Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset  (Luettu 117465 kertaa)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #30 23.01.09 - 23:20
Täytyy sanoa, että vaikka olenkin tyttö niin muistutan ehkä eniten Bartia  :D Tällainen lista samankaltaisuuksia on:

-Kapinoin vanhempia vastaan
-En tee kovin usein läksyjä
-Kiusaan opettajia
-Teen kepposia
-Olen usein jälki-istunnossa

Eipä niitä enempää ollut, mutta kyllä niitä nyt aika mukavasti löytyy. Bartin kanssa eniten yhteistä on tuossa kepposten tekemisessä ja jälki-istunnossa olemisessa.  ;D

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #31 24.01.09 - 08:47
Vanhempani ovat kuin Marge ja Homer.Äitini on yhtä kiltti ja huolehtivainen ja isälläni kasvaa hieman kaljua ja hän pitää joistakin samoista
asioista kuin Homer.No minä taas olen aivan kuin Lisa. Suuria erojakin on, mutta hieman samaa luonnetta löytyy.

Matkitko Bartnesin viestiä? Ei millään pahalla...

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #32 24.01.09 - 08:54
Vanhempani ovat kuin Marge ja Homer.Äitini on yhtä kiltti ja huolehtivainen ja isälläni kasvaa hieman kaljua ja hän pitää joistakin samoista
asioista kuin Homer.No minä taas olen aivan kuin Lisa. Suuria erojakin on, mutta hieman samaa luonnetta löytyy.

Matkitko Bartnesin viestiä? Ei millään pahalla...

(Olen siis entinen käyttäjä tällä foorumilla joka tunnettin tunnuksella Bartnes, mutta päätin luoda uuden tunnuksen koska omasta mielestäni sotkin  joillakin vanhoilla turhilla kommenteillani sivustoa. Nyt lupaan kirjoitella huolellisemmin enkä aina miten sattuu.Toivon että nyt lähtee paremmin käyntiin :))
No hän on entinen Bartnes.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #33 24.01.09 - 09:47
Vanhempani ovat kuin Marge ja Homer.Äitini on yhtä kiltti ja huolehtivainen ja isälläni kasvaa hieman kaljua ja hän pitää joistakin samoista
asioista kuin Homer.No minä taas olen aivan kuin Lisa. Suuria erojakin on, mutta hieman samaa luonnetta löytyy.

Matkitko Bartnesin viestiä? Ei millään pahalla...

(Olen siis entinen käyttäjä tällä foorumilla joka tunnettin tunnuksella Bartnes, mutta päätin luoda uuden tunnuksen koska omasta mielestäni sotkin  joillakin vanhoilla turhilla kommenteillani sivustoa. Nyt lupaan kirjoitella huolellisemmin enkä aina miten sattuu.Toivon että nyt lähtee paremmin käyntiin :))
No hän on entinen Bartnes.

Ja siksi toistaa jostain syystä kaiken entisellä nimimerkillä sanomansa. Puuh.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #34 28.01.09 - 17:10
Omalla luokallani on yksi poika, joka muistuttaa Bartia ja toinen poika, joka muistuttaa vähän Nelsonia.
Viimeksi muokattu08.08.12 - 07:53 Kirjoittaja: Mikko

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #35 28.01.09 - 17:36
Mun yksi luokkalainen ihan kuin Bart, se huutelee vastauksia, vaikka hän ei edes viittaa. Ja se on myös aika saman näkönen kuin Bart.  :)

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #36 28.01.09 - 21:33
Luokallani on aivan samanlainen poika kuin Martin. Hän on todella fiksu ja joskus tuntuu että hän tietää enemmän kuin opettajat.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #37 07.02.09 - 15:01
Eräs minun luokalta on täysin samanlainen kuin Nelson hakaa kaikkia ja samanlaiset vaateet.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #38 07.02.09 - 15:57
Eräs minun luokalta on täysin samanlainen kuin Nelson hakaa kaikkia ja samanlaiset vaateet.
Tuskin sillä ihan samanlaiset vaatteet on.  :)

ultimate-guy

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #39 20.02.09 - 13:28
eräs meidän luokkalainen on vähän Ralphin tapainen. hän katselee muumeja ja puhuu koulussa nalle puh fani sivustoista.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #40 20.02.09 - 18:44
eräs meidän luokkalainen on vähän Ralphin tapainen. hän katselee muumeja ja puhuu koulussa nalle puh fani sivustoista.
Kuka ny ei muumeja kattois  ;D

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #41 20.02.09 - 20:54
eräs meidän luokkalainen on vähän Ralphin tapainen. hän katselee muumeja ja puhuu koulussa nalle puh fani sivustoista.
Kuka ny ei muumeja kattois  ;D
Niin. Itsekkin kattelen Muumeja ja Nalle Puheja. Ei Ralphlaisuus perustu siitä, että katsoo Muumeja.  :)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #42 21.02.09 - 22:03
Meidän luokalla on yks poika joka on kuin Bart. Sitten kaksi luokkastani ovat kuin Sherry ja Terry :D kummatkin ovat samanlaisia (mutta he eivät ole sisaruksia.)
 ;D

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #43 03.03.09 - 20:10
Yks poika on yhtä "muodokas" kun Nelson, hakkaa ja kiusaa :'(

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #44 03.03.09 - 20:29
Yks poika on yhtä "muodokas" kun Nelson, hakkaa ja kiusaa :'(
Kerro siitä opelle jos se hakkaa ja kiusaa sua.  :)