Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Simpsoneissa toistuvat asiat
KopolanPoika:
Onko kukaan muu laittanut merkille toistuvia tempauksia jotka on tismalleen samanlaisia kun jossain aijjemmassa jaksossa? Tänne voisi listata niitä.
Enkä tarkota aiheella tämmösiä legendaarisia sanontoja kuten :doh: tai muuten vakiokalustoon kuuluvia vitsejä
-------
Muistaakseni leffassa oli kohtaus jossa ne tuli sinne uuteen paikkaan missä oli uskomattomat maisemat ja sitten näytettiinkin,että todellisuus oli jtn muuta ja Homerilla oli vain kuva kädessä (voin muistaa ihan omianikin). Täsmälleen sama temppu on siinä grilli jaksossa jossa Homer ylpeilee grillillään ja hetken päästä selviää,että hänellä onkin ohje siinä.
Miten on?? onko todettu,että juttu on hauska ja sitä on toistettu sen takia vai onko vain ideoitten köyhyyttä?
snowball ||:
noh. monessa jaksossa on ollu että bart menettää pukin pikku apurin jotenkin
Bart2:
Tänään Bart menetti koiransa poliiseille, kun siitä tuli poliisikoira.
peikkko:
mä en nyt tiedä pitäisikö tää nyt liittää kliseeksi vai ei, mutta ainakin itse kiinntän joka kerta siihen huomiota, että lähes jokainen jakso alkaa sellasella samalla musiikilla. siis huom en nyt tarkota sitä tunnaria, vaan kun jakso alkaa sohvakohtauksen jälkeen.
woowoo:
--- Lainaus käyttäjältä: peikkko - 23.12.07 - 23:34 ---mä en nyt tiedä pitäisikö tää nyt liittää kliseeksi vai ei, mutta ainakin itse kiinntän joka kerta siihen huomiota, että lähes jokainen jakso alkaa sellasella samalla musiikilla. siis huom en nyt tarkota sitä tunnaria, vaan kun jakso alkaa sohvakohtauksen jälkeen.
--- Lainaus päättyy ---
Ei mielestäni voi luokitella, koska samantyylisesti muissakin sarjoissa käytetään samoja tausta-/välimusiikkeja. Hieman typerältähän se kuulostaisi, jos välimusiikit vaihtuisivat kokoajan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta