < (6/154) > >>

ozq:
Jatko osassa voisi joku muu saada pääroolin kuin sekoileva Homer. Vaikkapa Moe, Otto Mann tai Principal Skinner. Onhon muistakin sarjoista tehty niin sanottu hahmon oma elokuva. (Kuten Nalle Puhissa :D)

HeadShots:
No joo leffa oli todellakin ihan hyvä , mutta ei siitä nyt mitään jatkoosaa kannattaisi alkaa minun mielestäni vääntämään!

Lambo:

--- Lainaus käyttäjältä: HeadShots - 05.10.08 - 02:27 ---No joo leffa oli todellakin ihan hyvä , mutta ei siitä nyt mitään jatkoosaa kannattaisi alkaa minun mielestäni vääntämään!

--- Lainaus päättyy ---
En usko, että toinen elokuva välttämättä tulee seuraamaan ensimäisen elokuvan tapahtumia mitenkään. Eniten ehkä sivuuttamaan jollakin vitsillä tai muulla vastaavalla.

lavvou:
Jatko-osast vois tulla  tällänen:                                                                                                                                                                                  Springfiediin tuli rikosaalto ja kaiken takana olis Russ Carcin

Joulupukki X:
Kyllä, itse odotan jatko-osasta loistavaa, ja epäilen että elokuvassa olisi sama aihe kuin aiemmassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta