Kirjoittaja Aihe: Tekijöiden mokat  (Luettu 176247 kertaa)

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #165 12.09.10 - 21:30
Tuli huomattua jakso, jossa Frank Grimes Jr yritti tappaa Homeria, pari mokaa:
Frankilta tippuu viitta puujaloilla, hetken päästä viitta on taas päällä, ja seuraavassa kohdassa se on taas poissa.

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #166 20.02.11 - 16:37
ˌ
Viimeksi muokattu12.10.18 - 05:31 Kirjoittaja: Aksu Simpson

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #167 25.04.11 - 10:32
Olen miettinyt, että Maggiella on ollut sarjan aikana ainakin 3 ensimmäistä sanaa... :/

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #168 25.04.11 - 12:50
Olen miettinyt, että Maggiella on ollut sarjan aikana ainakin 3 ensimmäistä sanaa... :/
Ei se tee siitä mokaa, ainakaan mun mielestä. ::)

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #169 25.04.11 - 19:46
Olen miettinyt, että Maggiella on ollut sarjan aikana ainakin 3 ensimmäistä sanaa... :/

Ullman-lyhäreitä ja muita erikoistapauksia ei lasketa, joten kyllä se "daddy" on ensimmäinen.

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #170 27.04.11 - 19:25
Olen miettinyt, että Maggiella on ollut sarjan aikana ainakin 3 ensimmäistä sanaa... :/

Ullman-lyhäreitä ja muita erikoistapauksia ei lasketa, joten kyllä se "daddy" on ensimmäinen.

Niin no,

daddya kutsutaan ensimmäiseksi, mutta sen jälkeen moniakin on sanottu ensimmäisiksi.

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #171 13.06.11 - 21:40
8. kauden 10.jaksossa Perjantai-illan aave (The Springfield Files), kun FBI:n agentit kuulustelevat Homeria Moen baarissa, niin ensin baaritiskillä näkyy Kirppuolut-pulloja, mutta myöhemmin siinä on Duff-pulloja.

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #172 16.06.11 - 13:06
Ensimmäisestä sanasta vielä puheenollen, sanoohan Maggie 3. kauden jaksossa Homerin tuliliemi / Flaming Moe's (muistaakseni), vaikka tosin ilmeisesti Homerin kuvitelmissa sanan "Moe" ja sehän on ennen jaksoa Lisan ensimmäinen sana, jossa Maggie muka sanoo ensimmäisen sanansa.

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #173 22.07.11 - 18:17
Kun olin Simpsons Wikissä, tutkailin jaksojen mokia, yms. ja sieltä huomasin minäkin jaksosta Perjantai-illan aave (The Springfield Files) tällaisen mokan, että Homer kertoo muille aaveen ilmestyvän aina joka Perjantai jo sen jälkeen, kun hän vasta ensimmäisen kerran oli nähnyt aaveen.

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #174 04.08.11 - 21:01
Ja kun äsken katsoin TV:stä tuon Kuka ampui johtajan Osa 1 (Who Shot Mr. Burns? Part One) niin tuli mieleen osa kakkosesta, että kun Smithers kohtaa Jasperin kadulla, hän sanoi tuon tapahtuneen sen jälkeen, kun lähti kaupunkilaisten kokoontumisesta. Tuolloin kuitenkin auringonpeittolaite oli yhä pystyssä, mutta Smithersin ja Jasperin kohdatessa on kuitenkin valoisa päivä. Sekavasti selitetty, joo, mutta toivottavasti ymmärsitte.

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #175 18.08.11 - 20:44
Kun nyt pian tulee televisioon tämä 7. kauden leikejakso, siinä näytetään vaihtoehtoinen loppu Kuka ampui johtajan? (osa 2) jaksoon, jää koko loppu aivan epäselväksi, vaikka se onkin vaihtoehtoinen. Ensinnäkin, kuten jaksossa itse huomautetaan, pitäisi Waylon Smitherin ollessa ampujana Simpsonin DNA-todiste unohtaa, samoin se, että Waylon katsoi koko jakson Pardon My Zingeriä ja niin eteenpäin.

Toinen ärsyttävä virhe samaisessa Kuka ampui johtajan (osa 2) jaksossa on se, kun Homer ja Lisa ajavat autolla ja Homerilla on nuo kaksi jäätelötötteröä ja näytetään, kuinka ase on lattialla. Aurinko tosiaan paistaa ulkona ja asehan oli tippunut lattialle AMPUMAKOHTAUKSEN JÄLKEEN. Se on häirinnyt jo pitkään :[

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #176 18.09.11 - 16:54
Nämä huomasin kun katsoin tänään jaksoa Lisan liukkaat:

-Lisa ja Bart olivat eri joukkueissa, mutta silti Bart oli mukana Lisan ryhmän kokouksessa.

- Marge ja Homer vaihtavat paikkaa kesken ottelun

- Kaikki otteluthan olivat samassa jäähallissa, mutta silti viimeisessä ottelussa katsomon penkit olivat erilaiset.

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #177 01.10.11 - 11:03
Tässäpä mokia kahdesta peräkkäisestä jaksosta.

Jakso 8x10: Perjantai-illan Aave (The Springfield Files)

- Miten Lisa sai selville aaveen olevan Burns?

Jakso 8x11: Rikolliset Rinkelit (The Twisted World of Marge Simpson)

- Homer tökkää itseään vasempaan silmään hot dogilla, mutta hänen oikea silmänsä on hetken aikaa kiinni ja vasen silmä auki.

- Kun Homer ehdottaa ydinvoimalassa työkavereilleen, että he menisivät rinkelikärrylle, voi kuulla Homerin itse sanovan: ''Homer's right.'' Tuo ei varmaan ollut tekijöillä tarkoituksena, uskoisin.

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #178 01.10.11 - 19:24
Näitä on ihana lukee sillon kun on tylsää.:D Toki tämän hyödyllisen ajan voisi käyttää ulkoiluun ja muuhun, mutta minä nautin Simpsoneista:D

Vs: Tekijöiden mokat
Vastaus #179 01.10.11 - 22:24
En tiedä onko tämä moka vai ei, mutta jaksossa Kerettiläinen keskuidessamme (Homer the heretic) häiritsee, että alussa oli painajaismaisen kylmä talvisää ja lopussa ja Homerin talon palaessa lunta ei enää ollutkaan niin paljon kuin Homerin lintsattaessa kirkosta. Se tuntuu jotenkin omituiselta. Jälkeenpäin tuli mieleen ainakin kolme selitystä mieleen.

1. Jakso kertoo useamman kuin yhden päivän tapahtumista ja säät vaihtelevat niiden aikana.
2. Jaksossa on kevään viimeinen päivä, jolloin ilma lämpenee huomattavasti ja lumi alkaa sulaa.
3. Springfieldin ydinvoimala on tehnyt tepposensa ja sotkenut ilmastot.