Simpsonit > Hahmot

Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset

<< < (4/114) > >>

snowball ||:
Haa! pongasin kirjastosta miehen jolla oli pälvikalju, vaaleen siniset housut ja valkonen t-paita!
Luonteesta en tiedä mitään, mutta mies oli suhkoht lihava. Ihan heti tuli Homer mieleen :'D

Spingu:
No äitini on kuin Marge, paitsi että käy töissä.
Ja yhden kaverin isä on IHAN niin kuin Homer!  ;D

Jsr:
Tänään jääkiekon MM-kisalähetyksen Suomi-Saksa -ottelun erätauolla haastateltiin kanadalaista valmentajaa, Pat Burnsia.

Hymähdin kun haastattelija kutsui miestä nimellä "Mr. Burns". Samaa näköä oli myös hieman :)

Sami-:
Talonmies Willie. Samanlaista duunia teen parhaillaa (lue: huonoja pihatöitä), suutun kun pikkulapset parveilee ympärillä kyselemässä tyhmiä yms!

Essitin:
Mä taidan ite muistuttaa eniten Bartia, vaikka mä tyttö olenki ;D Oon huono koulussa, teen kaikkia jekkuja kaikille, skeittaan joskus jne. Meidän naapurissa on ihan samanlainen tyyppi, kuin Flandersin vaimo, joten siis se on ihan samanlainen. Lässyttää sen lapsia ja tämmöstä. Homer on sit varmaa mun yks tuttu. Isomaha, aina vaan kalja mielessä, mutta silti käy töissä. Lisa on varmaa mun yks kaveri. Musikaalinen, hikari koulussa, ja aina ajamassa vähemmistön asiaa. Marge on sit varmaa mun oma äiti ^^ ja Maggie vois varmaa olla mun serkku? ;D mutta näin mun lähipiirissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta