Minulla ei ole varsinaista ykkössuosikkia sivuhahmoista, mutta omasta mielestäni ne kaikkein parhaimmat ovat ehdottomasti Moe, Nelson Flanders, johtaja Burns, Willy, päällikkö Wiggum, Apu ja Sarjishemmo (Jeff Albertson).- Moe on luonteeltaan kuin mikä tahansa baarimikko, mutta kovanaamaisuutensa ja huumorinsa ansiosta hänen jutuilleen nauraa aina.- Nelson on kiusaajahahmoksi omaa laatua, etenkin "Ha-haa"-pilkkahuuto on hulvaton.- Flanders on joskus välillä ärsyttävä, mutta "Hi-diddly-ho!"-tokaisu on omassa sarjassaan legendaarinen. Myös hänen puhetapansa ja vahva kristinuskonsa saa leveän hymyn naamalleni.- Johtaja Burnsin teot ovat välillä ilkeän typeriä, mutta miehen melko huono terveys ja "Excellent"-tokaisu tekevät hänestä erinomaisen sivuhahmon- Willy on skottiaksentillaan ja "mielipuolisuudellaan" niin hauska, että vakavintakin naamaplänttiä alkaa naurattaa. Castellaneta tekee kympin arvoisen suorituksen.- Wiggum on hieno esimerkki tyypillisestä ylipainoisesta ja laiskasta jenkkipoliisista. Azarian ääninäyttely ansaitsee myös plussaa.- Apun puhetyyli on legendaarisen hauska, tylsimmätkin vitsit vääntyvät hauskaksi sen avulla.- Sarjishehmmo on hulvaton parodia tyypillisestä nörtistä, joka yhä asuu äitinsä luona. Hänen sarkastiset heittonsa ja viittaukset tunnettuihin sarjoihin ovat ikimuistettaviaMuitakin erinomaisia sivuhahmoja sarjasta toki löytyy, mutta nämä ovat sitä minun kärkikastia.
Lainaus käyttäjältä: Dirty Homer - 19.02.10 - 17:52Minulla ei ole varsinaista ykkössuosikkia sivuhahmoista, mutta omasta mielestäni ne kaikkein parhaimmat ovat ehdottomasti Moe, Nelson Flanders, johtaja Burns, Willy, päällikkö Wiggum, Apu ja Sarjishemmo (Jeff Albertson).- Moe on luonteeltaan kuin mikä tahansa baarimikko, mutta kovanaamaisuutensa ja huumorinsa ansiosta hänen jutuilleen nauraa aina.- Nelson on kiusaajahahmoksi omaa laatua, etenkin "Ha-haa"-pilkkahuuto on hulvaton.- Flanders on joskus välillä ärsyttävä, mutta "Hi-diddly-ho!"-tokaisu on omassa sarjassaan legendaarinen. Myös hänen puhetapansa ja vahva kristinuskonsa saa leveän hymyn naamalleni.- Johtaja Burnsin teot ovat välillä ilkeän typeriä, mutta miehen melko huono terveys ja "Excellent"-tokaisu tekevät hänestä erinomaisen sivuhahmon- Willy on skottiaksentillaan ja "mielipuolisuudellaan" niin hauska, että vakavintakin naamaplänttiä alkaa naurattaa. Castellaneta tekee kympin arvoisen suorituksen.- Wiggum on hieno esimerkki tyypillisestä ylipainoisesta ja laiskasta jenkkipoliisista. Azarian ääninäyttely ansaitsee myös plussaa.- Apun puhetyyli on legendaarisen hauska, tylsimmätkin vitsit vääntyvät hauskaksi sen avulla.- Sarjishehmmo on hulvaton parodia tyypillisestä nörtistä, joka yhä asuu äitinsä luona. Hänen sarkastiset heittonsa ja viittaukset tunnettuihin sarjoihin ovat ikimuistettaviaMuitakin erinomaisia sivuhahmoja sarjasta toki löytyy, mutta nämä ovat sitä minun kärkikastia.Pakko kysyä että missä jaksossa on sanottu että Sarjishemmo asuu äitinsä luona?
Pastori Lovejoy-En tiedä miksi pidän hänestä, mutta olen alkanut pitämään aika paljon pastorista joka ei aina itse toimi raamatun mukaan...
Lovejoyssa kaikista hauskinta on, kun Ned soittaa häneltä neuvoja johonkin arkiseen probleemaan, nuin Lovejoy vaan ajattelee "hemmetin Flanders" ja tarjoaa aivan satunnaista Raamatun sivua.
Lainaus käyttäjältä: Monorail - 11.07.13 - 09:57Lovejoyssa kaikista hauskinta on, kun Ned soittaa häneltä neuvoja johonkin arkiseen probleemaan, nuin Lovejoy vaan ajattelee "hemmetin Flanders" ja tarjoaa aivan satunnaista Raamatun sivua.Jep, tuoo naurattaa tosi usein.