Vanhempani ovat kuin Marge ja Homer.Äitini on yhtä kiltti ja huolehtivainen ja isälläni kasvaa hieman kaljua ja hän pitää joistakin samoista asioista kuin Homer.No minä taas olen aivan kuin Lisa. Suuria erojakin on, mutta hieman samaa luonnetta löytyy.
Lainaus käyttäjältä: Circus - 23.01.09 - 20:10Vanhempani ovat kuin Marge ja Homer.Äitini on yhtä kiltti ja huolehtivainen ja isälläni kasvaa hieman kaljua ja hän pitää joistakin samoista asioista kuin Homer.No minä taas olen aivan kuin Lisa. Suuria erojakin on, mutta hieman samaa luonnetta löytyy.Matkitko Bartnesin viestiä? Ei millään pahalla...
(Olen siis entinen käyttäjä tällä foorumilla joka tunnettin tunnuksella Bartnes, mutta päätin luoda uuden tunnuksen koska omasta mielestäni sotkin joillakin vanhoilla turhilla kommenteillani sivustoa. Nyt lupaan kirjoitella huolellisemmin enkä aina miten sattuu.Toivon että nyt lähtee paremmin käyntiin )
Lainaus käyttäjältä: homersimpsondoh - 24.01.09 - 08:47Lainaus käyttäjältä: Circus - 23.01.09 - 20:10Vanhempani ovat kuin Marge ja Homer.Äitini on yhtä kiltti ja huolehtivainen ja isälläni kasvaa hieman kaljua ja hän pitää joistakin samoista asioista kuin Homer.No minä taas olen aivan kuin Lisa. Suuria erojakin on, mutta hieman samaa luonnetta löytyy.Matkitko Bartnesin viestiä? Ei millään pahalla...Lainaus käyttäjältä: Circus - 22.01.09 - 22:14(Olen siis entinen käyttäjä tällä foorumilla joka tunnettin tunnuksella Bartnes, mutta päätin luoda uuden tunnuksen koska omasta mielestäni sotkin joillakin vanhoilla turhilla kommenteillani sivustoa. Nyt lupaan kirjoitella huolellisemmin enkä aina miten sattuu.Toivon että nyt lähtee paremmin käyntiin )No hän on entinen Bartnes.
Eräs minun luokalta on täysin samanlainen kuin Nelson hakaa kaikkia ja samanlaiset vaateet.
eräs meidän luokkalainen on vähän Ralphin tapainen. hän katselee muumeja ja puhuu koulussa nalle puh fani sivustoista.
Lainaus käyttäjältä: ultimate-guy - 20.02.09 - 13:28eräs meidän luokkalainen on vähän Ralphin tapainen. hän katselee muumeja ja puhuu koulussa nalle puh fani sivustoista.Kuka ny ei muumeja kattois ;D
Yks poika on yhtä "muodokas" kun Nelson, hakkaa ja kiusaa :'(