Simpsonit > Hahmot

Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset

(1/113) > >>

zobis:
Simpsonien perhe on tavallista humoristisempi -ja keltaisempi-, mutta silti niin tavallinen. Isä, äiti, poika ja kaksi tyttöä, koira ja kissa, sekä kummallinen naapurusto, aivan kuten meillä kaikilla.

Oletteko te huomanneet omissa tai muissa tuntemissanne perheissä yhtäläisyyksiä joidenkin Simpsoni-hahmojen kanssa? Onko isänne kenties kova töllöttämään televisiota olut kourassaan tai onko pikkusiskonne kenties ahkera saksofonin soittaja? Nyt on aika paljastaa kaikki Simpsonien tai heidän hurmaavien naapuriensa tavoin käyttäytyvät tai heiltä näyttävät ihmiset!

PS. Kuvailkaa mielellään myös millaisia ominaisuuksia näillä joillain simpsoni-hahmoja muistuttavilla ihmisillä on. :)

simsssi:
No pikkusisko soittaa pianoa.Mutta yhellä mun kaverin isällä on samanlaisuuksia homerin kanssa paljonkin.Ja itse muistutan Barttia.

snowball ||:
mmm. meidän naapurissa on lihava juoppo x) nut ei se ihan homer ole.

Oma äiti on kun Marge, ylihuolehtivainen ja siivoo kokoajan, ainut niin käy töissä ^^

Seiska:
Kyllähän niitä tuntuu olevan. Ainakin isäni katsoo paljon telkkaria olutputelin kanssa, saattaa johtua myös taustoista (ukki aika kova ryyppäämään ::)). Siskoni soittaa myös pianoa, en sitten tiedä, onko niinkään Lisan kanssa samanlainen. Eipä oikeastaan.

Äitini on kyllä aika kova myös siivoamaan, joka tulee ilmi jokaviikkoisesta siivouksesta ja kesä- ja joulusiivouksista. Itse ehkä muistutan eniten Bartia, joka on sellainen kapinallinen vanhempiaan kohtaan. En nyt ihan perikuva ole, mutta en kaukanakaan. ;D

Esnaced:

--- Lainaus käyttäjältä: snowball || - 12.12.07 - 15:25 ---mmm. meidän naapurissa on lihava juoppo x) nut ei se ihan homer ole.

Oma äiti on kun Marge, ylihuolehtivainen ja siivoo kokoajan, ainut niin käy töissä ^^

--- Lainaus päättyy ---

Mun äiti kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta