Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset  (Luettu 116679 kertaa)

zobis

Vieras
Simpsonien perhe on tavallista humoristisempi -ja keltaisempi-, mutta silti niin tavallinen. Isä, äiti, poika ja kaksi tyttöä, koira ja kissa, sekä kummallinen naapurusto, aivan kuten meillä kaikilla.

Oletteko te huomanneet omissa tai muissa tuntemissanne perheissä yhtäläisyyksiä joidenkin Simpsoni-hahmojen kanssa? Onko isänne kenties kova töllöttämään televisiota olut kourassaan tai onko pikkusiskonne kenties ahkera saksofonin soittaja? Nyt on aika paljastaa kaikki Simpsonien tai heidän hurmaavien naapuriensa tavoin käyttäytyvät tai heiltä näyttävät ihmiset!

PS. Kuvailkaa mielellään myös millaisia ominaisuuksia näillä joillain simpsoni-hahmoja muistuttavilla ihmisillä on. :)
Viimeksi muokattu09.07.08 - 14:39 Kirjoittaja: God Of Reptiles

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #1 10.12.07 - 20:16
No pikkusisko soittaa pianoa.Mutta yhellä mun kaverin isällä on samanlaisuuksia homerin kanssa paljonkin.Ja itse muistutan Barttia.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #2 12.12.07 - 15:25
mmm. meidän naapurissa on lihava juoppo x) nut ei se ihan homer ole.

Oma äiti on kun Marge, ylihuolehtivainen ja siivoo kokoajan, ainut niin käy töissä ^^

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #3 12.12.07 - 16:22
Kyllähän niitä tuntuu olevan. Ainakin isäni katsoo paljon telkkaria olutputelin kanssa, saattaa johtua myös taustoista (ukki aika kova ryyppäämään ::)). Siskoni soittaa myös pianoa, en sitten tiedä, onko niinkään Lisan kanssa samanlainen. Eipä oikeastaan.

Äitini on kyllä aika kova myös siivoamaan, joka tulee ilmi jokaviikkoisesta siivouksesta ja kesä- ja joulusiivouksista. Itse ehkä muistutan eniten Bartia, joka on sellainen kapinallinen vanhempiaan kohtaan. En nyt ihan perikuva ole, mutta en kaukanakaan. ;D

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #4 12.12.07 - 17:37
mmm. meidän naapurissa on lihava juoppo x) nut ei se ihan homer ole.

Oma äiti on kun Marge, ylihuolehtivainen ja siivoo kokoajan, ainut niin käy töissä ^^

Mun äiti kanssa.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #5 19.12.07 - 15:39
Meidän naapurista löytyy ehta Flanders ja tämän kyseisen henkilön vaimokin täsmää aika hyvin Mauden kanssa.
Uskovainen, puhuu ihmeellisellä tyylillä ja "hieman" tarkka tietyissä asioissa, mutta muuten erittäin ystävällinen.

Huvittava tapaus kuitenkin.  :)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #6 19.12.07 - 17:27
Meidän naapuri muistuttaa huomattavasti Luigia.
Ei siitä sen enempää  :)

Bart2

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #7 19.12.07 - 20:05
Mun kodin lähellä asuu Liisaa muistuttava tyttö. Se ei soita saksafonia, mutta soittaa pianoa. Yhen mun kaverin pikkuveli muistuttaa Barttia. Sillä on koko ajan hirveesti energiaa, se riehuu paljon ja kiroilee. Se myös painii sen veljen, ei isän kanssa.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #8 20.12.07 - 16:02
Ehdottomasti! Isäni on ehdoton Homer, aina kaljatölkin kanssa telkkaria tuijottamassa.  :doh:!
No ei tosissaan, mutta joskus hän on tosiaan istuskellut sohvalla kaljatölkki kädessä ja tulee ihan Homer mieleen.

Bart2

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #9 20.12.07 - 16:49
Munki isä muistuttaa Houmeria. Hän ei juo aina kaljaa vaan aika usein kossua tai viinaa.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #10 31.12.07 - 15:59
ite muistutan Barttia keppostelijana ja hieman painavana ;D isosiskoni on viisas (niin kuin lisa) ja isäni on kalju,sohvaperuna,juoppo. äitini on myös kova siivoamaan.Koirani muistuttaa pukin pikku apuria (ruskea) laiska kissani on taas lumipalloII tyhmä kissa

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #11 20.01.08 - 13:01
Mää ite oon aika viisas.. ::) 10 kokeista.. Mun isoveli on aika keppostelija, se aina kirjottaa joka paikkaan kaikkee (siis esim. lumiseen autoon..) äiti siivoo täällä joka toinen sekunti, mutta käy kuitenki töissä.iskä on päinvastane ku Homer.. Soitan muuten huilua, en saksofonia, mutta osaisin varmaan soittaa saksofoniakin... 

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #12 25.02.08 - 16:53
Eräs kaverini muistuttaa aika paljon sitä sarjakuvahemmoa. Koko ajan toistelee sarjakuvien/elokuvien repliikkejä ja pelailee paljon. Hän myös keräilee kaikenlaisia sarjakuvia ja sepittää niistä lähes koko ajan. Muita ei sitten täältä lähistöltä tule mieleen.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #13 08.03.08 - 18:03
Minä taidan olla ns.Lisa.
Pidän hauskaa kissan kanssa.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #14 10.03.08 - 21:34
Kauan kauan sitten vanhassa asuinpaikassani asui mies joka elätti yksin kahta poikaansa. (vertaa  Ned Flandersiin)

Ja mikä oudointa, tämä oli ennenkuin aloin seuraamaan Simpsoneita. :O