Simpsonit > Hahmot

Paras sivuhahmo

<< < (12/35) > >>

PINSKU11:
Tässä on tämän hetken suosikkini:
Flanders-Pidän tuon kaikista oukkelidoukkeleista ja muista.
Nelson-Nelsonista pidän syystä jota en itsekkään tiedä, jotenkin hän on minusta hauska.
Ralph-Ihana lapsi, joka on aina pihalla kaikesta.
Kaikista sivuhahmoista seuraava on suosikkini:
Pastori Lovejoy-En tiedä miksi pidän hänestä, mutta olen alkanut pitämään aika paljon pastorista joka ei aina itse toimi raamatun mukaan...

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: PINSKU11 - 02.07.13 - 16:51 ---Pastori Lovejoy-En tiedä miksi pidän hänestä, mutta olen alkanut pitämään aika paljon pastorista joka ei aina itse toimi raamatun mukaan...

--- Lainaus päättyy ---

Raamattu kirjoitetaan isolla, se on kirjan nimi. Ja tuon väliviivan kanssa pitäisi olla kaksi välilyöntiä, yksi molemmin puolin.

Minäkin pidän Pastori Lovejoysta joissakin jaksoissa, etenkin jos hänen olemustaan syvennetään. Yksi suosikkini on se, missä hän pelasti Nedin raivoisilta paviaaneilta. Ja se jakson loppu on hillitön, Lovejoy kertoo uroteostaan hieman vääristellysti.

Monorail:
Lovejoyssa kaikista hauskinta on, kun Ned soittaa häneltä neuvoja johonkin arkiseen probleemaan, nuin Lovejoy vaan ajattelee "hemmetin Flanders" ja tarjoaa aivan satunnaista Raamatun sivua.

PINSKU11:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 11.07.13 - 09:57 ---Lovejoyssa kaikista hauskinta on, kun Ned soittaa häneltä neuvoja johonkin arkiseen probleemaan, nuin Lovejoy vaan ajattelee "hemmetin Flanders" ja tarjoaa aivan satunnaista Raamatun sivua.

--- Lainaus päättyy ---
Jep, tuoo naurattaa tosi usein.

PINSKU11:

--- Lainaus käyttäjältä: PINSKU11 - 11.07.13 - 16:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 11.07.13 - 09:57 ---Lovejoyssa kaikista hauskinta on, kun Ned soittaa häneltä neuvoja johonkin arkiseen probleemaan, nuin Lovejoy vaan ajattelee "hemmetin Flanders" ja tarjoaa aivan satunnaista Raamatun sivua.

--- Lainaus päättyy ---
Jep, tuoo naurattaa tosi usein.

--- Lainaus päättyy ---
Ja sitten yhdessä jaksossa jonka nimeä en muista, että Lovejoy vie sen vanhanenglanninlammaskoiran tarpeilleen Flanderssin pihaan. Heti kun Ned tulee siihen, Lovejoy on silleen "paha poika", ja sitten kun Ned lähtee "Hyvä poika". Tiedän, en osaa kertoo hyvin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta