Simpsonit > Hahmot

Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset

<< < (10/117) > >>

ultimate-guy:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 20.02.09 - 20:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: homersexual - 20.02.09 - 18:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ultimate-guy - 20.02.09 - 13:28 ---eräs meidän luokkalainen on vähän Ralphin tapainen. hän katselee muumeja ja puhuu koulussa nalle puh fani sivustoista.

--- Lainaus päättyy ---
Kuka ny ei muumeja kattois  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Niin. Itsekkin kattelen Muumeja ja Nalle Puheja. Ei Ralphlaisuus perustu siitä, että katsoo Muumeja.  :)

--- Lainaus päättyy ---

En minä sano että muumit olisivat pahasta, päin vastoin. Mutta hän on samanlainen kuin Ralph, koska ei "tajua" asiota samalla tavalla kuin muut ihmiset.

homersexual:

--- Lainaus käyttäjältä: ultimate-guy - 28.03.09 - 10:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 20.02.09 - 20:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: homersexual - 20.02.09 - 18:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ultimate-guy - 20.02.09 - 13:28 ---eräs meidän luokkalainen on vähän Ralphin tapainen. hän katselee muumeja ja puhuu koulussa nalle puh fani sivustoista.

--- Lainaus päättyy ---
Kuka ny ei muumeja kattois  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Niin. Itsekkin kattelen Muumeja ja Nalle Puheja. Ei Ralphlaisuus perustu siitä, että katsoo Muumeja.  :)

--- Lainaus päättyy ---

En minä sano että muumit olisivat pahasta, päin vastoin. Mutta hän on samanlainen kuin Ralph, koska ei "tajua" asiota samalla tavalla kuin muut ihmiset.

--- Lainaus päättyy ---
Mitä ikäluokkaa hän on jos on joku 8 v. niin ihan ymmärrettävää

Jarpeez:
Ihan mun tädin näköinen on Neiti Botz, joka oli 1. Kauden jaksossa "Lapsenvahti (Some Enchanted Evening)"

otto_dude:
Grandpa on aivan kuin edesmennyt ukkini. Aina kertoilee omasta menneisyydesta ja muutenkin hieman höperö.

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: otto_dude - 01.05.09 - 16:39 ---Grandpa on aivan kuin edesmennyt ukkini. Aina kertoilee omasta menneisyydesta ja muutenkin hieman höperö.

--- Lainaus päättyy ---
Joo, minunkin vaarit/ukit/papat ovat kovia tarinoimaan, mutta höperyyttä en ole huomannut...
Ja isä muistuttaa joskus Homeria jos se suuttuu.  :doh:
Ja jotkut luokkakaverit muistuttavat Nelsonia, koska he ovat usein jälkässä ja pulassa, mutta hakkaamista ei ole tapahtunut  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta