Kirjoittaja Aihe: Turhin hahmo  (Luettu 123643 kertaa)

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Turhin hahmo
Vastaus #165 31.05.09 - 20:00
Se olisi muuten tylsää, jos Bart ja Homer asuisivat kaksin Simpsonien perheessä, koska jotenkin Lisa, Marge ja Maggie vaan kuuluu sinne vaikka
tylsempiä hahmoja ovatkin.

Ehkäpä siksi, että he ovat perheen naispuoliset jäsenet?


Ja muutenkin onhan heilläkin omat mielenkiintoiset tapansa ja seikkailunsa.

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #166 13.06.09 - 23:01
Ei sellaista olekaan kuin turha hahmo. Kaikki ovat omalta osaltaan tärkeitä. =)

Hirveästi ei tosin innosta jaksot joissa Marge suuressa roolissa..

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #167 15.06.09 - 17:42
Se olisi muuten tylsää, jos Bart ja Homer asuisivat kaksin Simpsonien perheessä, koska jotenkin Lisa, Marge ja Maggie vaan kuuluu sinne vaikka
tylsempiä hahmoja ovatkin.

Ehkäpä siksi, että he ovat perheen naispuoliset jäsenet?


Ja muutenkin onhan heilläkin omat mielenkiintoiset tapansa ja seikkailunsa.

Heidät on luotu rajoittamaan Homerin ja Bartin tekemisiä  ja tasapainottamaan sarjan rauhattomuutta..
Viimeksi muokattu30.06.09 - 16:29 Kirjoittaja: little Wiggy

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #168 26.06.09 - 11:59
Kun jotku sano että tylsii on ne kaks tuntematonta tyyppii Moen baarissa, niin tarkotitteko Samia ja Larrya? En tiedä että oliks joku jo sanonu tän asian.

Mutta mun mielstä turhin hahmo on ehkä Sideshow Bob.

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #169 30.06.09 - 16:32
Kun jotku sano että tylsii on ne kaks tuntematonta tyyppii Moen baarissa, niin tarkotitteko Samia ja Larrya? En tiedä että oliks joku jo sanonu tän asian.

Mutta mun mielstä turhin hahmo on ehkä Sideshow Bob.

Oletko tosissasi?  :)   Se on äänestetty yhdeksi tunnetuimmaksi pahikseksi tv-sarjoista..
No se on sinun mielipiteesi...sori :D :D

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #170 14.07.09 - 17:31
Flanders! Ärsyttävä ja aina häiritsemässä Homeria.

Niin Flanders on sellanen yli varovainen, hyvin kiihkouskovainen( mikä ei ole minudta paha asia ) ja hiukan neuroottinen. (Tilasi Vegasissakin kaikkein nössöimmän juoman  :))
Homer on taas hassu ja rento tyyppi ja häneen on helppo samaistua.

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #171 23.10.09 - 11:56
Omasta mielestäni Simpsoneissa ei ole varsinaisesti yhtään turhaa hahmoa. Kaikilla on osansa ja kaikki suoriutuvat niistä kiitettävän hauskasti.
Mutta jos joku pitäis sanoa, niin kyllä se varmaan on toi Hans Moleman, sillä hän on harvoin minua naurattanut. Muutenkaan en keksi sille mitään hyvää syytä sarjassa olemiseen, rehellisesti.

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #172 24.10.09 - 19:26
Omasta mielestäni Simpsoneissa ei ole varsinaisesti yhtään turhaa hahmoa. Kaikilla on osansa ja kaikki suoriutuvat niistä kiitettävän hauskasti.
Mutta jos joku pitäis sanoa, niin kyllä se varmaan on toi Hans Moleman, sillä hän on harvoin minua naurattanut. Muutenkaan en keksi sille mitään hyvää syytä sarjassa olemiseen, rehellisesti.
Tuo ei ole minun mielestäni totta Hans Moleman on hieno hahmo. Minua hän naurattaa melkein aina kun hän ruudussa on.

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #173 01.11.09 - 11:52
Lähes kaikki hahmot ovat mielestäni tarpeellisia, mutta Jimbo Jonesin jutut eivät naurata minua. Nelson on jo olemassa, miksi tarvitaan myös Jimbo?

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #174 05.11.09 - 22:37
En poistaisi ketään, mutta jos olisi pakko, niin Disco Stu tai sideshow Bob saisi kyllä lentää..  ;D
Disco Stu kyllä, koska se on niin sairaan tylsä eikä sitä näykään kovin usein. Shideshow Bobia ei mielellään saisi potkia pellolle, vaikka se onkin aika ällö, kamala ja pelottava. Mutta pitää sitä joku hullu kammotuskin olla mukana. Hän lisää sarjaan jännitystä ja samoin Bartin elämään.

Pattystä ja Selmasta mä en kauheesti tykkää, mutta kai hekin ovat paikkansa ansainneet sarjasta. He ovat vaan epämukavia Homeria kohtaan. Eihän hän mikään "McGyver" olekaan, mutta silti ihan kiva tyyppi.

Hans Moleman on aika pöö (tylsä), koska hän vaan tulee kuvaan ja loukkaa itsensä ja muut nauraa kuin parhaalle vitsille. *huoh*

Cletus, se maanviljelijä, on aika turhantuntuinen. Mulle onkin jäänyt hämäräksi että mikä ihmeen rooli hänelläkin on? Hän vaan vilahtaa vähän aikaa jotain ja höpöttää, ei muuta.

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #175 08.03.14 - 18:10
Eipä juuri ketään tarvitsisi poistaa :S
Mutta jos pakko joku sanoa niin disco Stu, ei se vaan onnistu naurattamaan.


Mullakin on sillee et jos joku ois pakko sanoo niin kyllä se on se disco Stu!
Viimeksi muokattu13.03.14 - 18:08 Kirjoittaja: emppuuh!!!

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #176 10.03.14 - 10:24
Disco Stu tuli minullakin mieleen. Aina silloin, kun se on näkynyt ruudussa, en ole koskaan osannut tykätä siitä enkä edes nauraa sille. Kai sen avulla yritetään nauraa discohullujen ihmisten kustannuksella, mutta ei se sellainen oikein sytytä. Turha se siis on.

Sitten on kaiken maailman kertakäyttöhahmot, jotka esiintyvät vain kerran. Niin ja sitten nämä julkkishahmot, joista suurin osa ovat aivan tyhjänpäiväisiä. Mutta on niitäkin sellaisia tullut vastaan, joista pidän.

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #177 10.03.14 - 16:06
Disco Stu on minusta ihan hauska, koska hän on niin ulkona tosielämästä. Vielä hauskemman hahmosta tekee se, ettei hän oikeasti edes pidä discosta, vaan haluaisi mieluummin käyttäytyä tavallisesti.

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #178 13.03.14 - 18:10
Eipä juuri ketään tarvitsisi poistaa :S
Mutta jos pakko joku sanoa niin disco Stu, ei se vaan onnistu naurattamaan.


Mullakin on sillee et jos joku ois pakko sanoo niin kyllä se on se disco Stu!

kun kuitenkin kaikki tyypit on osa springfieldiä (miten se nyt kirjotetaankaan)

Vs: Turhin hahmo
Vastaus #179 13.03.15 - 17:45
Ketään ei tarvitsisi poistaa mutta jos joku niin Sherri ja Terri