Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Tekijöiden mokat

<< < (52/83) > >>

Mikko:
Tämä on aika kumma. Alla oleva video on tänään esitettävästä jaksosta Cue Detective. 20 sekunnin kohdalla mainostaulun teksti muuttuu. Yleensä tällaiset mokat tapahtuvat kamerakulman vaihtuessa, mutta nyt teksti muuttuu kesken kaiken.

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 04.10.15 - 15:48 ---Tämä on aika kumma. Alla oleva video on tänään esitettävästä jaksosta Cue Detective. 20 sekunnin kohdalla mainostaulun teksti muuttuu. Yleensä tällaiset mokat tapahtuvat kamerakulman vaihtuessa, mutta nyt teksti muuttuu kesken kaiken.

--- Lainaus päättyy ---

Hmm. Olisiko sitten joku vitsi... Itse en ainakaan tajua  o_O

MrSmithers:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 04.10.15 - 15:48 ---Tämä on aika kumma. Alla oleva video on tänään esitettävästä jaksosta Cue Detective. 20 sekunnin kohdalla mainostaulun teksti muuttuu. Yleensä tällaiset mokat tapahtuvat kamerakulman vaihtuessa, mutta nyt teksti muuttuu kesken kaiken.

--- Lainaus päättyy ---

Olitpa tarkkaavainen, en itse ensin huomannut :D. Joo outoa kylläkin...

MrSmithers:
Jaksossa The Mansion Family Mr. Burns laittaa vanhempiensa kuolinsyyksi "Tulivat tielleni" (tms) vaikka Mr Burnsin äiti on elossa (ainakin jaksossa Homer the Smithers).

Miau:
Itse olen huomannut joitain yksittäisiä virheitä, muuta en nyt muista kaikkea.
Yksi huomaus oli siinä jaksossa, en nyt muista nimeä, mutta siinä se Frank grimes jr. yritti tappaa Homerin. Niin siinä jaksossa siis kohdassa, missä Homer ja Sideshow Bob jahtaa Frankia, niin Frankilta tippuu viitta. Kuvakulman vaihtuessa viitta tulee takaisin, ja lähtee taas pois.
joku onkin jo saattanut huomata asian ja kertoa täällä, mutta ei ole omaan silmääni pistänyt ja en ole kaikkia viestejä lukenut :D

Tästä tulikin eka viestini täällä  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta