Se, jolla on se luu tukassa, heittää aina jotain ärsyttävää tekstiä, onneksi sitä ei näy usein. Yrittää jotenkin dramatisoida kaikkea tai jotain, en tiedä.
Lainaus käyttäjältä: Simppari777 - 06.12.15 - 19:58Se, jolla on se luu tukassa, heittää aina jotain ärsyttävää tekstiä, onneksi sitä ei näy usein. Yrittää jotenkin dramatisoida kaikkea tai jotain, en tiedä.Tarkoitatko Krustyn apuria Sideshow Meliä? Minusta ihan hyvä hahmo ei ärsytä.
Lainaus käyttäjältä: Dirty Homer - 23.10.09 - 11:56Omasta mielestäni Simpsoneissa ei ole varsinaisesti yhtään turhaa hahmoa. Kaikilla on osansa ja kaikki suoriutuvat niistä kiitettävän hauskasti.Mutta jos joku pitäis sanoa, niin kyllä se varmaan on toi Hans Moleman Edullista lainaa yhdellä hakemuksella, sillä hän on harvoin minua naurattanut. Muutenkaan en keksi sille mitään hyvää syytä sarjassa olemiseen, rehellisesti.Tuo ei ole minun mielestäni totta Hans Moleman on hieno hahmo. Minua hän naurattaa melkein aina kun hän ruudussa on.
Omasta mielestäni Simpsoneissa ei ole varsinaisesti yhtään turhaa hahmoa. Kaikilla on osansa ja kaikki suoriutuvat niistä kiitettävän hauskasti.Mutta jos joku pitäis sanoa, niin kyllä se varmaan on toi Hans Moleman Edullista lainaa yhdellä hakemuksella, sillä hän on harvoin minua naurattanut. Muutenkaan en keksi sille mitään hyvää syytä sarjassa olemiseen, rehellisesti.