Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset  (Luettu 117534 kertaa)

ultimate-guy

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #45 28.03.09 - 10:58
eräs meidän luokkalainen on vähän Ralphin tapainen. hän katselee muumeja ja puhuu koulussa nalle puh fani sivustoista.
Kuka ny ei muumeja kattois  ;D
Niin. Itsekkin kattelen Muumeja ja Nalle Puheja. Ei Ralphlaisuus perustu siitä, että katsoo Muumeja.  :)


En minä sano että muumit olisivat pahasta, päin vastoin. Mutta hän on samanlainen kuin Ralph, koska ei "tajua" asiota samalla tavalla kuin muut ihmiset.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #46 28.03.09 - 20:19
eräs meidän luokkalainen on vähän Ralphin tapainen. hän katselee muumeja ja puhuu koulussa nalle puh fani sivustoista.
Kuka ny ei muumeja kattois  ;D
Niin. Itsekkin kattelen Muumeja ja Nalle Puheja. Ei Ralphlaisuus perustu siitä, että katsoo Muumeja.  :)


En minä sano että muumit olisivat pahasta, päin vastoin. Mutta hän on samanlainen kuin Ralph, koska ei "tajua" asiota samalla tavalla kuin muut ihmiset.
Mitä ikäluokkaa hän on jos on joku 8 v. niin ihan ymmärrettävää

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #47 29.04.09 - 15:46
Ihan mun tädin näköinen on Neiti Botz, joka oli 1. Kauden jaksossa "Lapsenvahti (Some Enchanted Evening)"

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #48 01.05.09 - 16:39
Grandpa on aivan kuin edesmennyt ukkini. Aina kertoilee omasta menneisyydesta ja muutenkin hieman höperö.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #49 08.05.09 - 13:25
Grandpa on aivan kuin edesmennyt ukkini. Aina kertoilee omasta menneisyydesta ja muutenkin hieman höperö.
Joo, minunkin vaarit/ukit/papat ovat kovia tarinoimaan, mutta höperyyttä en ole huomannut...
Ja isä muistuttaa joskus Homeria jos se suuttuu.  :doh:
Ja jotkut luokkakaverit muistuttavat Nelsonia, koska he ovat usein jälkässä ja pulassa, mutta hakkaamista ei ole tapahtunut  ::)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #50 08.05.09 - 18:11
Itseasiassa, minä muistutan joskus Ralphia, ja minua sanotaankin luuseriksi joskus.
Hoen helikopteria, puhun lastenohjelmista, pelkään...

Ja Nelsonia muistuttavat monet kovikset.  ;D

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #51 08.05.09 - 21:50
Juu onhan niitä nyt jonkun verran. Yksi muistuttaa aivan ralphia, koska on välillä vähän tajuton ja joskuus tuntuu ettei
hänellä ole aivoja lainkaan. Yksi poppoo on aivan kuin Kearney, Jimbo, Dolph ja Nelson, koska esittävät koviksia ja
yksi tyttö on aivan kuin Lisa. Yhtä eläin hullu ja saa kokeista aina hyviä arvosanoja ja muutenkin kauhea hikke. Siinä tais olla
kutakuinkin kaikki ;D

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #52 27.06.09 - 03:11
Yks muistuttaa Ihan Ralphia.
Vaikka onkin Kasilla Syö liimaa eikä tajuu mitään ::)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #53 11.07.09 - 17:47
Takarivin pojat huutavat vähät väliä WoHOO!! tai  :doh: :doh:
Itse muistutan Ralphin ja Martinin sekamuotoa. Olen sekä nössö että vähä-älyinen ;)
Meillä on myös luokassa kaksoset. Päättävät toistensa lauseet kivasti. :)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #54 22.08.09 - 20:44
Yks poika on yhtä "muodokas" kun Nelson, hakkaa ja kiusaa :'(
Kerro siitä opelle jos se hakkaa ja kiusaa sua.  :)
Mun rinnakkaisluokalla on yks idiootti joka kiusaa kokoajan, vaikka siitä on jo sanottu miljoonakertaa opelle  :( .

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #55 26.11.09 - 20:14
No, otse huudan melkein kokoajan D'oh! ja Ha - Ha. osaan aika hyvin matkia homerin, margen, maggien, nelsonin bartin ja Hassun äännähdyksiä/sanontoja. :)

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #56 27.11.09 - 17:11
mun luokalla on ihan samanlainen kuin martin se on yhtä läski ja viisas :o :o

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #57 02.12.09 - 10:18
Jep. Nimittäin minä. Muistutan hämmästyttävän paljon Lisa Simpsonia (vaikka olenkin häntä vuosia vanhempi). Olen yhtä fiksu, viisas ja saan aina hyviä arvosanoja. Olen ekoilija, ja tällainen "nörtti", joka herättää välillä närää mielipiteillään.

Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #58 02.12.09 - 22:02
Itseasiassa minun kaverini (joka on samalla luokalla) on ihan kuin Milhouse hän on vähän nössö mutta hyvä tyyppi. Joskus kun teeme jotain yhdessä tuntuu kuin olisin Bart.

Minä olen taas Bartin,Mr.Burnsin ja kaukaisesti Milhousen yhdistelmä.


Vs: Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vastaus #59 31.12.09 - 12:01
Rinnakkaisluokalla on ihan Ralphin tapanen tyyppi.    :)