Kirjoittaja Aihe: Lempiääninäyttelijäsi  (Luettu 60952 kertaa)

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #60 23.06.11 - 08:53
Kyllä se Castellaneta paras on, mutta onhan Hank Azariakin todella hyvä, koska hän tekee niiiiin paljon ääniä. Ja Castellanetalla on Homer.

Simpsonit Seko

Vieras
Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #61 06.08.12 - 12:58
Minusta sen henkilön ääninäytteijä joka sanoo:  :doh: ! Siis Homerin ääninäyttelijä DAN CASTELLANETA. Koska minä tykkään muutenkin Homerista koska se on minun lempi hahmo ja ääni sopii hyvin Homerille.  :) Vaikka Dan Castellaneta on muutaman muunkin hahmon ääninäyttelijä.

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #62 08.08.12 - 00:48
Minusta sen henkilön ääninäytteijä joka sanoo:  :doh: ! Siis Homerin ääninäyttelijä DAN CASTELLANETA. Koska minä tykkään muutenkin Homerista koska se on minun lempi hahmo ja ääni sopii hyvin Homerille.  :) Vaikka Dan Castellaneta on muutaman muunkin hahmon ääninäyttelijä.

Jep, Dan on paras ääninäyttelijä. Mies osasi tehdä Homerin äänestä niin ikimuistoisen, että sen tunnistaa vaikkei näkisi kuvaakaan. :)

Omituista, en muista Danin roolihahmoista muita kuin Abe Simpsonin. Mitähän muita rooleja hänellä noiden lisäksi onkaan? Sen siitä saa, kun ei katso pitkään aikaan Simpsoneita. Voihan pahvinaamainen käsinukke...

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #63 15.10.12 - 12:54
Omituista, en muista Danin roolihahmoista muita kuin Abe Simpsonin. Mitähän muita rooleja hänellä noiden lisäksi onkaan? Sen siitä saa, kun ei katso pitkään aikaan Simpsoneita. Voihan pahvinaamainen käsinukke...
Suosittelen tutustumaan Simpsonit.orgin Näyttelijät-osioon

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #64 19.04.13 - 23:45
Uutta listaa pukkaa (perusteluina lempihahmoni).

Dan Castellaneta: Homer Simpson, Grampa, Barney Gumble, Joe Quimby ja Poochie
Nancy Cartwright: Bart Simpson
Phill Hartman: Lionel Hutz
Hank Azaria: Moe Szyslak, Clancy Wiggum, Nick Riviera
Harry Shearer: Mr. Burns, Seymour Skinner, Ned Flanders, Lenny Leonard ja Otto Mann
Marcia Wallace: Edna Krabappel

Yritin ottaa huomioon kaikki hahmot, joista tykkään. Ainoa poikkeus listassa on, että jos olisi kyseessä lempihahmot, Bart olisi ylimpänä. Tässä tapauksessa Dan on ylimpänä, koska hänen Homer-äänensä on ylivoimaisin. Ja kyllä, Phill Hartman ja Marcia Wallace pääsivät mukaan. Molemmilla on hienot äänet.

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #65 04.05.13 - 23:22
Kyllä Dan Castellaneta on yksi parhaista, sillä Homerin ääni on vain yksinkertaisesti paras. Toisena saattaisi tulla Hank Azaria, koska hänellä on ääninäyteltävänä loistavia hahmoja. Moen, Wiggumin, Rivieran äänet ovat loistavia. Nedin, Lennyn ja Skinnerin äänillä Harry Shearer pääsee helposti minun "lempiääninäyttelijä- listalle".

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #66 05.05.13 - 10:36
Kyllä Dan Castellaneta on yksi parhaista, sillä Homerin ääni on vain yksinkertaisesti paras.

Minusta Homer on alkanut menettää tehoaan. Välillä Castellaneta tuntuu yrittävän liikaa ja välillä menevän automaattiohjauksella. Sellainen vanhojen jaksojen persoonallisuus on jo vähän Homerin äänestä poissa.

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #67 07.05.13 - 14:38
Kyllä Dan Castellaneta on yksi parhaista, sillä Homerin ääni on vain yksinkertaisesti paras.

Minusta Homer on alkanut menettää tehoaan. Välillä Castellaneta tuntuu yrittävän liikaa ja välillä menevän automaattiohjauksella. Sellainen vanhojen jaksojen persoonallisuus on jo vähän Homerin äänestä poissa.
Totta. Jos tuoreempien jaksojen ääninäyttely lasketaan mukaan ei homer enää ihan parhaimpiin yllä. Ajattelen vaan tyhmästi kaiken kausien 1-11 välille enkä kaikkia kausia kokonaisuudessaan. 

Lisätäänpä vielä edelliseen viestiin ettei Nancy Cart Wrightikaan mikään huono ole.

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #68 12.05.13 - 14:10
Kyllä Dan Castellaneta on yksi parhaista, sillä Homerin ääni on vain yksinkertaisesti paras.

Minusta Homer on alkanut menettää tehoaan. Välillä Castellaneta tuntuu yrittävän liikaa ja välillä menevän automaattiohjauksella. Sellainen vanhojen jaksojen persoonallisuus on jo vähän Homerin äänestä poissa.
Totta. Jos tuoreempien jaksojen ääninäyttely lasketaan mukaan ei homer enää ihan parhaimpiin yllä. Ajattelen vaan tyhmästi kaiken kausien 1-11 välille enkä kaikkia kausia kokonaisuudessaan. 

Itse taas en ole pitkään aikaan katsonut Simpsonien uudempia kausia, en ole viitsinyt katsoa vähään aikaan kunnolla tv:tä. Simpsoneita tulee katsottua enimmäkseen dvd:eiltä (joita haluaisin ehdottomasti lisää). Juuri tuosta syystä en osaa sanoa mitään nyky-Simpsoneihin liittyen.

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #69 17.06.13 - 18:57
En halua mitenkään yllättää, mutta ihailen suuresti sitä miten Yeardley saa Lisan äänestä mielestäni hyvin suloisen kuuloisen. Varsinkin kaikki ne kikatukset sun muut.
Viimeksi muokattu26.06.13 - 12:18 Kirjoittaja: PINSKU11

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #70 11.06.14 - 09:51
Olen jotenkin ihastunut Hank Azariaan just nytten. Huippuhyvä työssään ja kohtuullisen mukavan näköinen mieskin. :P

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #71 08.07.15 - 18:57
Mitäs mieltä muuten porukka on siitä, että kuka ääninäyttelijöistä on onnistunut parhaiten säilyttämään äänensä ja taistelemaan ikääntymistä vastaan? Minusta tuo on nimittäin erittäin vaikea kysymys, kaikissa hahmoissa huomaa ajoittain aika radikaalejakin muutoksia. Sanoisin että Dan on pitänyt hahmojensa äänet parhaiten kurissa, mutta toisaalta olen huomannut että hänen vähän harvinaisemmat hahmot rupeavat kuulostamaan entistä enemmän toisiltansa.

Niin, ja olen nykyään vahvasti sitä mieltä että Phil Hartman on suosikkiääninäyttelijäni. On ne Hutz ja McClure vaan sellaisia hahmoja, joille ääni on melko lailla kaikki kaikessa. Niin, ja sitten on vielä muuan Lyle Lanley  :D Teki se Hartman vaan hienoa työtä.

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #72 11.08.15 - 11:44
Phil Hartman ja Hank Azaria ja Dan Castellaneta.

RIP Phil Hartman - Kiitos Lionel Hutzin äänestä.

Vs: Lempiääninäyttelijäsi
Vastaus #73 11.08.15 - 12:26
Hank Azaria on mahtava, kun tekee niin erilaisia ääniä.
Dan Castallanetakin on todella hyvä.
Ja Harry Shearer, koska no Burns & Smithers ja muutenkin tosi hyvä.