Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset  (Luettu 117454 kertaa)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #15 12.03.08 - 14:42
Haa! pongasin kirjastosta miehen jolla oli pälvikalju, vaaleen siniset housut ja valkonen t-paita!
Luonteesta en tiedä mitään, mutta mies oli suhkoht lihava. Ihan heti tuli Homer mieleen :'D

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #16 27.04.08 - 19:00
No äitini on kuin Marge, paitsi että käy töissä.
Ja yhden kaverin isä on IHAN niin kuin Homer!  ;D

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #17 03.05.08 - 23:56
Tänään jääkiekon MM-kisalähetyksen Suomi-Saksa -ottelun erätauolla haastateltiin kanadalaista valmentajaa, Pat Burnsia.

Hymähdin kun haastattelija kutsui miestä nimellä "Mr. Burns". Samaa näköä oli myös hieman :)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #18 09.06.08 - 21:41
Talonmies Willie. Samanlaista duunia teen parhaillaa (lue: huonoja pihatöitä), suutun kun pikkulapset parveilee ympärillä kyselemässä tyhmiä yms!

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #19 17.06.08 - 08:24
Mä taidan ite muistuttaa eniten Bartia, vaikka mä tyttö olenki ;D Oon huono koulussa, teen kaikkia jekkuja kaikille, skeittaan joskus jne. Meidän naapurissa on ihan samanlainen tyyppi, kuin Flandersin vaimo, joten siis se on ihan samanlainen. Lässyttää sen lapsia ja tämmöstä. Homer on sit varmaa mun yks tuttu. Isomaha, aina vaan kalja mielessä, mutta silti käy töissä. Lisa on varmaa mun yks kaveri. Musikaalinen, hikari koulussa, ja aina ajamassa vähemmistön asiaa. Marge on sit varmaa mun oma äiti ^^ ja Maggie vois varmaa olla mun serkku? ;D mutta näin mun lähipiirissä.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #20 18.06.08 - 10:44
Heh. Omassa äiskässä on aikas paljon Margen ominaisuuksia. "Ylihuolehtivainen", tarkka ym ym.. oma pikkuveli on yhtä villi kuin Bart. Enpä väitä, että itsekkään olisin mikään enkeli, mutta pikkuveljellä sitä energiaa riittää vaikka muille jakaa. Tosin aika ärsyttävä tyyppi. Naapurissa asuu ehkä samanlainen henkilö, kuin Patti tai Selma. ;D Polttaa tupakkaa, muistuttaa niitä paljon, kauhee mummeli (tosin alle viiskymppine (?) ). Löytyy niitä muitakin, mutta äkkiä ei nyt tuu mielee. Ja niin.. yks oma luokkalainen muistuttaa Lisaa, vaikka onkin sukupuoleltaan mies (poika). Varmaan luokan paras aineissa. Soittaa pianoakin ku joku vanha tekijä, vaikka en edes tiennyt. Nojoo. Tossahan sitä oli.

-Rapido

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #21 19.06.08 - 23:27
Itse vastaan Bartia, soitetaan pilapuheluita baareihin jne...

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #22 17.08.08 - 12:19
Vanhempani ovat täydelliset Homer ja Marge, paitsi että ei välttämättä niin lihava kuin Homer siis isäni.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #23 23.10.08 - 17:41
Vanhempani ovat täydelliset Homer ja Marge, paitsi että ei välttämättä niin lihava kuin Homer siis isäni.
Isäni on kuin Homer, koska hän on vähän lihava ja hänellä hieno sänki. :)

Duffless

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #24 25.10.08 - 12:21
Meidän naapuri on kuin Ned Flanders saman näköinenkin.  ;)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #25 30.12.08 - 20:00
Minä taidan muistuttaa Homeria. Syön paljon, mutta en juo kaljaa enkä viinaa.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #26 05.01.09 - 20:56
En tiiä ketä muistutan, mutta äiti muistuttaa Margea. Niin ylihuolehtivainen.

Bartnes

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #27 12.01.09 - 18:24
Minun vanhempani kuvaavat juuri Homeria ja Margea  ;D Äitini on yhtä kiltti ja huolehtivainen kuin Marge ja isälläni kasvaa hieman vanhuuskaljua aivan kuten Homerilla ja hän tykkää jokseenkin samoista asioista kuten Homer,mutta ei heistä sen enempää :)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #28 16.01.09 - 14:56
Meiän luokalta yks tyttö toheloi ja nolaa aina ittesä. Kompuroi toiste jalkojen juureen ja kaikkee sellasta. :-\

Bartnes

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #29 16.01.09 - 15:25
Meiän luokalta yks tyttö toheloi ja nolaa aina ittesä. Kompuroi toiste jalkojen juureen ja kaikkee sellasta. :-\

Mutta mihin simpson hahmoon hän liittyy tuolla toheloillinnaan?