Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset  (Luettu 117496 kertaa)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #60 01.01.10 - 06:10
Meidän luokalla oli eräs tyyppi, joka oli aivan kuin Bart. Varsinainen hulivili, eikä se ollut ihan luokan parhaita koulunkäynnissä.

Minä itse olen vähän niinkuin Martin. Paitsi en mä mikään älykkökään ole. ::)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #61 30.01.10 - 09:46
No yks meiä luokkalaine muistuttaa aika kivast Barttii (saa jälkkii, huomautuksii, pelleilee tunnil) ja sit mäki muistutan sit sillei aika paljo :-D Ja ööh sit meiä luokal on kaksoset, jotka vois olla silleen Sherry ja Terry, mut siihen se loppuuki (siis siihen, että ne on kaksosii). Ja sit meiä luokal o hirvee hikke, joka sit taas vois olla lisa.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #62 20.03.10 - 21:36
Omassa luokassani ei ole oikeastaan ketään Simpsonit-hahmoa muistuttavaa, mutta rinnakkaisluokalla on yksi poika joka ihan kuin Milhouse: luulee olevansa kova mutta onkin koulukiusattu.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #63 21.04.10 - 16:26
No on yks barttii muistuttava ja aika moni sanoo et muistutan vähän homeria.Mä teen katos aika usein pilaa kaikest ja oon vähän kömpelö  :D

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #64 03.09.10 - 00:35
Meidän luokalla oli amiksessa yks tyyppi joka melkein muistutti Kearneytä (tai mikä se onkaan), se yksi niistä koviksista. Jos se olisi ollut kalju ja lihaksikkaampi, niin se olisi ollut just saman näköinen. Ja oli se muutenkin saman tapainen, ainakin se oli melkein huonolla tuulella ja välillä mun kimpussa.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #65 27.09.10 - 02:58
Yks mun entinen kaveri... tai oikeastaan kaverin kaveri... oli ulkonäöltään kuin ilmetty Mr. Burns ja oli jopa kyvyiltäänkin, sillä hän oli aika matemaattinen tyyppi. Ja oli hän vähän julmakin, hänen kanssaan ei ollut helppoa olla tekemisissä.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #66 28.09.10 - 16:11
no meijän perhe muistuta aika paljon simpsonien perhettä mutta on vain pikkusisko ja isoveli ja äiti.Mun veli on kuin bart ärsytävä mutta myös hauska ja järkevä eikä loistanut koulussa eikä sen kummin kotona ja se on kyllä urheilulisempi kuin bart ja tekee sen niin hyvin kuin pystyy eli yrittää tehdä kunnolla kotityöt.Minä olen kyllä lihan syöjä ja yrheilulinen mutten vois edes päiväkää olla ilman lihaa :o en myöskään soit saksofonia enkä matkusta tai ole karkki lakossa ja mä painan paljon enemmän kuin lisa ja oon nätimpi kuin se.Mutta mun äiti on kuin marge mutta ei tee innokasti ruokaa tai siivoa vaan lukee ja kutoo eikä nalkuta vaan pitää kuria ja naurataa  meitä aina kun tartee ja puolustaa kun tarvitsee.
                                                                  MUN PERHE ON MUN MIELESTÄ PARAS MAAILMASSA :D :) :) :) ;)
                                            JA OLEN YLPEÄ SIITÄ :D :)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #67 02.11.10 - 19:06
Joo on meian luokalla yks niin yksinkertane heppu että tulee väkipakolla Ralph mielee. Yks kavereistani on Homerin tapainen kun sille aina sattuu ja tapahtuu.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #68 03.01.11 - 15:43
En tiedä, mutta muiden mielestä muistutan Lisaa...

Omasta mielestäni olen Maggie... persoonaton ja söpö :'D

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #69 19.04.11 - 16:05
No nyt ei varsinaisesti luokkakaverista ole kyse,mutta setäni on kuin Homer kaljoineen ja röyhtäsyineen.  ::) http://www.postikulta.com/kullan-testaus  En kyllä usko että setä hirveästi pitäisi jos kertoisin sille ketä se muistuttaa ::)
Viimeksi muokattu05.05.11 - 12:32 Kirjoittaja: muffeli

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #70 20.04.11 - 04:29
Minä itse olen vähän niinkuin Martin. Paitsi en mä mikään älykkökään ole. ::)
Osa minusta on kuin ilmetty Bart, olen vähän kujeilevaa sorttia ja tykkään nauraa hauskoille jutuille, hyvän maun rajoissa toki. Tykkään myös touhuta kaikkee kivaa ja olla kavereiden kanssa.

On minussa vähän Homeriakin, juon nimittäin välillä olutta ja katselen välillä normaalia enemmän tv:tä.

Lisaakin minusta löytyy, olen musiikin ystävä ja lueskelen paljon kirjoja.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #71 20.04.11 - 16:41
Minusta äitini on aika paljon Margen kaltainen:
- Hän tekee ruokaa hyvin
- Samanlainen "kodinhengetär"
- Kestää perheemme sällejä

Joitakin erojakin heissä on, nimittäin äidilläni ei ole sinistä tukkaa (jotenkin vain ei ole...), eikä äitini ole aina kotona, läheskään.

Ja minä olen edelleen pikku Lisa (tai kenties Snowball... O.O)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #72 18.09.11 - 10:50
Meidän luokalla oli ennen tyttö joka oli ihan kun NelsonO__O Mut oon hyvin ilonen et se lähti;D Sitten meijän luokalla on myös tää yrjöpoika(nimi?). Se on oikeesti _koko ajan_ sairaana. Se viettää varmaan puolet elämästään yrjösankko kädessä.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #73 18.09.11 - 14:30
Meidän luokalla oli ennen tyttö joka oli ihan kun NelsonO__O Mut oon hyvin ilonen et se lähti;D Sitten meijän luokalla on myös tää yrjöpoika(nimi?). Se on oikeesti _koko ajan_ sairaana. Se viettää varmaan puolet elämästään yrjösankko kädessä.
Wendeliä meinasit vai? Ainakin ensimmäisenä tulee mieleen jakson Ydinvoimala(???) kohtaus jossa Bart taputtaa Wendeliä selkään että "Hyvin kestit, et oksentanut kertaakaan matkan aikana" ja sen jälkeen Wendel oksentaa.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #74 18.09.11 - 16:39
Meidän luokalla oli ennen tyttö joka oli ihan kun NelsonO__O Mut oon hyvin ilonen et se lähti;D Sitten meijän luokalla on myös tää yrjöpoika(nimi?). Se on oikeesti _koko ajan_ sairaana. Se viettää varmaan puolet elämästään yrjösankko kädessä.
Wendeliä meinasit vai? Ainakin ensimmäisenä tulee mieleen jakson Ydinvoimala(???) kohtaus jossa Bart taputtaa Wendeliä selkään että "Hyvin kestit, et oksentanut kertaakaan matkan aikana" ja sen jälkeen Wendel oksentaa.

Joo justiinsa häntä tarkoitin