Simpsonit > Hahmot
Turhin hahmo
little Wiggy:
--- Lainaus käyttäjältä: paatu2 - 13.07.09 - 17:59 ---Flanders! Ärsyttävä ja aina häiritsemässä Homeria.
--- Lainaus päättyy ---
Niin Flanders on sellanen yli varovainen, hyvin kiihkouskovainen( mikä ei ole minudta paha asia ) ja hiukan neuroottinen. (Tilasi Vegasissakin kaikkein nössöimmän juoman :))
Homer on taas hassu ja rento tyyppi ja häneen on helppo samaistua.
Dirty Homer:
Omasta mielestäni Simpsoneissa ei ole varsinaisesti yhtään turhaa hahmoa. Kaikilla on osansa ja kaikki suoriutuvat niistä kiitettävän hauskasti.
Mutta jos joku pitäis sanoa, niin kyllä se varmaan on toi Hans Moleman, sillä hän on harvoin minua naurattanut. Muutenkaan en keksi sille mitään hyvää syytä sarjassa olemiseen, rehellisesti.
Dr. Nick:
--- Lainaus käyttäjältä: Dirty Homer - 23.10.09 - 11:56 ---Omasta mielestäni Simpsoneissa ei ole varsinaisesti yhtään turhaa hahmoa. Kaikilla on osansa ja kaikki suoriutuvat niistä kiitettävän hauskasti.
Mutta jos joku pitäis sanoa, niin kyllä se varmaan on toi Hans Moleman, sillä hän on harvoin minua naurattanut. Muutenkaan en keksi sille mitään hyvää syytä sarjassa olemiseen, rehellisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo ei ole minun mielestäni totta Hans Moleman on hieno hahmo. Minua hän naurattaa melkein aina kun hän ruudussa on.
LisaS:
Lähes kaikki hahmot ovat mielestäni tarpeellisia, mutta Jimbo Jonesin jutut eivät naurata minua. Nelson on jo olemassa, miksi tarvitaan myös Jimbo?
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Bazilli - 06.06.08 - 17:44 ---En poistaisi ketään, mutta jos olisi pakko, niin Disco Stu tai sideshow Bob saisi kyllä lentää.. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Disco Stu kyllä, koska se on niin sairaan tylsä eikä sitä näykään kovin usein. Shideshow Bobia ei mielellään saisi potkia pellolle, vaikka se onkin aika ällö, kamala ja pelottava. Mutta pitää sitä joku hullu kammotuskin olla mukana. Hän lisää sarjaan jännitystä ja samoin Bartin elämään.
Pattystä ja Selmasta mä en kauheesti tykkää, mutta kai hekin ovat paikkansa ansainneet sarjasta. He ovat vaan epämukavia Homeria kohtaan. Eihän hän mikään "McGyver" olekaan, mutta silti ihan kiva tyyppi.
Hans Moleman on aika pöö (tylsä), koska hän vaan tulee kuvaan ja loukkaa itsensä ja muut nauraa kuin parhaalle vitsille. *huoh*
Cletus, se maanviljelijä, on aika turhantuntuinen. Mulle onkin jäänyt hämäräksi että mikä ihmeen rooli hänelläkin on? Hän vaan vilahtaa vähän aikaa jotain ja höpöttää, ei muuta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta