Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-joululahjat

<< < (4/64) > >>

Misunderstood:
The Simpsons Movie
The Simpsons Game

onkelmalapsi:
Psst, onkelma tässä välissä huomauttaa pienenä offina ja esittäen seriffiä. Lisä selostusta kiitos.Esim, mitä pidit lahjasta tai, olitko toivonut sen tai, tykkäsitkö tai jotain. On suhteellisen tylsä lukea pelkkiä listauksia. ^^ Kiitos. ^^

Lambo: Mmh, totta tulisi enemmän "järkeä" aiheeseen. Laittakaa vaikka tästä edespäin perusteluita tai halukkaat muokatkaa vanhoihin viesteihinne. Varsinkin perusteluja jos joku viellä myöhäinen käyttäjä vastaa. Mode leikit sikseen >.>

Anteeksi. :3 Oli vain pakko huomauttaa.

zimazuma:
Movie tuli!  ;D

Duffman:
The Simpsons Movien sain , josta pidin tosi paljon ja jota on tullut katottua.
The Simpsons Gamenkin sain, joka oli tosi hyvä.

Rapido:
Aika myöhäset ilmoittelut, mutta tuli sieltä The Simpsons Movie. : ) Juu ja nyt huomasin, että Onkelma ja Lambo oli molemmat vähän huomatellut liiallisesta perusteluiden puutteesta. Joten pistetään tähän nyt sitten: Kyllä, toivoin Simpson aiheista tavaraa ja olin todella yllättynyt, että sieltähän se DVD putkahti lahjapaketista ulos. Nyt sen olen jo katsonut moneen kymmeneen kertaan, eikä kyllästytä vielä melkein ollenkaan. Lahjaan olin tosi tyytyväinen, sillä se oli paras DVD aikoihin. Toivottavasti ensi jouluna potkaisee samanlainen munkkipulla kuin tänä jouluna..


-Rapido

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta