Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-joululahjat

<< < (16/66) > >>

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 07.12.12 - 22:21 ---Ei voisi vähempää kiinnostaa Simpsonit-krääsä, eli mitään en toivo :) Tai ehkä joku hieno muki voisi olla duunissa kiva, mutta jollain on siellä tapana pölliä toisten mukit, niin eipä sitä sinne kannattaisi viedä.

--- Lainaus päättyy ---

Itsekin olen kyllästymässä Simpsonit-krääsään esityskausibokseja lukuunottamatta. Ne muut krääsät, mitkä mulla nyt on saavat riittää. Kukunoristakin kun yrittää etsiä, löytyy aika paljon huonoja tuotteita. Joku t-paita tietysti olisi kiva, mutta niitä on mulla on jo ihan riittävästi. Niita löytyy kyllä CDONista, ei kukunorista.

Jarpeez:
Uusi kalenteri tuli ja se saa koristaa seinää seuraavat 12 kk.

Ja vielä toivotan teille oikein hyvää Joulua ja myös Uutta Vuotta!

Monorail:
Sain myös tuon kalenterin sekä tuon 15. kauden DVD-boksin. Hienojahan ovat molemmat.

Kalenterin joulukuun kuva on oiken mieluisa :). Päihittää tämän vuoden joulukuun kuvan aikas helposti.

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 24.12.12 - 21:12 ---Sain myös tuon kalenterin sekä tuon 15. kauden DVD-boksin. Hienojahan ovat molemmat.

Kalenterin joulukuun kuva on oiken mieluisa :). Päihittää tämän vuoden joulukuun kuvan aikas helposti.

--- Lainaus päättyy ---
Bart vetää pukkia parrasta Suomessa. Se lasketaan jo Suomi vierailuksi.

Mr. X:
Kalenteri, 15. kausi, ja Simpsonit: Talvirieha -lehti. Aika perus setti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta